Техническите данни, които са предоставени, обещават бляскаво бъдеще на продукта и показват сериозните усилия на фирмата за непркъснато подобряване качеството на ZERO. Характеристиките са изключително подробни, но в синтез си заслужава да се спомене максималният капацитет на електродвигателя - 4.4 кВт; техническата му издържливост ( до 80% ) - 112.000 км; максимален пробег около 100 км.
Мотора е мощен, динамичен и осигурява на мотоциклета отлична гъвкавост и демараж. Добрата му работа се подсилва от въздушната всмукателна система, а малките му размери и тегло не влияят на баланса и дизайна на ZERO DS. Времето за пълното зареждане на батерията е 4 часа, като има опция и за бързо зареждане, за около 2 часа.
Очаквайте скоро и ревюто на електромотора, монтиран на български рамки за велосипеди, който е с по-слаби показатели, естествено, но и продукта е със съвсем друго предназначение. Като цяло обаче, при електрическите модели, разликите между мотоциклет и велосипед - най-общо казано - се свеждат не до наличие на мотор, а до капацитета му.