Всичко това вероятно предстои, макар че, технически моделът е готов - задвижването е наред, дизайнът е впечатляващ - следователно PSA ще трябва само да сложи цена и да реши под коя марка ще се продава...
Спецификациите на VELV PSA
В сравнение с Renault Twizy, този модел предлага едно допълнително място, истински багажник (спрямо 30 литра за Twizy) и 100% затворено купе, а ако 'влезе' в производство, следва да бъде на цена над тази на Twizy (€6,990 за 45 км/ч версия и €7,690 за версията 80 км/ч).
Сравняването е повече в полза на VELV, който предлага повече мощност и максимална скорост от 110 км/ч, които - на теория - позволяват дори да 'излезете' на магистралата.
Версия 2.0 VELV е с по-голяма видимост - вече със задно стъкло - спрямо предишната версия, която не е имала изобщо.
Още два елемента са променени; интериорът е оптимизиран, за да предоставя повече пространство и за неговото изграждане се използват леки материали, за да се намали общото тегло (фибростъкло, полиестер, алуминий и термоформована пластмаса).




[PSA] [eCars.bg] [elektromobili.bg]