- Коментари: 17
- Харесвания: 8
Здравейте
- shoyl
- Извън линия
- Свежо попълнение
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Ще е интересно за всички да разказваш.
А и да се види.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
shoyl писа: Моята Кона пристигна преди няколко дни (поръчах я на изложението в Ринг мола, когато беше намалена с 10-ина %). Засега съм очарован от автомобила, може би и защото за първи път карам електричка. В града ми дава към 10-11 kwh/100km разход и е достатъчно компактна за лесно паркиране в центъра. Планирам скоро пътуване и в провинцията и ще пиша с повече отзиви как се държи и какъв е разхода на дълъг път.
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.
Честито!!! Със здраве да си я караш.
На мен ми се видя доста тесничка вътре, дали можеш да споделиш мнение по въпроса, ако сте се возили повече от 2-ма примерно.
Аз в Ринг мола избрах да тествам Ioniq-a , може би трябваше Кона-та, но наистина ми се видя, че е тясно вътре. Изпратил съм запитване за тест-драйв на Кона-та в понеделник(29.10), но така и никой не ми се обади. Явно в Пловдив няма такъв автомобил за тест.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
shoyl писа: Моята Кона пристигна преди няколко дни (поръчах я на изложението в Ринг мола, когато беше намалена с 10-ина %). Засега съм очарован от автомобила, може би и защото за първи път карам електричка. В града ми дава към 10-11 kwh/100km разход и е достатъчно компактна за лесно паркиране в центъра. Планирам скоро пътуване и в провинцията и ще пиша с повече отзиви как се държи и какъв е разхода на дълъг път.
Знам, че още няма много собственици на Kona EV, но може би трябва да добавим нова категория за нея във форума.
Честито. Очакваме отзиви, тъй като Коната е доста добра електричка в отношение цена-пробег км. Коната която беше при мен е дадена от Хюндай за тестване и хората не ми дадоха много информация за електричката.
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Миналата седмица си поръчах Хюндай Кона , та скоро и аз ще се присъединя към всички вас !
От Варна съм и съм доста притеснен тъй като в момента карам добър автомобил, който много харесвам /двг естествено / и много ми е 'Х 'да ли това ще е моята кола
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Дали щи е Х?
Ъмммм - качи се и като се качиш пиши колко минути след като се качиш си зарязал девегето да видим кой при нас ще спечели баса
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sorcererals
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 144
- Харесвания: 17
Марто, аз може ли да се включа в баса с една бутилка, пък ще си я изпием заедно?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sorcererals
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 144
- Харесвания: 17
Марто, аз може ли да се включа в баса с една бутилка, пък ще си я изпием заедно?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- shoyl
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 17
- Харесвания: 8
Касъклиев писа: Честито!!! Със здраве да си я караш.
На мен ми се видя доста тесничка вътре, дали можеш да споделиш мнение по въпроса, ако сте се возили повече от 2-ма примерно.
Аз в Ринг мола избрах да тествам Ioniq-a , може би трябваше Кона-та, но наистина ми се видя, че е тясно вътре. Изпратил съм запитване за тест-драйв на Кона-та в понеделник(29.10), но така и никой не ми се обади. Явно в Пловдив няма такъв автомобил за тест.
Мерси!
Отпред е широко - аз съм над 1.90см и се чувствам комфортно. Отзад определено е по-тесничко (особено, когато някой като мен седи на шофьорското място), но е ок, ако там седят децата, както е в моят случай. Също и багажникът не е особено голям - горе-долу колкото за 2 средно големи куфара и някоя друга торба.
Малко ме притеснява липсата на резервна гума. Някой, ако има опит с пътна помощ в чужбина при спукана гума, нека да сподели
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Благодаря за "нахъсването" , притесненията са ми малко от по-друго естество. Не се съмнявам въобще че ще ми хареса ел-ката. В момента карам ауди А6 Allroad biturbo 14 година с всички екстри. Та един вид downgrade-вам, заради екстрите и мощността / 313 към 204 HP/ . Аудито е с въздушно окачване, което дава изключителен комфорт на возене. Живеeм във вилната зона на Кранево и всеки ден минаваме по два пъти по тежък терен. Притеснява ме да не опира кона-та отдолу , както и да не вози твърдо. С мощността смятам че ще се справя. И те така.....размисли и страсти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
За возията вече не знам. Моя тролей вози мазно и макар да се лакатуши повече, отколкото страхотното окачване на Lexus-а, усещането не е за по-кофти возия. За Кона-та нямам впечатления, тъй като не съм я карал за съжаление.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Carl Zeiss
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 49
- Харесвания: 9
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- shoyl
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 17
- Харесвания: 8
Carl Zeiss писа: Притеснява ме да не опира кона-та отдолу , както и да не вози твърдо.
Не мисля, че вози твърдо. Засега впечатленията ми са само по кварталните улички, осеяни с дупки. Преди това карах един нисък Passat, при който доста повече се усещаше.
За височината отдолу и аз имам притеснения. Особено през зимата, като натрупа и заледи. В нашия квартал хич ги няма с почистването.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- IvoAtanasov
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
Owner`s Manual Hyundai Kona Electric
Имам един въпрос към някой притежател на Кона. При включване на зарядното в нормален контакт, колко ви дава като заряд?
Коната която идва при мен зареждаше с 1.6кВч, а Nissan Leaf 2 в същия контакт зареждаше с 3кВч.
Предполагам разликата идва от портативното зарядно което върви с колата, но все пак да попитам при вас как е.
Още нещо което току що ми попадна
Цената на Хюндай Кона за Норвегия
Цената е 325 900 NUK което прави 34 200 евро или 68 400 лева.
Нека ги сложим 70 000 лв с евентуална добавена екстра, а къде идва разликата от 10 хил за ниският клас и 15 хил за високият клас в България?
Най-много ме е страх от неизползван потенциал!
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- shoyl
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 17
- Харесвания: 8
За Норвегия - може би цената, която е дадена, е без ДДС (ако не се лъжа там електричките са освободени).
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sorcererals
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 144
- Харесвания: 17
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Filbor
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 71
- Харесвания: 21
Следя с интерес този сайт с новостите, които се появяват за Ел Колите.
Имам все още бензинов автомобил: Тойота Корола Е12, 1.4, 97кс. Обаче стилът ми на каране е, като за електрически. Реално погледнато почти нямам нужда от автомобил, защото живея до спирка на метрото и работата ми също е до спирка на метрото . И така пак се движа благодарение на електричеството . Шофирам веднъж седмично градско, колкото да поддържам форма и да не пада акумулатора и рядко извън градско. Така за година натрупвам само около 5000 км.
Харесва ми пълната тишина от придвижването и бързото ускорение, което имат електрическите автомобили. Независимо, че тази прекрасна тишина противоречи на желанието на тест пилотите (които съм гледал от автомобилни предавания) да получават обратна връзка от звука на двигателя. Но всичко е въпрос на свикване, а с хубавото се свиква бързо
Дори с моя автомобил на втора предавка, когато се движа по лек наклон по улици между жилищни блокове двигателят почти не се чува. Ако някой човек се движи по-пътя и се наложи да мина точно покрай него има няма с 10 км/ч, то усещам, че същият човек се шокира, като види колата до себе си, а пък да не говорим ако бях с електрическа кола. ... Сигурно ви се е случвало.
И след като използвам автомобила веднъж седмично следва и въпросът за батериите на отделните модели. Колко се разрежда батерията на отделните модели ако не се шофира една седмица? Или ако си имам гараж и колата е включена в електрическата мрежа постоянно за една седмица има ли някакви странични последствия?
Благодаря предварително § Поздрави
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.