В този блог: Една българска видео обиколка с BMW i3 и първи кратки впечатления от електромобила.

Този път е за кратко, но и това ни идва много добре, като се има предвид, че BMW i3 още не е пристигнал в България. През октомври 2013 г. в Мюнхен не получихме възможността да тестваме електромобила, но пък като има човек чудесни приятели, нещата се получават – Емо и Аши отново направиха видео за eCars.bg, сега с едно BMW i3 кръгче из Болоня...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: В нашия градски транспорт вече има електробус, който се зарежда за няколко минути и обикаля цяла София.

Като слушам коментарите на различни хора за новия софийски електробус, веднага ми направи впечатление едно внушение, което се получи от някои медийни заглавия от типа "За първи път в Европа електробус ще се движи в София". Електробуси има отдавна в различни европейски градове – отличителното при този, който се движи в София е, че вместо батерия има ултракондензатор...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Двете допълнителни седалки в багажника са за деца и дори с тях Model S е 5-местен по документи.

Това само по себе си обяснява невъзможността за приспадане на ДДС, но до тази информация достигнахме след кратко проучване. Нещата тръгнаха от там, че ни потърсиха от Добрич за съдействие по поръчка на Model S и един от въпросите беше да се установи дали за 7-местната версия се приспада ДДС...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Електрическите превозни средства имат още една допирна точка с мебелния гигант.

Вероятно няма да видим на пазара електромобил от ИКЕА, но в много от големите вериги се продават велосипеди, защо да не е и в ИКЕА? С малката подробност, че електрически велосипед става дума за електрически...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Версията с бензинов генератор е по-тежка и това намалява електрическия пробег, но увеличава общия.

Разликата в пробега на двата варианта на BMW i3 е съществена – изцяло електрическият вариант осигурява с 15 км повече, а този с малък бензинов двигател на свой ред дава 125 км до 150 км отгоре, след изчерпване на тока в батерията...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: Доброто старо динамо преобразено в кит за електро задвижване на велосипед.

В България има избор от е-байк китове и лесно можеш да си поръчаш да ти сглобят електро колело. Велосипедите на ток са основно два вида – педелек и е-байк, но ето че откриваме и трети вид...

Потребителски рейтинг: 1 / 5

Звезда активнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна

В този блог: BMW i3 е супер динамична кола, но с пробег от около 130 км икономичният режим на каране може да ти е много полезен.

Имаме първо видео кръгче с BMW i3, направено в Болоня от нашия приятел Емо и докато нагласяме клипчето и изчакваме още някои детайли, решихме да направим един блог за еко режимите на i3, че ни стана интересно как работят след отзива на Емо за колата. Според него, ECO PRO режимът не спъва колата откъм мощност, а просто "разтегля" ускорението. Ограничения обаче има, а в "плюсовия" вариант, макар и да не му отива на името – сериозни...

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна