- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Renault Zoe (Рено Зои) /2020- /
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
Най-после...
Днес си поръчах Рено Зои: Оборудване Intens с порт за бързо зареждане и цвят металик (без кожен салон, без 9.3" среден дисплей, без самопаркирането и без подгряване на волан и седалки). С отстъпката излезна точно 60 000 лв. Ще пристигне до 90 работни дни - сякаш в Рено нямат проблем с доставките
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Kristinus
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 8
- Харесвания: 2
Дано дойде по-бързо, че официалните представители ама хич не го бързат. Аз лично съм много доволен и карам с кеф и си спирам на всякъде.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Ако да, то какви са ти преживяванията по нашите пътища за изминато разстояние при различна скорост и външни температури?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Kristinus
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 8
- Харесвания: 2
При намаляване на скороста под 20 км се включва макар и лек гаден шум като ламарина която се влачи под колата. Рових по форуми за да рабера че Рено нарочно са го направили за да се пазаят пешеходците и колоездачите. Ако около теб няма други коли, шума е същия сякаш караш колело. Супер леко и бързо набира. Карам основно на ЕКО. 95 км/ч ми предостатъчно като скорост. Средна скорост извънградско гледам да е около 75-80 км/ч. Следя економайзера често. В един момент ти става навик и свикваш. Усещането е коренно различно от това в бензинова кола. Имаш тяга яко (основния ми автомобил е 240к.с. и правя съпоставка с него - въпреки това мъника е супер пъргав до 60-70 км/ч), никакъв шум а свистене на вятър и шум от гумите. Хората те гледат сякаш си извънземен Базици валят, но виждаш как все повече хора дори и тези които хейтят се интересуват все повече и се променят малко по малко.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Иде, иде! ....супер е усещането ! Лошото е , че много бързо ми минава мерака и почвам да гледам следващата покупка! В този ред на мисли, има ли тема тук във форума, където да си продаваме електричките ?
Ааа ндей тъй, няма да го пускаш мерака да си ходи .
За купува/продава - като че ли едно време бях направил тема, ще видя - днес ще го наредим това да го има с колегите.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Показанията на налягането на гумите бяха чертички, като тръгнах и по някое време после се бяха активирали.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
И при Коната и при I3 са така датчиците за налягане. Трябва да покараш и тогава излизат стойностите
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- E-mo
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 18
С тези реални 21.5 kW на AC, много ограничения падат - можеш да допълниш навсякъде и винаги да стигнеш до DC. Нещо, което и при Тайкан се доплаща като екстра.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Снимка 01)
Мобилната зарядна станция е свързана към конектор и той към шуко. Настроена да зарежда с ток 10А.
Снимка 02)
Начало около 22:30 часа капацитет на тяговата батерията 47%
Снимка 03)
Данни от електромера на мобилната зареждачка: Като започна вечерта и през нощта си беше приблизително 10А с напрежение към 230V, с изчислено зареждане около 12 km/h. Сутринта около 9:00 часа: явно вече много товари по мрежата и напрежението беше около 208 V с ток към 6А. Реших да го спра, а и вече беше дневна тарифа. Обща консумация 21.1 kWh
Снимка 04)
Преди да го спра: капацитет тягова батерия 82%.
_______
Извод:
82%-47% = 35% заредено. 100% тягова батерия са 52kWh => 35% x 52%/100 = 18.2 kWh заредени, а изразходените са 21.1 kWh
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Kristinus
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 8
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Старата ми кола, която скоро ще продам няма такова животно (но то тя в сравнение със Зои-то почти нищо няма )
1) Преди около 4 месеца: По време на тест драйв си викам сигурно има нещо, което задържа колата на червен светофар, а не да натискам като луд спирачката
2) Видях функцията Автоматично задържане и четох ръководството - е, добре.
3) Първи ден като взимам колата: не помня вече какво съм чел , но знам само за бутона Автоматично задържане до мен и съм го включил. Абе то ту работи, ту не работи. Уж съм спрял, а някой път като отпусна спирачката и колата тръгва да пъпли. Тогава пак спирам, като изключвам и включвам бутона и тогава зацепваше. Какво ли става? Нещо пропускам.
4) На следващ ден - ооо, то имало индикатор на дисплея за автоматично задържане. Значи като светне и си махам крака от спирачката. Оле, било по-лесно с този индикатор и си работи Още се питах, все пак защо не светва веднага, когато съм спрял?
5) По-следващ ден: Аха-а, когато пъпля към червен светофар и спра, като с цялото си съзнание усещам, че съм спрял, то скоростомера все още показва 5-3- и чак после 0. И като стане 0 тогава светва и индикаторът за Автоматично задържане, а не каквото съм усещал в началото. Ей, разгадахме го
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Първия път ми отдаваше между 17 и 19 kW. В примера долу ми е втория опит и преди да го спра беше 20kW.
Използвани от зареждачката 26.971 kWh.
Преди да започна 34% след спирането 90%. 90-34=56% заредени.
100% e 52 kWh => 56% x 52/100 = 29.12 kWh.
Извод:
Аре стига бре, мислех, че по принцип са 1:1
А то: използвани и платени 26.98 (закръглят нагоре ) kWh, а заредени 29.12 kWh
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Като от любопитство зареждах на отиване и връщане и на Шела в Монтана, въпреки че можеше без да зареждам. Интересно е, че и двата пъти прекъсваше на 10-тата минута. Още се чудя защо, но по-натам ще видя. При зареждане с прав ток батерията получава повече kWh от изразходените от зареждачката и не са 1:1: Този факт още ми е странен дали не бъркам нещо и излиза по-евтино отколкото съм си мислел.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- kirq4e
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 61
- Харесвания: 18
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Автор на темата
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Ами 11.56+4.56+21.1+3.24+26.97 = 67.43
=> 300 км тук са изминати с 67.43-26.97 = 40.46
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.