- Коментари: 142
- Харесвания: 19
×
Място за всякакви Nissan LEAF теми, коментари и мнения.
Деградация на батерията на Нисан Лийф
- rrumpe
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
Преди 6 години 9 месеца #3884
от rrumpe
Деградация на батерията на Нисан Лийф е пусната от rrumpe
Всеки ако желае може да сподели как върви деградацията на батерия на Лийфа му. Може и някои подробности да се дадат, като:
- колко деградира батерията (SOH от LeafSpy) за година/половин година?
- на колко години е в момента?
- коя генерация е колата?
- колко км прави на година?
- стои ли в гараж?
- колко деградира батерията (SOH от LeafSpy) за година/половин година?
- на колко години е в момента?
- коя генерация е колата?
- колко км прави на година?
- стои ли в гараж?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Преди 6 години 9 месеца #3885
от rrumpe
Отговор от rrumpe по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
И моите данни:
- колко деградира батерията (SOH от LeafSpy) за година/половин година?
за 2016 - от 92% на 83%
за 2017 - от 83% на 81%
- на колко години е в момента?
5г.
- коя генерация е колата?
първа
- колко км прави на година?
за 2016 - 10 000км
за 2017 - 15 000км
- стои ли в гараж?
за 2016 - само вечерта
от Март 2017 - целодневно
- колко деградира батерията (SOH от LeafSpy) за година/половин година?
за 2016 - от 92% на 83%
за 2017 - от 83% на 81%
- на колко години е в момента?
5г.
- коя генерация е колата?
първа
- колко км прави на година?
за 2016 - 10 000км
за 2017 - 15 000км
- стои ли в гараж?
за 2016 - само вечерта
от Март 2017 - целодневно
Харесано от: IvoAtanasov
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
По-малко
Още
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Преди 6 години 9 месеца #3886
от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Лийф втора генерация произведен 2013 год.
Към 02.2018 е на 86% SOH.
През по-голямата част от живота си ще седи в гараж с темп. 6-20°.
До момента има навъртяни 4000км които изглежда не оказват влияние на SOH.
Следващ рапорт след година
Към 02.2018 е на 86% SOH.
През по-голямата част от живота си ще седи в гараж с темп. 6-20°.
До момента има навъртяни 4000км които изглежда не оказват влияние на SOH.
Следващ рапорт след година
Харесано от: rrumpe, IvoAtanasov
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Преди 6 години 9 месеца #3888
от rrumpe
Отговор от rrumpe по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
ElectricCarMan писа: Ето тук човек може да се запознае какво може да очаква от батерията и как влияе температурата върху живота и:
www.electricvehiclewiki.com/Battery_Capacity_Loss
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Извън линия
- 3-та жичка
Преди 6 години 9 месеца #3889
от IvoAtanasov
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Отговор от IvoAtanasov по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Доста интересна тема, както за информация за модела на електромобила, така и за някой който ще реши да си закупи такъв.
Добра идея е да има обща тема "Деградация на батерията" и всеки собственик на електромобил да отдели 5 мин да впише поне малко от това което rrumpe е описал.
Лично за мен ще е много полезно при първо закупуване на електромобил. Собствениците са българи, колите се карат на български климат (поне повечето) и всичко опира до доверие на реални собственици, а не на брошури и "тестове".
Добра идея е да има обща тема "Деградация на батерията" и всеки собственик на електромобил да отдели 5 мин да впише поне малко от това което rrumpe е описал.
Лично за мен ще е много полезно при първо закупуване на електромобил. Собствениците са българи, колите се карат на български климат (поне повечето) и всичко опира до доверие на реални собственици, а не на брошури и "тестове".
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
По-малко
Още
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Преди 5 години 11 месеца #4913
от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Да вдигнем малко темата
12.2018 - батерията ми е на 78% . Интересното в случая, е че след миналия рапорт малко като се стопли времето батерията ми веднага падна на 79% и всъщност слезе само с 1 % в рамките на годината. След малко по-задълбочени проучвания осъзнах, че поне при мен процентите много много не мърдат (не се опресняват) ако температурата на батерията ми е под 5 лентички.
Навъртяните километри от покупката са 30000км.
12.2018 - батерията ми е на 78% . Интересното в случая, е че след миналия рапорт малко като се стопли времето батерията ми веднага падна на 79% и всъщност слезе само с 1 % в рамките на годината. След малко по-задълбочени проучвания осъзнах, че поне при мен процентите много много не мърдат (не се опресняват) ако температурата на батерията ми е под 5 лентички.
