Sidebar

28
Чет, Мар

Aux. Battery Saver+ used на Hyundai Kona (вероятно същото и на Ioniq)

Преди 4 години 11 месеца #5440 от avataar
Aux. Battery Saver+ е функция, която се активира периодично при покой и зарежда 12-волтовия акумулатор, ако е нужно. При старт на колата се появява съобщение "Aux. Battery Saver+ used while parked", ако при проверката е зареждан акумулатора. В упътването съветват да се свържеш с Хюндай, ако излиза често. При мене на практика излиза всеки ден. Чудех се дали не е заради късите разстояния в града през седмицата, но съм го виждал и след по-дълго каране + няколко часа престой.

Hyundai Kona Electric 64kWh Premium
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5442 от murry
При все, че е гаранционна - аз бих отишъл да го замерят. На толкова малко километри не вярвам да е проблемен, но знаеш ли. Скоро беше споменавал, че си правил дълги карания, така че няма логика да е от къси разстояния.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5443 от ElectricCarMan
Аз бих му ударил един заряд на този акумулатор, кой знае колко време е седял в застой. Но пък и колегата е прав, като е гаранционна, да си го бият от Хюндай в главата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5444 от murry
Ако не се лъжа на колегата колата беше тестовата на Hyndai, та в застой чак не е била. Но не знам при кои обстоятелства се зарежда 12 волтовия акумулатор при Кона-та - дали е при регенерация, дали в движение... някъде по manual-а трябва да пише :)

В Hyundai 100% имат лесен начин да му преверят волтажа, как държи заряд и т.н.. Ако случайно се е разредил няколко пъти (което ще е странно) и вече не държи - ще ти сложат нов.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5445 от avataar
Да, бившата тестова е. И аз мисля да тормозя Хюндай, ще изчакам още малко да съм сигурен как се държи.

Hyundai Kona Electric 64kWh Premium

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5447 от murry
Предполагам, че ако от някъде намериш OBDII букса можеш да й видиш волтажа при различни обстоятелства и да съпоставиш с референциите в техническия им manual.

100% имаш приятел с такова bluetooth или wifi :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5448 от avataar
OBD с блутут пътува със сингапурските пощи и до няколко дена се надявам да дойде. Има и разни други интересни неща за правене с него :)
Техническо ръководство не успях да изнамеря (има някакъв вариант с плащане през някакъв сайт на Хюндай, но още се чудя). Но пък все пак това е доволно стандартен и скучен 12-волтов акумулатор.

Hyundai Kona Electric 64kWh Premium

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5449 от murry
Той е даже още по-скучен щото не се ползва за завъртане на стартер, така че изискванията към него (на теория) могат да са малко по-различни от на ICE колите като волтажи и т.н. (нищо не разбирам от ток, само плямпам в опита си да съм полезен) :D

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 4 години 11 месеца #5450 от shoyl
И аз си взех един блутут OBD четец за моята кона - има доста полезна информация, която може да се извлече (вкл. състоянието на акумулатора). Препоръчвам да го ползваш с Torque pro (ако си с Андроид телефон), може да си свалиш pid-ове за Коната от тук: github.com/JejuSoul/OBD-PIDs-for-HKMC-EV...26%20Kia%20Niro%20EV.
При мен също се появява от време на време "Aux. Battery Saver+ used", но не толкова често, може би 2-3 пъти месечно. В същото време не зъм забелязал заряда на акумулатора да е падал под 85%.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.