- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Нова ампера на хоризонта
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
Започвам нова тема щом има нова АМПЕРА на хоризонта.
Както бях споменал по рано в темата на Пепи, колата я взех за да карам хлапето на другият край на града всеки ден на училище.
И понеже през ден по 50 лева за нафта в джипа давах и то писва накрая.
Сега филма е друг - 0 лева за гориво, всеки ден 90 км с дозареждане разбира се.
Както и Пепи беше споменал тази кола не може да се асоциира с марката опел, защото тя е много различна от всичко останало на пазара.
Колата е 2012 г. закупих я от дилър на Опел от Германия, но не араби или турци а немци.
На 54500 км. с пълна сервизна история.
Даже преди да ми пратят колата за България и направиха обслужване за тяхна сметка, както и зареден до горе резервоар с гориво.
Както се казва - евала/данке/воала на немците.
Тук ще ти източат горивото а там ти сипват до горе.
Дойде с летни гуми, но днес я преобух с хубави фулди за зимата.
Това е кола, която докато я караш те кара да се усмихваш, но някак си по друг начин, защото ,съм се усмихвал и на примерно на бмв 535 битурбо, само че там хем се смееш хем трепериш.
Докато тук е само удоволствие.
В обявата на колата пишеше German edition, но не зная каква е разликата и дали има въобще.
За съжаление навигацията и е само за западна европа.Ще питам Дженеръс дали има за България.
Колата без да преувеличавам е премиум кола с нищо не отстъпваща на трите водещи марки/имал съм от всички и мнението ми е честно.
Щом жена ми и свикна за 3 дни и ми каза къде съм блял толкова години, че чак сега сме я купили.
Пожелавам на всички ви много здраве и безаварийно.
пс.Пепи ако можеш дай инфо какво обд2 да си купя или е без значение марката.
Също така четох във форумите, че на Амперата / само на Амперата, Волта не/се заключвало нещо си на кормилото.
Беше споменал, че и ти си имал същият проблем, ако можеш да кажеш как да ъпдейтна и аз софта.
Поздрави на всички,
Светльо
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Solution!!!
You have to remove the F8 fuse (LHD CLM) for the left had drive Volts in the left fuse box or F2 fuse (RHD CLM) for the RHD Volts in the right fuse box.
Then you have to turn on the car. At that time, you don't hear the lock clicking, since it's not powered. Then turn the car off, put the fuse back in the slot and turn the car on.
The car gets back alive!
Additionally - to turn off the car, when this bricking error occurs, the usual procedure to turn the car off, by pressing the brake pedal and pressing the blue ON/OFF button, doesn't work. You can turn off the car by pressing the blue ON/OFF only, without having the brake pedal pressed.
gm-volt.com/forum/showthread.php?96818-I...ff!&highlight=URGENT
В английският форум се казва че се сменя тази част: OEM GM Steering Column Module 23484342.
Колата изглежда чудесно. Колко е средният и разход до момента? За целият и живот? Обновяването на софта доколкото разбирам не решава този печално известен проблем. За навигацията май няма голям шанс за карта за България. Може би няма да е подробна и ще е стара 2012/2013.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Честито!
В момента съп по пътищата на Испания и не мога да пиша подробно,но..
Модула за заключване няма смисъл да се сменя. Проблемът е софтуерен. Решава се с ъпдейт на BCM (body control Manager). Просто да сложат последната версия. Съобщението пак излиза от време на време, но не заключва колата.
За навигацията, уви, нямаме шанс. Ъпдейт няма и да има. ползвал съм я в Италия и Австрия и много ме е яд, че Европа свършва до там..
Ще пиша повече като се върна..
Безаварийно!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Отговарям на зададените въпроси.
Колата е с разход от 3/100 - така пише на дисплея.
Което е супер , като разход за навъртени 50 000 км досега.
Доста изчетох в английският форум speakev.com/forums/ampera-volt/
Както и в щатският за волт gm-volt.com
Може и да съм с ''ъпдейтнат''софт за кормилната уредба и да не знам - ще ви държа в течение, ако се появи съобщението - ето линк към него да видите каква грешка дава.
Още веднъж благодаря на всички и не забравяйте, че това ни чака всички ни, просто е въпрос на време.
see the link below
www.168chasa.bg/article/4753494
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Вече изминати 1000 километра почти на електричество.
Сега със застудяването от средно 10 - 12 градуса сутрин в 7.00 часа успявам да изминавам около 50 км на ток.
Естествено с някой техники, като регенериране на енергия, каране на Л, когато е възможно и парно на еко вариант.
Много съм доволен, който е на кантар да закупи такава кола - направо му казвам да купуваПепи можещ ли да ми снимаш какво табло си си направил за зарядното в гаража си, че сега е малко неудобно при мен- висят кабели и т.н.
