- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Неща от нета 2017
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
С пожелания за още много хубави електропмобилни новини, много ток, и много изминати еко километри. Дани и през следващата година продължи и се ускори развитието на електромобилите по света и у нас!
На вас и вашите семейства - много здраве, успехи и дълголетие, много празници и усмивки, радост и разбирателство!!
Дано и през 2017 съберем още повече "неща от нета"
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Bjorn Nyland който много обича да тегли с Тесла Х най различни неща /изглежда това му е бизнеса?/, споделя наблюденията си /виж youtube/. За Норвегия повишения /но безплатен/ разход май не му пречи. В България не е точно така? С каравана едвам стигаш до Пловдив... а до морето.?.. три дена път с камили.
А иначе колата е идеална за теглене - НЯМА СЪЕДИНИТЕЛ И СКОРОСТНА КУТИЯ. По наклон надолу - УВЕЛИЧАВА РЕКУПЕРАЦИЯТА.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Аз съм фен на ултракондензаторния, но може би този е по-добре, тъй като не му трябва презареждане през деня.
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Извън темата, нов стартъп(поне за мен де):
electrek.co/2017/01/09/rivian-automotive...ishi-plant-illinois/
Щом завод купуват, изглеждат сериозни.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- zlatanski2014
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 128
- Харесвания: 17
www.tesla.com/blog/welcome-chris-lattner
www.opennet.ru/opennews/art.shtml?num=45839
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Веригата "Лидл" монтира станция за зареждане на електромобили
Още линкове:
www.facebook.com/lidlbulgaria/photos/a.2...8998/?type=3&theater
www.lidl.bg/bg/10949.htm
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Видях същата станция на техен магазин в Румъния и си мислех, че "нашия" Лидл изостава, но се радвам, че има развитие!
Честито на всички КарамЕли - Първа истинска /бърза/ зарядна станция.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Пускаме я новината веднага.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
money.bg/auto/kolko-koli-tesla-se-karat-v-balgariya.html
А коли от произведените през четвъртото тримесечие пътуват към София.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ето още новини:
Дизайнерът на Mac Pro и MacBook Pro с Touch Bar също напусна Apple и отиде в Tesla
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
И-бре!
Работата на един ветрогенератор в продължение на час е способна да обезпечи движението на един влак за разстояние от почти 200 километра, ...
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
да карат Nissan e-NV200.... Не знаех, че разполагат вече.... или съм забравил, кога са ги дали на столична община, на градска мобилност ли....
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
по въпроса за 500-те зарядни станции...
Вече бях писал, че 5 станции са достатъчно за СТАРТ с "джобни" пари, но ако сме по сериозни СЪВРЕМЕННИТЕ електромобили трябва да изминават е едно зареждане минимум 300 км /Тесла 3, Опел-Ампера, Шевролет-Болт и т.н/. Следователно зарядна МЕЖДУГРАДСКА ИНФРАСТРУКТУРА /а не домашни или градски зареждачки/ трябва да се изгради през 250 км. Без да имам претенции за точност, но за България ще са достатъчни /като начало/ 15 БЪРЗИ зарядни станции /DC min. 50 kW/ с възможност за зареждане на мин. 4 автомобила едновременно /две CHAdeMO станции за по два автомобила/. По груба оценка това е около 600 000 евро, с допълнителни СМР да стане тройно - 2 000 000 Евро - Смешна инвестиция за държава като България, където 1 км магистрала струва повече. Въпрос на политическо решение за развитие на екологичен транспорт. А до 2025 броя на Станциите да се утрои и повиши МОЩНОСТТА!
НО ИЗГРАЖДАНЕТО НА 500 БАВНИ СТАНЦИЙКИ С НИСКА МОЩНОСТ НЯМА РЕАЛНА ПОЛЗА?
PS Извинявам се, че това е тема ...от нета 2017. Ако Мартин може/и иска да премести коментара в Темата за инфраструктурата.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.