- Коментари: 12
- Харесвания: 1
×
Място за всякакви Opel Ampera теми, коментари и мнения.
Покупка на Ампера
- betaserk
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
Преди 3 години 10 месеца - Преди 3 години 10 месеца #6236
от betaserk
Покупка на Ампера е пусната от betaserk
Здравейте, хвърлил съм око на един Опел Ампера 2014 година, черен. До сега карах Пежо 508 хибрид но искам да е само електрическа, да знам че Амперата има и двигател, но ще го ползвам супер мега рядко, повечето карам само градско по 10 км на ден. Какво да гледам и за какво да внимавам и по-принцип как е колата, 1.77 съм висок, притеснявам се да не ми е нещо тясна, не съм сядал в такава и дори не съм я виждал на живо, доволни ли сте и т.н. дайте някъв акъл, впечатления и така.
Последна промяна: Преди 3 години 10 месеца от betaserk.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sweeper
- Извън линия
- Вече ангажиран
По-малко
Още
- Коментари: 68
- Харесвания: 19
Преди 3 години 10 месеца #6237
от sweeper
Отговор от sweeper по тема Покупка на Ампера
Здравейте, поздравления за намерението и дано скоро го осъществите. Изключително доволен съм от Амперата. Това е май седемнайстата кола която имам за 40 години. Карам я трета година и около 40хил.км. Моята е също 2014г, Сега е на блозо 70 хил. Имал съм само един по-сериозен проблем - като спря да зарежда - описал съм го в "Моята Ампера". Другото са дреболии, доста по-малко отколкото на много по-скъпи коли. Подходяща е не само за градско, но и за дълги пътувания. Ако се кара разумно, разходът на бензин за генериране на електричество е много по-малък, отколкото на чисто бензинова кола. До сега сме пътували три пъти по Европа с нея. Ето разхода от едно пътуване по Австрийско`ите и Иаталианските Алпи:
photos.app.goo.gl/naC8gwpCG7erdxNj8
За 4100км, среден разход 4,6л/100км и около 90kWh заредени тук и там.
Колкото до това, какво е важно да гледате :
- Има ли светещи лампи по таблото и какви грешки показват.
- Ако имате възможност и подходяща диагностика - включете и проверете.
- Проверете нивото на охладителната течност в двата резервоара отпред (зад радиатора) и особено по-малкия от тях - да не е спаднало много нивото.
-История на обслужването и кога последно е сменяно маслото и какъв ресурс му остава. Да не е по-малко от 50%.
- Ако можете, направете по-дълъг тест драйв, като поискате предварително да се зареди напълно батерията. Карайте я до пълно изчерпване и минаване на бензин. В това време едва ли ще е повече от 40км. Важно е да отчете използван капацитет на батерията мин. 9,5 kWh.
За сега това се сещам, ако има нещо - питайте.
Също така е важно каква е била първоначалната регистрация - като хибрид или електрическа. Щото и на вас така ще я регистрират. Че тука имаше големи драми - що на един така, пък на друг - онака.
В заключение - колата е много добра и още не ми е омръзнала, докато другите за около 10 хил.км вече не са ми интересни. Жалко че спряха да ги произвеждат, дори и последното поколение на Chevy Volt.
photos.app.goo.gl/naC8gwpCG7erdxNj8
За 4100км, среден разход 4,6л/100км и около 90kWh заредени тук и там.
Колкото до това, какво е важно да гледате :
- Има ли светещи лампи по таблото и какви грешки показват.
- Ако имате възможност и подходяща диагностика - включете и проверете.
- Проверете нивото на охладителната течност в двата резервоара отпред (зад радиатора) и особено по-малкия от тях - да не е спаднало много нивото.
-История на обслужването и кога последно е сменяно маслото и какъв ресурс му остава. Да не е по-малко от 50%.
- Ако можете, направете по-дълъг тест драйв, като поискате предварително да се зареди напълно батерията. Карайте я до пълно изчерпване и минаване на бензин. В това време едва ли ще е повече от 40км. Важно е да отчете използван капацитет на батерията мин. 9,5 kWh.
За сега това се сещам, ако има нещо - питайте.
Също така е важно каква е била първоначалната регистрация - като хибрид или електрическа. Щото и на вас така ще я регистрират. Че тука имаше големи драми - що на един така, пък на друг - онака.
В заключение - колата е много добра и още не ми е омръзнала, докато другите за около 10 хил.км вече не са ми интересни. Жалко че спряха да ги произвеждат, дори и последното поколение на Chevy Volt.
