Sidebar

20
Съб, Апр
× Място за всякакви BMW i3 теми, коментари и мнения.

BMW i3 REx - защо ти е да караш на бензин с почти пълна батерия?

Преди 10 години 8 месеца - Преди 10 години 8 месеца #401 от mumojem
Първоначалната информация беше, че бензиновото моторче (650 кубиково от BMW мотоциклет) на i3 варианта с удължен пробег се включва автоматично, когато батерията остане с 18% заряд.

Оказа се, обаче, че може да се включва ръчно и още на 80% (между 100% и 80% не става) като падне заряда. Интересно ми е кой ще го използва това и в какви случаи? Казвайте, ако имате идея или мнение по въпроса:

Защо ти е да караш i3 на бензин с почти пълна батерия? :whistle:

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 10 години 5 месеца #527 от jeko
Ми примерно, ако си на дълъг път по магистралата го включваш, в града караш на ток, като наближиш дистанцията караш само на ток.
(предполагам, че е по-добре за батерията да работи генератора ако си натиснал педала до дупка)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 10 години 5 месеца #531 от mumojem

jeko писа: Ми примерно, ако си на дълъг път по магистралата го включваш, в града караш на ток, като наближиш дистанцията караш само на ток.
(предполагам, че е по-добре за батерията да работи генератора ако си натиснал педала до дупка)


Ммм при i3 не е точно такова положението – двигателчето е от BMW скутер (650 кубика) и целта му е като свърши тока в батерията да те закара до място, на което може да заредиш. Когато е включено общата мощност на i3 пада, съответно и максималната скорост.

С други думи различно е от Ампера, която си караш на бензин и с макс. скорост и точно с такава цел често – по магистралата на бензин, че да си пазиш тока после за града...

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.