Sidebar

26
Пет, Апр
× Място за всякакви Renault ZOE теми, коментари и мнения.

Може ли да ползвам услугата за връзка с автомобила, ако съм втори собсвеник на Zoe?

Преди 1 година 2 месеца - Преди 1 година 2 месеца #6571 от ernom
Оказа се, че при мен отг е ДА (колата е италианска с първа регистрация средата на 2013)
За да станат нещата, трябва да са изпълнени три условия:
1 / модула за връзка да е налице, индикатора за нивото на сигнала да показва някакво ниво и в полето IMEI да има някаква валидна стойност – това се вижда в системното меню на мултимедията
Прикачен файл:
 


2 / услугата MY Z.E. CONNECT WITH NAVIGATION да е активна – вижда се в R-LINK Store
Прикачен файл:


Тая услуга е безплатна, но не е достъпна по подразбиране – при мен я активираха в деня, в който ми дадоха кода за връзка – вж по-долу 

3 / да е налице кодът за установяване на връзката (това е един 10-значен буквено-цифров код) 
Свързването се инициира от мобилното приложение My Renaul / при първия опит за свързаване стигнах до този екран:
Прикачен файл:


... и почнах да издирвам въпросния код / предишния собственик (AutoUno, Napoli): нищо не знаем, не сме го ползвали / нашето представителство на марката: не можем да помогнем, защото колите за българския пазар не поддържат тази услуга (последното просто няма нищо общо с истината) / центъра за обслужване на клиентите на Renaul в Италия (Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.): на втория ден след като им бях писъл отговориха – към писмото беше прикачен един pdf, който прилича много на протокол от тредоставяне на сервизна услуга, и в него беше кодът

Сега в My Renaul ми излиза това:

Прикачен файл:


Виждат се статуса на батерията (полезно ако колата е оставена да се зарежда) и местоположението / може да се управлява климатика
Харесано от: E-mo, Carl Zeiss

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.