Sidebar

17
Нед, Ное
6 Нови блога
× Ако всеки каже по нещичко за себе си, след като се регистрира, ще си имаме нещо като приветствена книга. Пишете в нея :)

Новодошлия електрически трабант.ПРОТОТИП!

Преди 1 година 5 месеца - Преди 1 година 5 месеца #4118 от adriqn
Здравейте,след известно забавяне успях да се регистрирам за да разкажа и да се похваля с творението си.Преди 3 години купих обикновен трабант 601 комби в движение за да си го преправя на електромобил.Направих тази сложна и скъпа процедура,защото съм изобретил система която да удължава пробега на електромобили от всякакъв вид и исках да я монтирам първоначално на електромобил който сам съм направил за да се самообуча как точно функционират тези автомобили,какви части са необходими и общо взето да си знам кътните зъби на прототипа.Преди да започна да го правя не знаех нищо за конверсиите и електромобилите въобще,но бях решен да се науча.От 1 година трабанта е в движение с 36 клетки LiFePo4 батерии 125V,100Ah ,изминава 150км с едно зареждане,максимална скорост 90км/ч с попътен вятър.Може да се настрой и за повече,но ме е страх да карам със 100.В момента се изработва последната част от системата за удължаване на пробега след което ще я монтирам.Не съм сам разбира се.Няколко приятелчета сме и всеки помага с идей знания и опит.Може да се каже,че сме оръжейна компания която ще предлага климатични оръжия за спечелването на войната срещу изкопаемите горива.По трабанта има и малко допълнителни модификаций който направих само за кеф,но се оказаха полезни,като фотоволтаичния панел който е свързан към обикновенното оловно акомулаторче на колата и захранва фаровете и мигачите безпроблемно.Преди него трябваше да нося отделно и зарядно за акомулатори.В момента е в бокса,защото преразредих 4 клетки което го повреди и сега чакам новата доставка.Вчера разбрах за един метод за съживяването им.Зареждат се с обекновенно зарядно за да се вдигне малко волтажа,след което се продължава с интелигентното,тъй като сега интелигентното отчита твърде ниско напрежение и не се включва.Дано проработи този метод.:unsure:

Клип на трабанта от миналата година.

Оръжейна компания 'Торпила',за нас е чест да ви въоръжаваме във войната за бъдещето на планетата.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 5 месеца #4120 от firesword
Много интересен проект, много яко че има хора които се занимават с това.
После ще споделиш дали се е повлиял пробега от подобренията :)

Аз лично не съм пипал нищо такова, но съм възстановявал NiMH батерия, като я зареждам до колкото да я отчете смарт зарядното и наистина има шанс.
Чувал съм, че при LiFePo4 нещата не са много прости.

Поздрави и дерзайте!

Ако те хване тока, хвани го и ти :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4327 от RECE
Zdravejte, izvinqvam se za majmunicata no na slujebniq komp nqmam bulgarski i nemoga da kacha, kakto i da e. Az sushto pravq trabant kombi na tok. Vzex go ot ulicata predi 7 godini i ot togava go mislq. Az obache go modificiram iz osnovi. Vgradil sum veche preden kosh s okachvane na vw polo 6n kakto i zadniq most s botushite za amortisjorite i vsichko, koeto podleji na vgrajdane.Sushto taka proektiram sam el. motora zashtoto tam polojenieto e beznadejdno ako tursish neshto chitavo ako shte i v cqla evropa. Na drugi entusiasti sum gotov da pomogna s kakvoto moga, kakto i ako nqkoj moje da pomogne na men s kakvoto moje. Moqta kola kakto kazax preturpq mnojestvo modifikacii, polojenieto s prostata sistema v kat vsushtnost e mnogo prosto !!! Tam neshtata se sluchvat s prosta smqna na dvigatel, BEZ TEXNOTEST, no samo ako konete na motora otgovarqt na konete na zavodskiq dvigatel.
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4328 от RECE
Inache bravo za tvoq proekt men postaral si se i naj vajnoto e che se dviji. Dano i da si uspql s registraciqta. Daj info za tova kak si se spravil dvigatelq i kontrolera, moga da ti preporucham amorfni fotovoltaici, koito mojesh da montirash na tavana i predniq kapak, koito da vkluchish kum bateriite, koito puk na svoj red mojesh da razdelish na da dve kletki za da mojesh da zarejdash ednata dokato polzvash drugata, kakto i da si osigurish tok za konsumatorite. Az sum zavurshil montjor vodach na trolejbus i tramvaj i smeq da kaja, che razbiram ot tezi neshta. Shte se radvam da zavursha kontakt s samishlenici, osobeno puk na trabant. B) Taka che sam otvoren kam vsqkakvi RAZUMNI predlojeniq i idei.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4330 от adriqn
Здравей,винаги е от полза да се получи помощ.Трабанта е прототип на система за удължаване на пробега и като такъв не смятам да го модифицирам повече.Сега правим и скоро ще монтираме системата за да правим тестове.Ще се радвам да помогна с информация за твоя проект и от къде най евтино да вземеш батерии и други необходими части.

