- Коментари: 9
- Харесвания: 12
×
Място за всякакви Renault ZOE теми, коментари и мнения.
Zoe първо поколение, модификации на мотора
- ernom
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
Преди 1 година 8 месеца - Преди 1 година 8 месеца #6581
от ernom
Zoe първо поколение, модификации на мотора е пусната от ernom
двата вида мотора, които се монтират на Zoe първо поколение са ясни:
Q-210 (код 5AN) – моторът на Continental, който се монтира на първите произведени коли, а след излизането на R240, става опция / може да зарежда на 43 КWa
R-240 (код 5AQ) – собствена разработка на Renaul, на теория е малко по-ефективен и с него колата би трябвало да има малко по-дълъг пробег / зарежда на 22 КWa
при Q-210 силовата електроника е разположена в два отделни блока: battery charging block (BCB) и power electronics block (PEB)
при R-240 цялата силова електроника е събрана в един блок - Power Electronic Control (PEC)
практическото значение на това е, че ако нещо по електрониката изгори, при R-240 ще трябва да се подмени целия блок, а при Q-210 само проблемния блок / въпреки всичко подмяната на блок не е лесна работа – напр. в PEB, респ, в PEC има EPROM, в който записан VIN-а и за да тръгне един блок, който първоначално е програмирам за една кола, в друга кола, трябва EPROM-а от изгорелия модул да се премести в новия модул и след това модулът софтуерно да се синхронизира с мотора
въпреки всички разлики и двата мотора имат една и съща максимална мощност – 65 kW (88 к.с.)
какви тогава са тия Zoe-та с мощност 43 kW (58 к.с.)??? и въобще, ако след регистрация в КАТ, в талона вместо 65 kW пише 43 kW, значи ли, че са ни пробутали някаква орязана версия на мотора?
отговорът е НЕ, всички Zoe-та първо поколение са с мотори с постоянна (номинална) мощност 43 kW (58 к.с.) и максимална мощност 65 kW (88 к.с.)в едни държави при първоначалната регистрация пишат в талона постоянната мощност, а в други – максималната > наште хора в КАТ преписват това, което видят в чуждия талон и така се появяват „силни“ и „слаби“ Zoe-та
Q-210 (код 5AN) – моторът на Continental, който се монтира на първите произведени коли, а след излизането на R240, става опция / може да зарежда на 43 КWa
R-240 (код 5AQ) – собствена разработка на Renaul, на теория е малко по-ефективен и с него колата би трябвало да има малко по-дълъг пробег / зарежда на 22 КWa
при Q-210 силовата електроника е разположена в два отделни блока: battery charging block (BCB) и power electronics block (PEB)
при R-240 цялата силова електроника е събрана в един блок - Power Electronic Control (PEC)
практическото значение на това е, че ако нещо по електрониката изгори, при R-240 ще трябва да се подмени целия блок, а при Q-210 само проблемния блок / въпреки всичко подмяната на блок не е лесна работа – напр. в PEB, респ, в PEC има EPROM, в който записан VIN-а и за да тръгне един блок, който първоначално е програмирам за една кола, в друга кола, трябва EPROM-а от изгорелия модул да се премести в новия модул и след това модулът софтуерно да се синхронизира с мотора
въпреки всички разлики и двата мотора имат една и съща максимална мощност – 65 kW (88 к.с.)
какви тогава са тия Zoe-та с мощност 43 kW (58 к.с.)??? и въобще, ако след регистрация в КАТ, в талона вместо 65 kW пише 43 kW, значи ли, че са ни пробутали някаква орязана версия на мотора?
отговорът е НЕ, всички Zoe-та първо поколение са с мотори с постоянна (номинална) мощност 43 kW (58 к.с.) и максимална мощност 65 kW (88 к.с.)в едни държави при първоначалната регистрация пишат в талона постоянната мощност, а в други – максималната > наште хора в КАТ преписват това, което видят в чуждия талон и така се появяват „силни“ и „слаби“ Zoe-та
Последна промяна: Преди 1 година 8 месеца от ernom.
Харесано от: sweeper
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.