Ако игнорираме за момент предните и задни калници с променена, 'деформирана' визия и директно насочим внимание към тънките предни колела забелязваме, че разстоянието между лъчите на джантите и спирачните механизми е изключително малко. Изглежда така, сякаш там са монтирани главинни електромотори, а е възможно и отзад да е същото положение.
BMW даде ясно да се разбере, че въпреки забавянето, 'i'-гамата ще покрие повече от моделите на компанията, а броят им ще нараства през следващите години.

Така, заради Tesla Model S, който очакваме на пазара следващата година и вече готовият за продажби Fisker Karma, BMW се нуждае от собствен електрически седан. А ако това е електромобил от типа 'с удължен пробег', предвид невъзможността на големите автопроизводители на този етап да създадат електрически коли с дълъг пробег (като въпросния Tesla Model S, който ще се продава и във вариант с пробег над 500 км с едно зареждане на батерията), още по-добре за BMW!
От: Autoblog
[Снимки: Carpix]