С използването на по-къса първа предавка, например, увеличава капацитета на регенеративното спиране. Трансмисията на Antonov подобрява също така ускорението и максималната скорост.
С това се постига по-добро общо ниво на производителност за превозното средство при по-висока ефективност (което удължава пробега), а трансмисията е достатъчно компактна, за да може да се монтира на мястото на сега използваните едностепенни скоростни кутии.
В допълнение, нивото на шум е намалено, защото електромоторът работи на по-ниски обороти, което облекчава изкачванията.
Предаването на мощността се извършва чрез двоен съединител, с който предавките се превключват гладко, а от Antonov PLC вече обявиха, че е възможно добавянето на допълнителна предавка (4-та скорост).

Brammo вече представи шест-степенна IET (Integrated Electric Transmission) трансмисия в своя Engage и с новата кутия на Antonov се появява поредната индикация, че бъдещите електромобили вероятно ще разполагат с повече предавки от сегашните.
[От: Technology Vehicles]