- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Рено Канго ZE
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
На 15.11.2013 взех за тест Рено Канго ZE за тест, като маршрута беше малко по-особен. Исках да проверя реалните възможности на автомобила, но от първа ръка, защото подготвям покупка на такъв за бизнеса ми и трябва да се убедя лично в пригодността му за ежедневна експлоатация. Теста беше от София- Младост, по околовръстното Южна дъга, до Своге и обратно, като връщането беше през центъра. Теста беше проведен с малко натоварване на автомобила - шофьор, спътник/съпругата ми/ и 10 кг. багаж.
Не съм карал подчертано икономично, поддържах скоростта на останалите участници в движението през целия маршрут, но не съм вдигал и повече от 80 км/ч. Завоите до Своге преодоляхме с около 50-60 км, по околовръстното с 80 км/ч. В града максимум 60 км/ч. Половината от маршрута беше изминат в режим Еко. Равносметката е 110 км пробег с напълно заредената батерия. Да се отчете, че около половината път е изкачване в Искърското дефиле. Различно е от спускането от София към Пловдив. На прибиране заредихме в сервиза на Рено на бул. Христо Ботев и бул. Сливница на обикновена зарядна станция за около 20 минути. За толкова време добавихме още 14 км пробег и се прибрахме до Младост без проблем, макар и със закъснение от първоначално предвиденото време. Това със зареждането е важно, защото във всеки сервиз на Рено има инсталирани зарядни станции, което означава че на практика може да разчитате на аварийно зареждане за няколко километра на поне още 3-4 места в София. И засега безплатно! Общият изминат пробег с дозареждането беше 124 км, последните 14 от които изминати за около час в задръствания.
Прилагам и малко снимки от теста. Ако имате въпроси - насреща съм!
Снимките от инструменталното табло са от Своге.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Да, направо я преместих в категорията на модела темата, а ако нещо имаш затруднения със снимките или каквото и да е във форума свиркай, насреща сме да помагаме.
И айде скоро с електромобил
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
nio писа: Не особено. Очаквах пробег около 120-130 км в реалността. Поне за мен това ми е нужно, за да ми върши работа. Искам го за извънградско каране по маршрути и единия е малко над 120 км. Засега покупката е под въпрос. Ако успея да си уредя втори тест по реален мой маршрут може би ще ми се изясни картинката. Споделете и вие от форума впечатления от пробега. Не гоним максимум с някакво икономично влачене, трябва ми пробег с нормално, реално шофиране по равнинен терен.
За сегашните възможности на този модел е много важно да е равен терена. Може да не се влачиш, но си трябва напасване в шофирането. 120-130 км по равен терен с до 80 км/ч смятам, че са постижими, но трябва да се кара с минимална консумация – стрелката на економайзера да сочи право нагоре или съвсем леко вдясно.
С динамично шофиране е по-малко вероятно да се получава, а поне за мен самото шофиране не е толкова притеснително и пробега съответно, колкото това, че изцяло изтощена батерията се нуждае от 9-10 ч. за зареждане в крайната точка по маршрута ти. Може да пада до 5-6 часа с Тип 3 кабела със седемте пина (Менекес конектор) и стенно зарядно. С други думи през деня да обикаляш и да изхабиш цялата батерия след което нощес да я заредиш е ОК, но да идеш на 130 км (както ние до Пловдив), след това няма как да се върнеш веднага, заради часовете зареждане.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.