- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Нова ампера на хоризонта
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
В Англия също няма да има Left hand drive second generation.
Но, като цяло Ампера/Волт е добре мислена кола, която не е дооценена в щатите на пазар на , който горивата са евтини.
Сина ми живее в LOS Angeles и му казвам вземи си новият Волт, но той не ме послуша и си купи нова Джета с голям бензинов мотор.- 40 долара на седмица резервоара до горе, с куп подаръци от Фолксваген, може би заради скандала с манипулациите на дизеловите им мотори там.
Аз пъл заложих на Амперата и не съжалявам грам.
След година , две ще я сменя с новата Ампера или нещо с подобен пробег.
За Тесла не бързам все още, защото няма сервизи, зарядни станции и т.н
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Sales of the 2011 Volt began in the United States in mid-December 2010, followed by various European countries and other international markets in 2011. Global combined Volt/Ampera family sales totaled about 134,500 unit by the end of December 2016.[11] The U.S. is the leading market, with 113,489 Volts delivered, followed by Canada with 8,884 Volts sold through November 2016. Just over 10,000 Opel/Vauxhall Ampera cars had been sold in Europe as of June 2016, with the Netherlands leading the European region, with almost 5,000 Amperas and over 1,000 Volts registered. The Volt/Ampera family of vehicles is the world's all-time best-selling plug-in hybrid vehicle as of December 2016.
В сайтовете за продажба сигурно има поне 200 които да се продават в момента.
Засега Волт 2 не планира да се продава в Европа. Но за 30000$ сигурно ако някой иска може да си докара от Америка. Но напълно електрическият Болт/Ампера-е ще се появи скоро по улиците. С над 400 км пробег.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Не е драма.
Service brake assist - светва лампата на ABS
servise stability trak - светва иконката за тракшън контрола на колата.
Светна изведнъж без причина.
Според мен е от замърсен /разместен кабел.
Обадих се в Дженеръс за диагностика, но имаха свободен час чак за след седмица.
Свързаха ме с един пич, който има оригинално устройство за четене и триене на грешки на GM CARS.
Оказа се датчик за абс на предно колело.
След два дни на светене и с усещането ,че педала на спирачката не е както трябва се опави сама.
Нулирах грешките и за всеки случай си купих въпросният кабел( сензор) оригинален за 57 лева.
Ако светне пак ще го сменя.
Така, че ако на някой му се случи точно това да има в пред вид, че може да е сензор на абс.
Иначе вече минати 10 000 км - само каране.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Тези дни преди да се развали времето Амперата изписа пробег от 70 км.
Мноого добра кола се оказа.
Поздрави на всички
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
С тези показани 70 км, спокойно можеш и 80 да минеш, но на извънградско с 90 км/ч.
Гумите също имат значение.. гледай да са поне на 2.5 атм.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Малко допълнителна информация за Ампера след една година каране.
Е няма такава кола, така мога да я опиша.
Догодина ,ако не съм я продал дотогава ще трябва пак да се обслужва.
И то говорим за няколко литра масло и филтър, което е до 100 лева за две години каране.
Замислям се за втората генерация на волт.
Мой познат кара такъв и е доволен.
Интересна кола доусъвършенствана на базата на първата генерация.
Ако реша да я продавам първо тук ще пиша ако някой иска да вземе машина с история и малък пробег.
Поздрави
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Син на цвят.
Каквото е трябвало явно е променил защото е регистриран. В София са два броя от втората генерация.
Евентуално догодина аз ще съм с поредната,но чакам малко да падне цената.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Е дойде времето да сменя Амперата с новият Волт.
Затова ще се наложи да продам Амперата.
Сина ми от Америка( там живее) ще ми намери Волт, когато продам Амперата и додам още зелени гущерчета за другата кола разбира се.
Затова реших първо тук да пусна колата за продажба, ако някой колега си търси Ампера, поне да знае, че взима кола с история без удари и в перфектно състояние, че наскоро един колега спомена тук за една Апмера двойно превъртяна в километрите , за съжаление това се случва все още безнаказано у нас.
Така, че мисля до Нова Година само тук да я пусна за продажба, а след празниците и по сайтовете за коли.
Цялата история на колата е описана в темата ми създадена за нея.
В момента колата е на 81000 км - реални.
Ако някой се интересува да пише едно съобщение и ще има възможност да я види и изплобва.разбира се.
Амперата е в София.
Цената - ще съм реалист, знам, че не мога да и взема цената за , която съм я купил а и не е редно все пак съм я карал една година.
35000 лева крайна цена с два чифта гуми и платени данъцш и застраховки.
Това е от мен за сега.
Ще се радвам, ако колата остане в " наши ръце" тук във форума, че като знам колко месеци съм я дебнал преди да я взема точно нея.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Извън линия
- 3-та жичка
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Малко ми е объркващо обаче - колата се зарежда от елхата, или колата захранва елхата !?
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Извън линия
- 3-та жичка
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Апмерата беше заменена наскоро с новият Волт Premier.
Впечатления още трупам в момента, но е страхотна машина.
Вече навъртяни 2000 км, само на ток разбира се.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Иначе колата е 2017 на 45000 км с най високото ниво на оборудване.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- svetlyo_74
- Автор на темата
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 39
- Харесвания: 3
Зареждам я в гаража с нейното и зарядно.
За 4.5 часа се зарежда догоре.
Батерията е 18.4 кв, но ефективно използва 14 кв. Остатъка е буфер,като при първата генерация.
Нямам кабел за зарядна станция -засега.Волта не е предвиден за бързо зареждане.
В момента ми зарежда между 90 и 100 км.
Лятото нещата ще се подобрят със сигурност.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivand911
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 42
- Харесвания: 2
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.