Харесано от: E-mo
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- betaserk
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
- Коментари: 12
- Харесвания: 1
Преди 3 години 10 месеца - Преди 3 години 10 месеца #6239
от betaserk
Отговор от betaserk по тема Покупка на Ампера
Благодаря ти за отговора. И аз съм така, вече 4 коли и след една година не мога да ги търпя вече, последната ми е хибрид и ме зарази по електрическите, за съжаление не е плъг ин и може на ток само 2-3 км и повечето е като помощно само при тръгване, мислех да си купувам Рено Зое, но много малък тоя фъстък и намерх тая, за сега съм я гледал само на видеа и на снимки, прочетох и гледах всичко което намерих за колата, гледах и за Шевролет Волт, защото нали са едно и също, по принцип карам само градско и отивам до близките градове един път на седмицата, единия град е на 15 км и ще го изкарам само на ток ако е заредена до край, другия е на 30 км и там предполагам ще припаля и генератора, голям мераклия съм, колкото повече гледам за колата толкова повече ми харесва. За дизайна съм малко как да кажа, хем я харесвам супер много/отпред/ хем задницата хем я харесвам хем не, да подчертая, че не съм я виждал на живо. За регистрацията, кое е по-добре, предполагам електрическа да е писана е по-добре, моята ще е нов внос, да ме извиняват колегите които продават такива, но в Европа тая кола не струва 30000 лв както са ги писали тук и то за десен волан искат 22000, за другата 2014 29000 лв, което според мен си е смешно, но не искам да ги обидя с нищо, всеки си има право на мнение и си е тяхна работа колко ги продават. Та за регистрацията ще е нов внос и предполагам трябва да се инатя да я пишат електрическа.
Последна промяна: Преди 3 години 10 месеца от betaserk.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
По-малко
Още
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Преди 3 години 10 месеца #6240
от earendil
Отговор от earendil по тема Покупка на Ампера
Не можете да сбъркате с Ампера. Изключително надеждни и удобни коли.
Писал съм достатъчно, но аз карам такава от почти 8 години. Закупена от Дженеръс Ауто. Колата е абсолютно безпроблемна. Аз съм 1.83. В никакъв случай няма да Ви е тясна.
Аз ще я продавам, но вероятно към май-юни, че резервната ми кола не е много зимна
Иначе ако купувате нов внос рискът е единствено да не е стояла дълго време в някоя автокъща с батерия на нула. По принцип ако е на поне 50% може да стои без проблем с месеци, но много автокъщи все още не знаят как да се грижат за ел. автомобили и ги оставят с 0% заряд.... което при дълго стоене може да навреди на батерията. Ако е стояла 1-2 месеца в автокъщата не е проблем, тъй като има и долен буфер под 9%..
Писал съм достатъчно, но аз карам такава от почти 8 години. Закупена от Дженеръс Ауто. Колата е абсолютно безпроблемна. Аз съм 1.83. В никакъв случай няма да Ви е тясна.
Аз ще я продавам, но вероятно към май-юни, че резервната ми кола не е много зимна
Иначе ако купувате нов внос рискът е единствено да не е стояла дълго време в някоя автокъща с батерия на нула. По принцип ако е на поне 50% може да стои без проблем с месеци, но много автокъщи все още не знаят как да се грижат за ел. автомобили и ги оставят с 0% заряд.... което при дълго стоене може да навреди на батерията. Ако е стояла 1-2 месеца в автокъщата не е проблем, тъй като има и долен буфер под 9%..
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- betaserk
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
- Коментари: 12
- Харесвания: 1
Преди 3 години 10 месеца - Преди 3 години 10 месеца #6241
от betaserk
Отговор от betaserk по тема Покупка на Ампера
Не е от автокъща, от частно лице е. Прати ми видео как работи, препращам го на вас за да видите и чуете, според мен звучи като всяка такава, малкото казенче е ок на ниво, за което спомена колегата по горе да гледам, има няколко забележки, една дупчица от камъче на шофьорската врата, дясното огледало е лекооо драснато при паркиране, и долу на предната броня е малкооо драсната, даже не си личат тези забележки/не го видях на видеото, прати ми снимки/. Не съм го попитал, но гледам корите на вратите са бели или поне така се вижда, а централната конзола е друг цвят или съм далтонист Харесва ми на мен, какво мислите?
Последна промяна: Преди 3 години 10 месеца от betaserk.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- E-mo
- Извън линия
- Леко навлязъл
По-малко
Още
- Коментари: 31
- Харесвания: 18
Преди 3 години 10 месеца #6242
от E-mo
Отговор от E-mo по тема Покупка на Ампера
За таблото само мога да кажа, че Амперите по правило нямат бяла конзола като Волт. Двигателят изглежда, че работи нормално. Аз лично на бензиновите ми слагам еднократен ревитализант и моторът става гумен.
Късмет!
Късмет!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.