Навъртяните километри от покупката са 30000км.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
По-малко
Още
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Преди 5 години 11 месеца #4914
от murry
Отговор от murry по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Пу, немалка деградация ми се струва. Усещаш ли намален range?
Харесано от: carpe_diem
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
По-малко
Още
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Преди 5 години 11 месеца #4915
от ElectricCarMan
Отговор от ElectricCarMan по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Спрямо когато я взех ... малко. Силно вероятно е батерията да си е била на около 80% още като съм я взел, но да е опреснила чак пролетта като са се вдигнали 5-те лентички.
Пролет-лято-есен ... си правя около 11 квч/100км което ми дава 130км до low battery или 160км със цялата батерия и е приемливо. Сега със отоплението съм под 100км до low battery. Разхода с отопление е безумен за тая смешна батериика... 15-18 квч/100км.
Пролет-лято-есен ... си правя около 11 квч/100км което ми дава 130км до low battery или 160км със цялата батерия и е приемливо. Сега със отоплението съм под 100км до low battery. Разхода с отопление е безумен за тая смешна батериика... 15-18 квч/100км.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- leafmax
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
- Коментари: 1
- Харесвания: 0
Преди 3 години 4 месеца #6339
от leafmax
Отговор от leafmax по тема Деградация на батерията на Нисан Лийф
Здравейте,
Предлагам модул който добавя липсваща функционалност към Nissan Leaf 2011-2016. всъщност прецизно управление на зарядният ток при (AC- DC) бързо и стандартно зареждане + опция на нивото до които тя се зарежда в 6 стъпки ( 50, 58, 66, 75, 83, 92, 100 % ) и така при ползването и в градски условия се забавя нейната деградация При първите версии до 2013г. заряда на батерията не е до реалните 100%, тук този проблем е решен и при следващите версии в самият начин на управлението и. При избиране на 100% тя зарежда клетките до 4.2v. което е предимство ако планирате по дълъг пробег, и така използвате максималното от вашата батерия.
Модулът се предлага и във версия която има възможност за подмяна на батерията, примерно от 24kw на 30kw или 40kw , примерно 30kw от Leaf 2011 до 2017 (без нуждата от посещение в Nissan Service) Заедно с това се прави промяна на отчитането в самото табло и оставащият реален пробег с новата батерия (без мигащи чертички) Има възможност от зануляване на отчетените цикли, (бърз-бавен) заряд, пробег и т.нт. при подмяна на батерията. В следващ етап ще се предлага частична подмяна на дефектните модули при самата батерия.
Относно цената на модула със прецизно управление на зарядният процес е 360лв. със поставянето ..и в момента само ако се съчетаете 2-ма или повече човека , също ще предложа и 7% Т.О за хора от форума. Модула не прави модификации по самият софтуер на колата и след премахването му всичко се връща към фабричните си настройки.
Предлагам модул който добавя липсваща функционалност към Nissan Leaf 2011-2016. всъщност прецизно управление на зарядният ток при (AC- DC) бързо и стандартно зареждане + опция на нивото до които тя се зарежда в 6 стъпки ( 50, 58, 66, 75, 83, 92, 100 % ) и така при ползването и в градски условия се забавя нейната деградация При първите версии до 2013г. заряда на батерията не е до реалните 100%, тук този проблем е решен и при следващите версии в самият начин на управлението и. При избиране на 100% тя зарежда клетките до 4.2v. което е предимство ако планирате по дълъг пробег, и така използвате максималното от вашата батерия.
Модулът се предлага и във версия която има възможност за подмяна на батерията, примерно от 24kw на 30kw или 40kw , примерно 30kw от Leaf 2011 до 2017 (без нуждата от посещение в Nissan Service) Заедно с това се прави промяна на отчитането в самото табло и оставащият реален пробег с новата батерия (без мигащи чертички) Има възможност от зануляване на отчетените цикли, (бърз-бавен) заряд, пробег и т.нт. при подмяна на батерията. В следващ етап ще се предлага частична подмяна на дефектните модули при самата батерия.
Относно цената на модула със прецизно управление на зарядният процес е 360лв. със поставянето ..и в момента само ако се съчетаете 2-ма или повече човека , също ще предложа и 7% Т.О за хора от форума. Модула не прави модификации по самият софтуер на колата и след премахването му всичко се връща към фабричните си настройки.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.