- Коментари: 1
- Харесвания: 0
×
За 'по-обемните' електрически превозни средства, с които (се) возим (по) повече наведнъж.
Избор на електрически автомобил
- stoqnov
- Автор на темата
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
Преди 4 години 3 месеца #6165
от stoqnov
Избор на електрически автомобил е пусната от stoqnov
Здравейте, търсим семеен електрически автомобил. Спрели сме се хюндай кона и тесла модел 3, но сме отворени и за други предложения. Ще се използва най-вече за градско каране т.е 100-200км най-много дневно. Условията ни са да е поне 200 к.с и евентуално да е 4x4. Бих искал да чуя мненията на собственици и ползватели относно тези модели, както и предложения за техни алтернативи.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- E-mo
- Извън линия
- Леко навлязъл
По-малко
Още
- Коментари: 31
- Харесвания: 18
Преди 4 години 3 месеца - Преди 4 години 3 месеца #6166
от E-mo
Отговор от E-mo по тема Избор на електрически автомобил
Здравей и Добре дошъл!
Впечатления от Кона 40 (39 кВтч), 136 к.с.
Плюсове:
+ Държи заряд. 200 км и в студовете са постижими
+ Няма дразнещи инверторни шумове. Тих мотор
+ Пера зад волана
+ Устойчива на накланяне в завой
+ Добро отопление. Бързо става сауна
+ Доста тяга до 80 км/ч
Минуси:
- На първо място твърдата возия. Усеща всяка неравност. Твърдо и повдигнато окачване + базови гуми = тая кола е с вратите в завоите и при рязко спиране е като шейна. Може да те изненада крайно неприятно и неочаквано.
- Предното предаване; пребуксуване при по-рязко подаване на газ.
- Слепи зони по ъглите отзад (то е при повечето днешни коли и SUV). Камерата донякъде компенсира.
Kia e-Niro е със 17 см по-дълга база и лично ми харесва повече. Ако се ползва целогодишно, отоплението на седалки/волан е силно препоръчително.
Впечатления от Кона 40 (39 кВтч), 136 к.с.
Плюсове:
+ Държи заряд. 200 км и в студовете са постижими
+ Няма дразнещи инверторни шумове. Тих мотор
+ Пера зад волана
+ Устойчива на накланяне в завой
+ Добро отопление. Бързо става сауна
+ Доста тяга до 80 км/ч
Минуси:
- На първо място твърдата возия. Усеща всяка неравност. Твърдо и повдигнато окачване + базови гуми = тая кола е с вратите в завоите и при рязко спиране е като шейна. Може да те изненада крайно неприятно и неочаквано.
- Предното предаване; пребуксуване при по-рязко подаване на газ.
- Слепи зони по ъглите отзад (то е при повечето днешни коли и SUV). Камерата донякъде компенсира.
Kia e-Niro е със 17 см по-дълга база и лично ми харесва повече. Ако се ползва целогодишно, отоплението на седалки/волан е силно препоръчително.
Последна промяна: Преди 4 години 3 месеца от E-mo.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k_v_v
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
- Коментари: 23
- Харесвания: 3
Преди 4 години 3 месеца - Преди 4 години 3 месеца #6169
от k_v_v
Отговор от k_v_v по тема Избор на електрически автомобил
Коната не е 4х4, относно конските сили, също е малко относително, при електромобилите 200 коня не са като при конвенционалните. Карали ли сте някой електромобил и какви впечатления имате? Колко място ви трябва?
Бих ви препоръчал да си направите една регистрация в spark и да пробвате популярните, Kona, BMWi3, Nissan Leaf, ioniq. Аз личнио не харесвам возията на kona, и това че е на предно, което не смогва на въртящият момент. Интериора също не отговяря много на цената. При Тесла е малко проблемно обслужването и ако има евентуални ремонти. Nissan leaf e доста приятна за каране кола, като върви прилично има добро поведение и доста място. BMWi3 e доста приятна за каране, 170-коня е но е малко по-бърза от Кона и Леаф, по лека е, интериорът е най-качествен, много просторна но като цяло мястото е по-малко и е 4 места.
Бих ви препоръчал да си направите една регистрация в spark и да пробвате популярните, Kona, BMWi3, Nissan Leaf, ioniq. Аз личнио не харесвам возията на kona, и това че е на предно, което не смогва на въртящият момент. Интериора също не отговяря много на цената. При Тесла е малко проблемно обслужването и ако има евентуални ремонти. Nissan leaf e доста приятна за каране кола, като върви прилично има добро поведение и доста място. BMWi3 e доста приятна за каране, 170-коня е но е малко по-бърза от Кона и Леаф, по лека е, интериорът е най-качествен, много просторна но като цяло мястото е по-малко и е 4 места.
Последна промяна: Преди 4 години 3 месеца от k_v_v.
Харесано от: E-mo
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.