Сочен за конкурент на Tesla - по ниво на оборудване, уникалност на дизайна и независима (от големите автопроизводители) фирмена политика - Fisker бе натоварен с очаквания, и изисквания, които се оказаха непостижими.
Флагманът Karma намери почитатели, но в пъти по-малко от очакваното; фирмената политика и несполучливи мениджърски решения доведоха до там, че продажбите носеха солидна... загуба, вместо печалба. Това определи връщането на половин-милиардния заем от държавата, за невъзможно. Производителят фалира и бе сложен 'на тезгяха'.
Апетити за придобиване проявиха сериозни компании, но търгът бе спечелен не от сочения за фаворит немски концерн Fritz Nols и Fisker да остане европейски, а от азиатски финансов кръг, оглавяван от Ричард Ли, който помним от преди 3 години като сигурен купувач на Виваком. Милиардер с 1+ млрд. в сметки и активи, син на 25 пъти по-богат баща (най-богатият човек в Азия).
Предвид разностранните интереси и безупречното реноме на новия Fisker-шеф, за всички фенове остава надеждата, че компанията ще се 'излекува' бързо и ще представи нови, интересни модели на пазара. Дано стане по-бързо, поне парите за производство очевидно няма да са проблем!
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
Стефан Николов
Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.Последни от Стефан Николов
- Водородна горивна клетка - Топ 5 модели (примерна класация)
- Audi показа 'обновеното' си оръжие за 2014 - R18 e-tron quattro
- Електрически супермотоциклет: модел Ватман, марка Воксан
- Инцидент с Tesla Model S - разказ от първо лице
- Много нови електрически VW – още от догодина! А занапред, до 40! (видео)