- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Nissan Leaf Бургас
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
Провери сим картата с някакво устройство дали има интернет. И другото което се сещам е, дали след като се сложи отнякъде нещо се настройва или стартира 3G в колата. Най-малкото трябва да иска пин код може би.
Няма причина, ако има интернет, да не се върже със съответната услуга. Трябва наистина сървъра им да е down
Хвърли едно око и тук - en.wikipedia.org/wiki/CarWings
CarWings is a vehicle telematics service offered by the Nissan Motor Company to drivers in Japan and United States.,[1] now, including Canada, Great Britain,[2] and most other countries where the LEAF is sold.
Може още да не е активна за България!
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- zlatanski2014
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 128
- Харесвания: 17
insideevs.com/nissan-announces-up-to-700...ng-your-leased-leaf/
И дали ще има почва в България.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Щеше да бъде полезна поне по отношение на зареждането.
Днес изтощих батерията до край и знаете ли какво изписа - 13 часа време за зареждане до 100 % !!!
Направо не мога да повярвам. Защо толкова много? И на зарядната станция на Гурко пак е така - за час зареждане пълни 12-14 км от пробега. Ужас!!! Как мога да забързам нещата поне малко? Навсякъде пише за 6-9 часа, никой не споменава повече от 12 !!!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
mumojem писа: Вземи от Пепи с амперата неговия кабел дето е Тип 1 към Тип 2, включи го в Тип 2 контакта на зарядната на Гурко и кажи какво показва да видим. От шукото на 2 кВт 24 кВт батерия си е 12 часа
Ами трябва да го пробваме това с Нио.. и на мен ми е интересно, дали неуспешния ми опит с тип 2 е заради колата, кабела или заради моментен проблем в станцията..
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
За един час ако се зарежда няма ли през компютъра на колата да установиш?
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Компютъра на колата показва само оставащо време за зареждане до 100%. Предполагам че ще мога да се ориентирам ако има голяма разлика във времето.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Предполагам, че това е кабела - evconnectors.com/index.php?route=product...j1772&product_id=123
Много готин сайт!
Пък, странно ми е защо компютъра на колата да не може да покаже, колко KW поне смуче в момента колата, ако не ампери
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- zlatanski2014
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 128
- Харесвания: 17
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Разликата е, че амперата дава грешка.. иначе и при мен си светеше станцията.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Днес Нисан-а прави 1000 км! Да са му честити и скоро по 100!
Дайте акъл как да накарам колата да зарежда по-бързо у дома от обикновения контакт? Може би друг предпазител, или по-дебел кабел или....
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- zlatanski2014
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 128
- Харесвания: 17
мислил ли си и за вариант diy chademo.
почнаха да падат и цените на evse -тата level2. Поне на 32/40А да я зареждаш, то си е грехота на обикновен 16А токов кръг да се мъчи
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
И какво е това level 2 - може ли да ме светнеш?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Доста труден за управление електромобил. Има три режима на каране, всеки различен от другите като поведение при спиране и ускорение. За водача е доста трудно да се напасва като стил към всеки от тях, поне на мен ми е трудно. Имам впредвид следното:
При ускорение в режим В , D огромна разлика. Ако настъпваш еднакво педала ускорява различно. Отделно еко режима се комбинира и с В и D и става мазало. Общо взето се колебая между рязко ускорение с тласъци и влачене. Спирането чрез регенерация също е различно, усещането от спирачния педал също. За толкова км така и не можах да свикна с нея. Затова сега я карам в режим В в града, където така или иначе карам бавно и в D извънградско. Еко режима съм го игнорирал, не го намирам за нужен. И без него минавам 160-170 км с една батерия.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
nio писа: Имам трифазен ток вкъщи, ама може ли на трифазен?
И какво е това level 2 - може ли да ме светнеш?
В щатите Level 1 е 110V, а Level 2 230V.
Може да ускориш до 3.3 кВт с обикновена зарядна станция (Теодор например може да ти изработи или да си купиш), на която ще си зареждаш с новия кабел Тип 1 към Тип 2 дето си си купил.
На 3.3 кВт ще става за около 5-6 часа пълното зареждане.
Може и на 6.6 кВт, ако твоят LEAF е с такова зарядно (всъщност опцията е 2 х 3.3 кВт) и пак със стенна зарядна, с което сваляш времето за зареждане на около 3 часа. Мисля обаче, че си с 3.3 кВт бордово зарядно.
При LEAF се установява най-лесно като по време на зареждане погледнеш екрана: Ако има два реда един под друг:
6 kW
3 kW
значи имаш 6.6 кВт опцията.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.