- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Мързелът - основен човешки мотиватор за креативност
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Решението струваше няколко лева и включваше въже и кука. Сега кабела е винаги където трябва да бъде
Грозно, но като го правиш всеки ден оптимизираш.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Първоначално и мен ме беше срам и си виках "ще го направя по-добре, важното е, че валидирах идеята", но после свикнах с циганията и мързела надделя
Особености защо се прави:
- Спирам колата плътно до тази колона, за да оставя достатъчно място на съседната кола в дясно.
- Спирам я с лице към стената, а не обратното, за да не им се размотават кабели на съседите.
- Колата от ляво (ако помниш) е антика, която не мърда от там, така че е но-трафик зона и не им пречи, че има кабели.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sorcererals
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 144
- Харесвания: 17
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mihailkalichkov
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 2
- Харесвания: 0
Имам малко въпроси. Като гледам това е в подземен споделен паркинг - това място си е лично твое. Как успя да си сложиш зарядно? Самата инсталация ми е ясна. Разрешения и съгласия от домоуправител и съседи ме интересуват. Някой оплаква ли се? Тока как си го плащаш? Имаш твой електромер ли? При нас тока се разделя на всички собственици, но освен гаражна врата и няколко лампи нищо друго не харчи ток.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
В моя случай трасето беше около 25 метра. Но само така няма кой за какво да ти мрънне, пък и е по-лесно - просто си плащаш тока за апартамента и не се занимаваш с изравнения и сметки при комшиите. При мен сметката за тока скочи от 45-50лв до 80-85 лева.
Ако го вържеш към тока на гаражите не е ясно какви мощности стигат до там - все пак за лампи и други дреболии едва ли са осигурили особено голям капацитет.
Съветвам те като купиш електричката да звъннеш на Марто и компания (eCars момчетата) и ще измислят най-елегантния начин да ти докарат високоволтов сок до паркомястото.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mihailkalichkov
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 2
- Харесвания: 0
Вече съм още по-оптимистичен към тази идея.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Предполагам, че Марто може да се включи със споделяне на опит какви случаи са виждали и как са решавани най-елегантно
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
mumojem писа: А, не, това няма да го бъде така Направо мега елегантно напомняне, че не ти боднахме стойка за кабела - няма мърдане сега да не направим Преди и След снимка - иначе ш'си метна харакири с тая гледка
Това малко старо ама, кога ще почнете да слагате зарядни станции СЪС прикачен кабел? =D
Не мога да ги понасям тези дето са само с контакт...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
cokey писа: Това малко старо ама, кога ще почнете да слагате зарядни станции СЪС прикачен кабел? =D
Не мога да ги понасям тези дето са само с контакт...
Мм да. Особено личните в къщи е направо задължително.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Дайте ми една причина, която да е в полза на потребителя, той да си носи, вади, развива, навива, цапа, прибира и т.н. собствен кабел?!?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Казвам, че за домашните е задължително, защото там се зарежда 90-99% от времето.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Иначе ако в един прекрасен ден почти всички коли са на тип 2 определено няма да има особено голям смисъл. Но докато сме още в зората, където положението със стандартите е мазало (Киа Соул ЕВ още се продава нова в Европа с тип 1 мисля) ще е малко кофти всички станции да са "мъжки" с несъвместим с немалко коли кабел.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
А няма ли да ви е по-удобно да си имате един преходник Type 2 -> Type 1, който е и по-малък даже? Ако се абстрахираме от това, че трябва да се купи допълнително, де.
www.evchargeking.com/en/type-1-to-type-2...ng-cable-adapter-32a
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.