- Коментари: 9
- Харесвания: 12
×
Място за всякакви Renault ZOE теми, коментари и мнения.
Програмиране на резервна ключ-карта за Zoe
- ernom
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
Преди 1 година 8 месеца - Преди 1 година 8 месеца #6583
от ernom
Програмиране на резервна ключ-карта за Zoe е пусната от ernom
за да направим резервна карта ни трябват: 1) празна карта, 2) софтуер за регистриране на картата в имобилайзера на колата и 3) OBD 2 кабел
картите за Zoe първо поколение са с дистанционно на 434MHz и чип PCF7952 – китайските заготовки са по около 17 USD
на горните снимки в ляво е оригиналната карта, а в дясно – китайската
софтуера, който при мен свърши работа е RenOlink – всички версии след v1.89 стават – аз ползвах v1.99 – програмата е безплатна и е налична за сваляне в мрежата – за да тръгне обаче трябва кабел – и това не е просто кабел, а кабел с контролер, който прави възможна комуникацията между програмата и модулите на колата – аз ползвах Renolink V1.99 OBD2 Diagnostic Cable for Renault, който при китайците е около 40 USD
ето как стават нещата с регистриране на картата в имобилайзера на колата
при стартиране на процедурата в слота не трябва да има карта и колата не трябва да е в режим REDY
от меню Extra се избира Key
на следващия екран:
1 / избира се вида имобилайзер (при Zoe първо поколение имобилайзера е BCM95_SW25_V1.1 – същия се ползва и в Megan III, за това избираме UCH: Megane 3, Scenic3, Fluence (learning cards in protected mode)>
2 / [Enable PinCode Reading]
3 / [Read Pin]
4 / [Connect]
5 / [Start Learning]
6 / поставяме старата (работещата) карта в слота
7 / [Learn KeyCard]
при успешен запис на кода на картата в буфера излиза съобщение <card learned Ok!>
изважда се старата карта, в слота се поставя новата карта и още веднъж се натиска бутона [Learn KeyCard]
така се стига до този екран:
... където в полето Key id трябва да сложим отметки на кодовете на старата и новата карти и да натиснем [Validate] – с това кодовете на картите се записват в имобилайзера
за излизане се натиска [Disconnect] и се затваря програмата
цялата работа отнема 10-15 минути
картите за Zoe първо поколение са с дистанционно на 434MHz и чип PCF7952 – китайските заготовки са по около 17 USD
на горните снимки в ляво е оригиналната карта, а в дясно – китайската
софтуера, който при мен свърши работа е RenOlink – всички версии след v1.89 стават – аз ползвах v1.99 – програмата е безплатна и е налична за сваляне в мрежата – за да тръгне обаче трябва кабел – и това не е просто кабел, а кабел с контролер, който прави възможна комуникацията между програмата и модулите на колата – аз ползвах Renolink V1.99 OBD2 Diagnostic Cable for Renault, който при китайците е около 40 USD
ето как стават нещата с регистриране на картата в имобилайзера на колата
при стартиране на процедурата в слота не трябва да има карта и колата не трябва да е в режим REDY
от меню Extra се избира Key
на следващия екран:
1 / избира се вида имобилайзер (при Zoe първо поколение имобилайзера е BCM95_SW25_V1.1 – същия се ползва и в Megan III, за това избираме UCH: Megane 3, Scenic3, Fluence (learning cards in protected mode)>
2 / [Enable PinCode Reading]
3 / [Read Pin]
4 / [Connect]
5 / [Start Learning]
6 / поставяме старата (работещата) карта в слота
7 / [Learn KeyCard]
при успешен запис на кода на картата в буфера излиза съобщение <card learned Ok!>
изважда се старата карта, в слота се поставя новата карта и още веднъж се натиска бутона [Learn KeyCard]
така се стига до този екран:
... където в полето Key id трябва да сложим отметки на кодовете на старата и новата карти и да натиснем [Validate] – с това кодовете на картите се записват в имобилайзера
за излизане се натиска [Disconnect] и се затваря програмата
цялата работа отнема 10-15 минути
Последна промяна: Преди 1 година 8 месеца от ernom.
Харесано от: sweeper
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.