С пикова мощност от 230 кВ (313 кс) и с до 4500 Нм (еййй чакай малко, те до 10k ще го докарат скоро ) въртящ момент при колелата, не се съмняваме, че R8 e-tron ще кара сърцето да тупти здраво. Не че 4.8 сек от 0-100 са най-бързото ускорение, но ритникът 100% ще е як, без оглушителен рев и гъргорене обаче.
По пътя към производственото хале, Audi R8 e-tron, който трябва да излезе на пазара в края на 2012 г., спира за малко на Автосалон Франкфурт 2011, във вариант "технологичен демонстратор", с някои доработки и промени. Новата версия, макар и още недефинирана изцяло технически от Audi, има леки промени от демонстрирания през 2009 г. R8 e-tron концепт.

По-конкретно, забелязват се нови метални ленти в радиаторната решетка, които продължават и под фаровете. Вглеждането в новите снимки показва и някои разлики във въздушните отвори, а преди да получим повече информация за този електрически R8 етап днес и утре, да завършим както подобава - вече знаете какво е ускорението, а ако искате батерията ви да издържа 250 км, какъвто пробег дават на R8 e-tron с едно 6-8 часово зареждане, не пробвайте често хронометъра, за не носите ток в кофи .
Я газ!
eCars.bg