- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Неща от нета 2019
- bipbip
- Посетител
Данните започват от 6:30мин. което за мен е интересното от клипа. Тоя Dodge Demon направо ме шокира с цена, което релано трябва да е най-изгодната серийна кола бензинка в света от към бързина/цена. Еидинствено максиналната и скорост е доста по малка от другите хипер коли, но това не е толкова голям минус, защото ускорението е по-важно. А и не са много местата където може да се кара с 300+ км/час !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- iceniko
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 54
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Това е добра идея за бизнес и в България и ако го няма вече, то със сигурност някои го мислят ще го има и тук скоро ! Ще е хубаво да има и конкуренция, за по-добри цени и ако и държавата субсидира (което е малко вероятно) ще е много изгодно !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- carpe_diem
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 9
- Харесвания: 6
А до Франция и обратно с транспорт и всички други разходи, цената май доста ще набъбне. Ама от друга страна пък, сигурно ще е по-лесно с регистрацията, защото доколкото знам, ако конверсията е правена у нас и не е регистрирана в друга държава първо, при нас конвертирана кола да се регистрира като електричка, май е mission impossible...
Фен съм на СААБ и карам втори такъв в момента и много бих се зарадвал третият да бъде едно електрическо кабрио например.
И тия пари и пробег ме устройват идеално (ясно, че като доста по-голяма кола от 107 или туинго пробегът ще е по-малък, ама даже и 120-150 км би било супер).
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kirq4e
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 61
- Харесвания: 18
Монтират 40 kWh батерия от новия Leaf на Leaf от по-старо поколение с малки модификации по батерията и "Gateway module".
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kirq4e
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 61
- Харесвания: 18
novavarna.net/2019/08/13/%d1%81-18-%d0%b...a%d0%be%d0%bd%d1%82/
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
www.kaldata.com/it-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0...a-%D1%89-319998.html
"Πpeдвиждa ce и възмoжнocт зa зapeждaнeтo нa coбcтвeни звyци зa eлeĸтpoмoбилитe нa Теѕlа. C тoвa мoжe дa имa пpoблeми, пoнeжe няĸoй мoжe дa зaпишe вмecтo cтaндapтния звyĸ нa ĸлaĸcoнa дa ce чyвaт пcyвни."
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Автор на темата
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Като се има предвид и дизайна отвън, може да се превърне в новия масов (този път електрически) "Голф"
Най-много ме впччатли, че вътре има Шуко контакт 220 Волта, 1500 Вата!
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Извън линия
- 3-та жичка
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Ще забележите, че на задните седалки, като седне няккой с нормлана височина около 1,85см и на главата му има точно два пръста до тавата, за разстояние до предната седалка същата работа и чувството е много неприятно !
Веднъж се возих в една Toyota auris купена нова тази година за служители на райфайзен банка и се возих отзад и аз съм 1.88см и главата почти ми опираше в тавана и уещането като цяло беше на ебати скапаната консерва, дори нивото на очите ми беше на нивото на горната греда на прозореца. Електричките са същите консерви и всичко с цел да се намали въздушното съпротивление и теглото !
Иначе тая хонда има много приятен интериор и диспеля е със идеален размер.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Извън линия
- 3-та жичка
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
На доста модели се вижда, че ако опред е горе долу прилчина височина, то на задните седалки е доста по ниско ! Разбираемо е, че търсят по компакни размери и заради тегло и въздушно съпротивление, защото все пак има и една борба за пробег и никой не иска да изостава там.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Това го броя за мини пробив, но аз вече го казах, предстоят много големи фундаментални подобрения при батериите и до 10г. ще има голям пробив и това ще разбие на пух и прах прогнозите на разни анализаторите, че електричките няма да доминират до 2050г. !
Залагам си двата бъбрека на бас, че до 2035г. електромобилите, ще станат по евтини от бензинките и с минимален пробег от 1000+ километра и петролните шейхове да го духат !
Това обаче минава през революция при батериите, защото там има недостиг и ограничение в добива на изкопаемите елементи за тях !
Но човешката еволюция е показала, че винаги сме намирали решение на проблемите от технологично естество !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Това творение може да се окаже незначително, защото не се зарежда, НО подобни новини само потвърждава едно нещо за което говоря, че много инжинерни умове по света работят за създаване на по-добри батерии и се инвестират огромни пари и то в условия на конкуренция и е неизбежно това да не доведе до пробив !
Жалко, че не започна този процес преди 70 и повече години, заради петролните лобита и интереси. Отдавна колите на петрол щяха да са в музеите !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Еволюцията е неизбежна, вложени са много усилия и умствен капацитет в този отрасъл и често ще виждаме мини пробиви, но ще има и много големи !
Спомням си първият ми gsm Сименс, нямаше цветен дисплей, но имаше wap интернет, което беше голяма работата тогава с което можеше да се свалят разни мелодии за рингтон ! След 10-15г. телефоните вече са супер мощни джобни компютри. Не ми се мисли в бъдеще какви електромобили ще има, супер бързо зареждащи с огромен пробег. И ако пробега е много голям 1000+ километра, хората с гаражи и къщи няма да им се налага да спират за зареждане !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petrakis
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 18
- Харесвания: 3
Другото е лакомия
По важно за мен е да има батерии на 800 V, 400 kW зарядни и destination charging в хотелите.
95% от времето движиш в града и не е толкова важно.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Всички трябва да сме благодарни на Тесла, че дадоха началото на края за замърсяващите въздуха автомобили !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Румъния дават до 11 500 евро бонус
В момента стимули за покупка на електромобили и хибриди има в редица европейски страни. Най-сериозен е бонусът в Румъния, където държавата дава 10 хиляди евро при покупка на електромобил, като добавя и още 1500 евро, ако се бракува кола на повече от осем години. За плъгин хибрид бонусът е 4500 евро.
В Словения за лека кола на ток се получават 7500 евро, а за ван 4500 евро. В Испания бонусът е до 5500 евро за лека кола, 6000 за ван, 8000 евро за товарни автомобили категории N2 и М2 и 15 000 евро за камион.
m.dnevnik.bg/skorost/avtomobilna_industr...iiata_za_pokupka_na/
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- bipbip
- Посетител
Аз не си говоря празни приказки, много умствен капацитет е впрегнат в сферата на батериите и въпросът не е дали ще има някога революция в тази технология, а кога ! Моята прогноза е, че сметките на повечето анализатори няма да излезнат верни, които дават още 20-30г. доминация на колите с двигатели !
То по скоро най-трудното е не толкова да се направят батерии с по-голям капацитет и бързо зареждане, това са лесните неща. Трудното е да намерят начин да намалят драстично цената им и да избегнат ограниченито с добива на изкопаемите метали за производството им.
Също така и този проблем с монопола, защо Китай, като по далновидни изпревариха всички и те държат по-голямата част от добива на елементите за батериите !
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.