Sidebar

21
Съб, Дек
× Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.

Волт 2 генерация.

Преди 6 години 1 месец #4701 от earendil
Волт 2 генерация. е пусната от earendil
Здравейте,

някъде бях мярнал във форума, че някой е виждал такова животно в БГ.

Другия месец съм в щатите и сериозно се замислям дали да не кача в контейнерче 2ра генерация на Волт.
Какви са потенциалните проблеми като оставим настрана фабричния контролер 110 волта?


Евентуално честотите на радиото (това съм го патил още с първите ни американски автомобили 93та година..).. но това не е драма с андроид ауто и т.н..

Друго - предполагам смяна на габарити с бели крушки?


Нещо друго?

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 1 месец #4702 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Волт 2 генерация.
Има един син в софето да - виждал съм го - ми да, стандартните "притесненияЮ като е от щатите ти ги изброяваш, но той си е само щатски така или иначе та няма какво да се сравнява - просто се оправят тези неща по възможност и се кара.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 6 години 1 месец #4705 от murry
Отговор от murry по тема Волт 2 генерация.
Ако става въпрос за тъмно синия той е на много близък приятел. Толкова харесах моя волт, че го накарах да ми го продаде и да си купи следващата генерация :D

Това с радиото е проблем може би, но моя (щатски волт ген 1) хваща Радио 1 рок. Други проблеми не виждам. Регистрацията заради мигачите не знам как е минала - все пак при американските коли (по-новите) всичко е един общ диоден блок със стопове и мигачи - задните да ги направиш да светят жълто не изисква ли и стоповете да са жълти? :D

Но някак си са регистрирани без проблем и двете коли, де.

Впечатленията от моето каране на втората генерация:

- вътре са по-добре изкарани като хардуерни олд-скуул копчета някои работи, които на ген 1 са малко дразнещи за контролиране с неговите тач скрийн мурафети - пр. настройките на климатик, музика и т.н.
- рейнджа е малко повече
- има един по-силен шум при ниски скорости отпред (с говорител, ест.), но ако те дразни - бушона е в багажника...
- ускорява малко по-бързо колата (ако не се лъжа в пиковия момент ползваше 12xkW вместо 111kW на първа генерация
- Apple CarPlay (и Андроид разновидността) са най-якото нещо от вкарването на блутут музиката в колите
- Отзад имаш вече 3 седалки вместо 2
- според мен изглежда по-добре колата определено

Не знам какъв ти е бюджета, но 2019 модела който започнаха да карат по дилърите сега има 7.2kWh бордово, което ще ти свали наполовина зареждането спрямо първата генерация и то за повече рейндж

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.