Поздрави
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
ПВЦ ел. табло поръчано по интернет.. 30 х 40 см май беше. Два контакта вътре и импровизирана стойка за контролера и куплунга..
Под капака има два прореза, за да минава кабела и да се затваря плътно кутията.
София си е по-студена.. аз все още минавам 60 км с парно на еко.
Претопляй колата сутрин ако има видимост към нея.. (15 мин преди тръгване) дистанционното хваща много отдалече.
Като пукне пролет и ще почнеш да минаваш по 70-80 км
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Нещо такова ще направя и аз.
Леекичко ти завиждам за 10-те километра които правиш отгоре, но си на по топличко местенце.
Преди малко ми се наложи да изляза инцидентно за малко от нас и реших да изкарам джипа, че съвсем го зарязах откакто съм с електричката. То бумти то шуми то нафта гори - а бе ужас ) едвам го изтърпях това излияние.Друго си е пълната тишина по време на движение с амперката.
Поздрави,
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
За много години.
Пожелавам на всички много ел - безаварийни километри.
Та по въпросааа.
Отивам днес с жената до Лидъл на Бул.''Ляпчев'' и какво да видя. - Новата Тесла джипката седи си и си се зарежда.
Уникална само така може да се опише .
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 - 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. - 15 - 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела - не влизат на Амперката
Сигурно трябва да си купя зарядно за такива мобилни станции.
Някой ако знае от къде и на какви пари да каже, както и точно какво зарядно да се вземе. - Тука Хаджистойков да помага с решение.
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също
Поздрави,
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
На всяка DC зареждачка, която има и AC опция винаги е кабел с Тип 2 щепсел или с вграден Тип 2 контакт.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
svetlyo_74 писа: Привет на всички.
Нещо зимата бая ми смъкна пробега.
Хем съм в подземен гараж и 35 - 37 км. сутрин ми исписва, когато тръгвам. (този пробег е при темп. - 15 - 20)
При вас как е ?
На тази зарядна станция аз как мога докато съм в магазин а да се зареждам?
огледах и трите кабела - не влизат на Амперката
....
Пепи , ако го прочете този пост да ми пусне на лични мобилният си номер, че евентуално ще ходя към морето и ще се радвам да се запознаем и Амперките да запознаем също
Поздрави,
Здрасти,
нормално за тези температури. Нашите коли са с 10 квч използваем капацитет.. като отидат 5 квч за топлене на кабина и батерия и пробега става наполовина.. Нали се сещаш, че с 6 кв печка, за 30 мин и са заминали над 3 квч (има още около 0.3 квч консумация по електроника.. без отоплението на батерията). На ел. коли с големи батерии не им се отразява толкова много.. в процентно отношение.. но откъм пробег пак толкова им пада . около -40 км. Разбира се има вече и много по-ефективни откъм отопление електрички от нашите.. все пак амперата е разработвана 2008-2010 г.
Ще ти помогне малко ако използваш опцията за зареждане към момента на отпътуване.. Така примерно ако имаш ежедневна рутина (пр. тръгване в 8 ч.) колата ще е свършила току що да се зарежда и ще е с топла батерия, което помага.
За кабела - всички са отговорили.. трябва ти тип 1 към тип 2 кабел с който ще можеш да ползваш всички AC публични зареждачки.. да се надяваме да са все повече такива по моловете... аз чакам такава в мол Галерия Бургас като манна небесна По магазини като ЛИДЛ за 30 мин няма кой знае каква файда за нашите коли.. за 30 мин ще качиш 1.7 квч.. което ти е 12 км летен пробег. Ти си прецени според ежедневието ти дали си заслужава за теб инвестицията в такъв кабел.
Пускам ти на лично тел. номер, за да звъннеш като си в моя район.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Благодя на всички за отговорите.
Иначе съм много доволен от колата.
Вече изминати над 5000 км без проблеми.
Поздрави
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Съответно за няколко дена компютърът свиква с това и сутрин си показва по-малък пробег. Сега е така, надявам се с подобряване на технологиите при батериите влиянието на студа да бъде все по-малко.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
mumojem писа: Подобно е положението и при Renault ZOE ....
Уж са с термопомпа.. явно файдата не е толкова голяма при колите и затова и Тесла не са се мъчили с термопомпата..
А за нисана.. - ужас.. с този зимен пробег отива на територията на Ампера (минус двигателя)...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Mario62
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 35
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
За поддръжката - надали. Принципно са задължени да осигурят рез. части и поддръжка за мин 10 год. след продажбата ако не се лъжа..
Моята е на 4 години.. живот и здраве след още 6 ще има много чисто ел. алтернативи на пазара с нормални цени и пробег.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.