- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Покупка на i3 от mobile.de
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
Цените са 15-30% по-ниски от тези в mobile.bg, като мисля че може да се има повече вяра що се отнася до точен километраж (в Германия превъртането е криминализирано до колкото знам) и че колата е без щети (удряна и оправена).
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
От друга страна, някога държах автокъща и съм бил от страната на продавача в България. Кофти е, че са така нещата - хората да нямат вяра на местните търговци - много често абсолютно основателно. Но пък и не трябва да се поставят всички под един знаменател.
Винаги бих до направил пак - да си купя кола - има и различни начини за докарване та е въпрос на организация.
Първите i3-ки са най-евтини, няма съмнение, но по възможност бих взел кола след средата на 2016 г. - да е с трифазно бордово зарядно 11 кВт. Има значение. За последната версия не говоря, с най-голямата батерия 42.4 кВтч - естествено, че е най-готино с най-голямата батерия - там обаче и цените са най-нагоре.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Относно i3 ката, доста неща изчетох, със сигурност няма да си взема REX защото са доста проблемни и със сигурност ще гледам след 12.2015, защото преди това планките на мотора са пластмасови, късат болтовете а ремонта е 10-15к лв. Може да са сменени гаранционно , може и да не са.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Това което виждам в .де e че за около 18-19к евро има 94 Ah без инциденти, под 50-60к км което са 35-36к лева. Колите изглежждат отлично, бързо зареждане и т.н., аз ли пропускам нещо?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Снимки да иксаш, затова се рових най-много. Ето различни снимки на старите пластмасови планки и новите алуминиеви, както и новите по-дебели болтове.mumojem писа: Хм това с планките не го знаех - имаш предвид за електромотора ли? Трябва да погледна чертежите, ако имаш вкарай една картинка - цената, която обаждаш за ремонт, е брутална.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Ти да не си купил едно ярко синьо, видях че изчезна от мобилето? Би ли споделил каква цена беше и колко ти намалиха, може и на съобщение, ще съм благодарен.Carl Zeiss писа: И аз ги гледах в Де-то че сякаш са малко по евтини , обаче нямах нерви да чакам и затова си взех от тук. Познавам почти всички обяви в бг мобиле- прав си , повечето са измислени или не са налични. Има едно бяло в Сф 94 Ah батерия и цената му е прилична- има много екстри, но няма термопомпа, аз взех моето от същия господин, просто се лиших от екстрите за сметка на термопомпата(надявам се да е оправдано)! Иначе в Мкар Пловдив има едно страхотно, фейслифтово, но ми беше много над бюджета и в тея смътни времена реших да не влизам в схеми! Във Варна има едно бяло, много е хубаво обаче е пълна база, дори няма бързо зареждане, което донякъде може би е добре че пази батерията, но не трябва да мърдаш много далече.....и те така
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Говориш много за екстри, кои според теб са важни. кои не?Carl Zeiss писа: Така е, прав си! Ако не се лъжа единствено това бялото в Сф е в този ценови диапазон и е налично и читаво. Ако имаше термопомпа щях да взема него. Иначе мисля, че беше на около 45 000 км. Цената му също беше около 47 к, но мисля че иска да го продаде и гледам че го е сложил на 41 к.
Разпитвам защото на това не съм обръщал никакво внимание дотук. Правих си проучването основно що се касае до технически проблеми и деградация на батерия. Започнах с идеята нов ъп, i3, leaf, egolf, zoe. Ъп просто не си заслужава, голф не ми харесва и не ес добри характеристики, леаф и зое отпаднаха поради много причини, деградация, липса на бързо зареждане и куп технически проблеми, които изрових от чуждите форуми. Спрях се на i3 защото е най-безпроблемно(стига да не е REX), най-бързо а и просто ми харесва.
Ако се сещате нещо, което пропускам ще съм благодарен за насоките (най вече дали има причина за голямата разлика в цените между мобиле бг и de).
