- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Прясно регистриран и щастливо използван - Aixam Mega City
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
върши не ами ушите и пукат ...mumojem писа: Апцелютно, и важното е да върши мега работа .
ся както постоянно снова за чаркаляк без нея съм за никъде
... да пребъдат и батериите, и контролера, и мотора й
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
а.к.а. има няма 50-тина кинта ако си с бензинка някаква дори и малка, в града си лапа
срещу 5-6 лева с пласмасарката ... РЕСПЕКТ!
А това, че не съм опърдял София е един много приятен бонус в цялата работа ...
Някоя и друга опулена физиономия и вдигнат палец на одобрение ... кой ти ги дава
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cityel
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 28
- Харесвания: 2
Между другото минахме нощта 110 километра и за още малко даже имаше с Аиксама на един френд.
Не ни свърташе да изръчкаме литийките 160 Ач . , та да видим до къде ще ни закарат . Център - Чепинци - Околомръсно - Костинброд(няколко пъти, че убав пътя ) - Люлин няколко пъти, че убав пътя и там . После центъра -Обеля, и пак Люлин, после едни п@лиц@и ни спреха та ни утепаха полвин час лаф мохабет и пак през Сливница - Люлин -Обеля и накрая се прибраааме. Три часа почти карахме общо. Остана за около 5 км. пробег аванс.
Еййй забравих Сточна гара - Теуевизионната кула -Черни връх - Лъворлов мост и После пак Сливница .
И тетака!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- eltransbg
- Извън линия
- Вече ангажиран
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Обаче компресирания водород е бая напред в класацията
И 110 км за 2.20 лв. - егати то на цената на 2 билета за градксия
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- petko_voyvoda
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 6
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Яката работа! Трупай опит и мен да ме зарадваш по-натам с един ъпгрейдcityel писа: ...
Еми сори, че съм те пропусналpetko_voyvoda писа: Снощи профуча тихичко край мен, докато си чаках на светофара на Черковна и Мадрид. Ама оглеждайте се начи за по едно "Здрасти", и приусите още не сме чак толкова много, хаха
Явно съм бил концентриран да не опуща я светофар я нещо ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Ще вземе къде ще ходиmumojem писа: Ооо да, ще му се израдвам и аз на оранжевия 'ксам да вземе малко литий
нека да му взема аз здравето на оловото първо, и ще го направиме ...
с лития си е блага работа отсекъде - хем повече мощ, хем на студ по-добре, хем е 1/3 от теглото спрямо оловото
живот и здраве, и пара да има такъв е плана ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Като за първо качване на електромобил, няма как да не съм впечатлен.
Изпълнението на автомобила е изключително семло, като същевременно си има
всички необходими неща за ежедневно каране из града. Много ми харесва да
не слушам шума от двигател, гърне и прочие димящи неща.
Поведението на колата е леко различно при подаване на газ/ток и спирачка,
в сравнение със стандартната кола, според мен някак си по-леко се случват
нещата. Чувството е леко като в блъскаща се количка в лунапарка Май освен на такава
не бях се качвал на друго електро нещо освен тролей и трамвай.
Както и k.i. каза окачването е такова, че не вози особено меко, но пък
мисля, че е достатъчно яко. С нетърпение чакам да видим какъв ще е ефекта от евентуален
upgrade с Li-IOn батерии, но като се има предвид цената - тея пари са си доста каране на бензин.
(Дето има един лаф "Какво усещаш когато дъвчеш новата дъвка 5"........"че за тея пари може да
дъвчеш луканка"). Въпреки това аз лично бих си сменил батериите при възможност, пък то в един
момент щеш не щеш, старите си заминават. Но и от тях може да се изкара някой лев от олово
на вторични.
Беше леко изненадващо, че е от пластмаса, до последно си мислех,
че каросерията е от метал Интересно возило - определено!
Специални благодарности на k.i. и дано не съм му досадил с 1001 въпроса Да си го кара още дълго дълго със здраве и безаварийно.
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Радвам се, че ти е било интересно
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
L7e се минава на преглед само на места с лиценз за тази категория.
Повечето пунктове за ГТП имат лиценз за леки автомобили само,
тези с лиценз за мотори не вършат работа също - пробвах
Свърших работа тук: gtp-sofia.com/
Доколкото разбрах това е единственото място с лиценз за L7e в София смятайте пак колко сме зле
Тук там си позволяват да минат L7e като L3e, но според мен риска е ненужен ...
При едно ПТП, недай боже, застрахователите първото, което гледат е преглед и се съмнявам да пропуснат подобен факт.
Е това е - след 2г. пак
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Настъпи време разделно ... Разделих се с оловото
След като взех каквото можах от оловно-киселинните акумулатори, което цифром е 2.5 години и 9130км пробег
Беше време за стъпка напред - литий ...
Стъпката е огромна и докато мислех какви разлики да опиша установих, че то всъщност няма прилики
Това, което замени оловото са 16бр 100АН клетки CALB + малко зарядни + BMS и тн.
Конверсията беше изпълнена от cityel, който вече има доста опит с тези неща ...
Няма как да не съм му благодарен за положения труд и бързата работа!
Впечатления:
- Aixam-a промени коренно поведението си, много по-пъргав и подвижен, наклоните се преодоляват с осезаемо по-висока скорост
- Макс. скорост остана почти същата (по каталожни данни 64 км/ч) може и до 70 да стигне в подходящи условия , но пък е доста по-често постижима
- Тези горните определено осигуряват по-голям комфорт сред трафика ...
- Колата се вдигна с около 2 см, малко офроуд вид придоби , това в следствие на разликата в кг-те ~ 250кг. 300кг олово срещу ~60кг литий
- Волана олекна, това пак в следствие на кг-те
Очакван пробег - 60-70км максимален, 50км сигурен без да се вреди на батерията.
Не е много, но на мен не ми е нужен по-голям реално, а и не ми се даваха повече парички
Това за сега ... трябва малко повече да покарам за дам повече отзиви относно пробега и тн.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.