Оръжейна компания 'Торпила',за нас е чест да ви въоръжаваме във войната за бъдещето на планетата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4334 от RECE
Super, dobre zvuchi . Az zasega imam problem s namiraneto na uplatneniqta za stuklata (vsichki, dori i tiq na vratite). Tursq novi zashtoto iskam da go boqdisam xubavo i navsqkude i za tova svalix stuklata, to svalix absolutno vsichko de, ama tova e druga tema. Ako znaesh ot kude da gi kupq shte sum mnogo shtasliv. Inache i za dvigatelq moje da dadesh ideq, tvoq ot kude si go vzel, makar che az mislq moq da e BLDS bezchetkov okolo 75 kw s vodno oxlajdane. Znam che e truden za namirane i za tova sum zapochnal da go chertaq na autodesc invertor, kakto i da pravq maket na 3d printera, kojto imam sushto. Ako obache go namerq gotov ot nqkude moje da se zamislq napravo da go kupq. A za bateriite mislq za li-polymer gore dolu kato sistemata na tesla. No ima mnogo vreme dokato stigna do tqx. Sushto taka skorostnata mi kutiq mislq da e avtomatichna, imam i mexanichna no neq shte q polzvam samo v kraen sluchaj zashtoto mislq, che saedinitelq e utejnqvashta chast ot, koqto nqmam nujda. Ako imash neshto napredvid molq da spodelish. :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4335 от adriqn
За части и инфо за трабант се регистрирай във форума им trabantbg.eu Моя двигател е azure dynamics,безчетков 16kW с въздушно охлаждане,върви отлично,свързан е със заводската кутия и сменям скоростите,защото иначе съединителят буксува.Купих го от една бургаска фирма която внася такива двигатели,но не ти препоръчвам да се занимаваш с тях елтранс до колкото помня се казваше.Падат си малко измамници.Според мен 75kW ще са твърде много за обикновена количка.А и с водното охлаждане,още един агрегат който да се захранва и да се обслужва.

Оръжейна компания 'Торпила',за нас е чест да ви въоръжаваме във войната за бъдещето на планетата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4336 от RECE
Za sujalenie v tiq forumi merakliite sa pove che ot tiq kato nas deto dejstvat I ruchkat. Dvigatelq, kojto sum izbral e takuv zashtoto inache nqma da poteglq s po maluk. Smqtal sum go sprqmo skorostnata kutiq na vw polo zashtoto veche e polotrabant. Tam usiliqta sa po golqmi I nqmam izbor ako iskam da vurvi dobre. A vodnoto oxlajdane shte e s vidna pompa I remuk kum samiq motor, taka che nqma da natovarq sistemata s ogled na moshta na motora. A I se nadqvam na nqkakvo parno za zimata, kato tova zasega e poveche optimizum, realno nqmam ideq dali shte stane kakto si mislq. No sum dlujen da go napravq taka zashtoto imam namerenie da izcedq probeg nad 300 km. Sushto taka mislq I za oxlajdane na bateriite, za koito proektiram kaseti koito da suxranqvam bateriite v kolata po naj kompaktniq nachin. Razpredelenieto na tegloto sushto e vajno. A e vajno I da zavra vsichko pod predniq kapak za poveche sceplenie na prednicata a I za ikonomiq shtoto ako bateriite sa v bagajnika se natrupvat zagubi I kabelite se nagrqvat seriozno, koeto ne e jelateno. Osven vsichko tova iskam da te pitam kak si napravil pedala na gazta, kakto I dali imash nqkoj napredvid, kojto da moje da mi svurje elektro instalaciqta shtoto moqta q nqmashe kato kupix kupeto I sum izkarval kabeli nanovo za farove, migachi I.t.n
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 1 година 3 месеца #4337 от adriqn
За такъв пробег трябва да си приготвиш 30 000 лв за батерии.Също ако успееш да купиш толкова много незнам как ще ги събереш под капака.Аз за 150 км дадох 10 000 Форума е за намиране на части има и двама който се занимават с реставрация на трабанти,а останалите са въздухари.Педала на гаста е потенциометър от дросела на голф закачен за лосче,много непрактично.В алиекспрес има истински педали за електромобили за 20 долара.За инсталацията или някой от форума или аз мога да помагам.

Оръжейна компания 'Торпила',за нас е чест да ви въоръжаваме във войната за бъдещето на планетата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 2 седмици 6 дни #5739 от adriqn
nova.bg/news/view/2019/10/26/266627/%D0%...ukm4NsQYMkoD3hw6nHNI Един от репортажите напоследък. Най-после доведох нещата до край и първия прототип е завършен. Остават козметични довършвания, но на медиите не им се чакаше. Ако сред вас има хора чиято най-голяма мечта не завършва с покупката на електромобил, могат да пишат на страницата във Фейсбук: www.facebook.com/torpila91/ Ама не да дават акъл, а за някакъв вид помощ, я с умения и връзки, я финансово. Малкият за сега екип на "Торпила ЕООД" ви очаква. Следващия етап ще бъде покупката на заводски електромобил, за да се монтира системата на него, най-вероятно ще е Reva G-wiz, но нищо не се знае. И не на последно място: Да, работи!

Оръжейна компания 'Торпила',за нас е чест да ви въоръжаваме във войната за бъдещето на планетата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Създадено с Kunena форум