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Сетих се какво още да те питам. Какъв е капацитета на батерията и на колко км е твоята i3-ka?Carl Zeiss писа: Ами, верно- относно екстрите, говоря за тях тъй като последните ми автомобили са все в премиум сегмента и то доста"натоварени" ! Какво имам предвид- безключово влизане и палене- страхотна екстра, просто никога не ти се налага да си вадиш ключа от джоба, лед фарове- светят доста по-добре от халогенна крушка, пък и изглеждат по в крак с времето, навигацията - proffessional изглежда по-добре от bussiness, но не е фатално. Термопомпата помага за запазване на пробега през зимата, консумирайки по-малко енергия за отопление на купето( все още не съм я изпитал), има и още, но по-скоро козметични- джанти, салон, музика.... А, това с бързото зареждане не е за пренебрегване! Иначе аз лично много му се радвам на беЕНвето, както на много места казват - или ще се влюбиш или ще го намразиш, аз съм от първите! За момента минавам повече километри отколкото му дават "по книжка", но все пак в момента не ползвам климатик или отопление. Ааа, да не забравя и возията, предния ми автомобил беше с въздушно окачване и имах силни притеснения, че няма да се чувствам комфортно в този, но съм приятно изненадан, така както и по отношение на вътрешното пространство- отвън изглежда малко, но вътре е доста просторно ! Ако мога да съм полезен с нещо друго, с най-голямо удоволствие!
Този капацитет имам предвид
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
А по-интересното е, че според този сайт използваемата част от батерията е 27,2 KWh
ev-database.org/car/1068/BMW-i3-94-Ah
По всяка вероятност деградацията на батерията се крие в буфера до 33,2 KWh.
Иначе според други сайтове, клетките на батерията на БМВ издържат до около 410 000 цикъла на зареждане или около 850 000 км, ако не се лъжа, след което дават деградация от около 30 %, което звучи доста добре !
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Аз попаднах на такива данниCarl Zeiss писа: Ами, верно- относно екстрите, говоря за тях тъй като последните ми автомобили са все в премиум сегмента и то доста"натоварени" ! Какво имам предвид- безключово влизане и палене- страхотна екстра, просто никога не ти се налага да си вадиш ключа от джоба, лед фарове- светят доста по-добре от халогенна крушка, пък и изглеждат по в крак с времето, навигацията - proffessional изглежда по-добре от bussiness, но не е фатално. Термопомпата помага за запазване на пробега през зимата, консумирайки по-малко енергия за отопление на купето( все още не съм я изпитал), има и още, но по-скоро козметични- джанти, салон, музика.... А, това с бързото зареждане не е за пренебрегване! Иначе аз лично много му се радвам на беЕНвето, както на много места казват - или ще се влюбиш или ще го намразиш, аз съм от първите! За момента минавам повече километри отколкото му дават "по книжка", но все пак в момента не ползвам климатик или отопление. Ааа, да не забравя и возията, предния ми автомобил беше с въздушно окачване и имах силни притеснения, че няма да се чувствам комфортно в този, но съм приятно изненадан, така както и по отношение на вътрешното пространство- отвън изглежда малко, но вътре е доста просторно ! Ако мога да съм полезен с нещо друго, с най-голямо удоволствие!
До колкото разбрах от проучванията в нета, буфера е с цел да не падаш под гаранцията в годините, ако капацитета ти падне повечко, БМВ могат да ти отключат от 4 те KW резерв и пак да се върнеш на 29.6-29.7. Четох и че до тук нмало нито една подменена заради деградация батерия от 165000 автомобила.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoKirilov
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 32
- Харесвания: 10
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Знаете ли каква е цената на кабел type 2 и шуко?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
IvoKirilov писа: И ние се сдобихме с i3 - преди около месец. Закупихме я от тук - частно лице, колата е купена от BMW Германия, все още в гаранция и на самата кола и на батерията. Обслужва се от местния представител на BMW. първа регистрация - 12/2015г. Има си и бая екстри - включително и термопомпа, което е супер и бързо зареждане. Да си призная честно, тествахме едно I3 в София и съвсем случайно харесахме по обява - без да сме гледали допълнително информация, та всичко, което изписвате тук идва от полза!
Кажи ми, че е с про навигацията, моля те
Че другата с малкото екранче ми е така оскъдна.
Аз си имам пристрастие към тия 11 и 12.3" екрани, че нали такъв (12.3.) вграждаме в ИДА зареждачката и като видя тройче с такава много му се кефя.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoKirilov
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 32
- Харесвания: 10
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.