- Коментари: 7
- Харесвания: 3
Покупка на Nissan Leaf
- mmihailov
- Извън линия
- Свежо попълнение
peposhi писа:
mmihailov писа:
peposhi писа:
mmihailov писа: ... да, но пробега повече от 60-65 км мисля, че няма да мина
Хмм, това е страшно малко за Лийф от 2015 с навъртени само 30 хил км...
На жената е 15-ка, СВЕ и е с пробег към 40 хил километра - 100-те километра пробег от батерия си ги прави без проблем...
Можеш ли да пуснеш снимка на SOH?
Привет колега това е от сутринта след откачане на зарядното без парно
И с включена парно
И след 12 км шофиране с не повече от една точка на D/Eko
Бях до Омникар. Според тях колата е в отлично състояние като ходова част. SoH е с 2 чертички по-малко но според тях било нормално за тези изминати километри. Дадоха ми един смешен лист с 10 чертички на него и това бил рапорта от колата.
Относно софтуера не можело според тях да се променя на американките. На “нашите”, каквото и до значи това, можело срещу 300 лв.
Скоро забелязах, че плюсовата клема на акумулатора е здраво окислена. Това от какво може да се получава и може ли са разкача акумулатора за да я почистя. От сервиза казаха, че не било желателно защото щяло да се появи някаква грешка?!
Благодаря предварително!
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mmihailov
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 7
- Харесвания: 3
Честито колега, много километри да ви радва!Касъклиев писа: Дойде и време да се похваля. Вече нисанчето е в гаража Надявам се утре да успея да го регистрирам в КАТ. Нещото , което ме притеснява е , че предното сткло е леко спукано. човека твърди, че се е спукало сега докато ми я докарал насам. Затова се надявам да успее да се залепи, тъй като е прясно. Ако не той каза че можел да поръча - приспадна ми 500лв , като каза че уж ново струвало към 400 и ако се наложи да поръча ще си му върна 400лв. Не можах да се вържа с Leaf spy, оказва се , че елм327 v2.1 не става и трябва да си закупя v1.5 . Колата много ми харесва, надявам се да не създава проблеми.
А къде в Пловдив си изкарвате стикер за безплатна синя зона?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Ново стъкло от Омникар струва 1400лв. Ако ти го сменят в Кобра(неоригинално, китайско най-вероятно) е 600лв. Ако е спукано в края, хората които лепят стъкла не дават гаранция. Имай предвид ако е малко спукано в каря, в рамките на няколко дни каране ще стигне до средата на стъклото. При всички случаи е най-добре да го залепиш вднага, без да я караш. Поне в София има хора които идват при теб и ти го лепят на място. Провери за Пловдив.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- sorcererals
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 144
- Харесвания: 17
Ако питаш мен, продавача да го смени или да поеме разходите. Оправдания от типа “ама то току що се спука” са за пред малките деца. Ти плащаш за здрав автомобил(поне на външен вид) и си го искаш такъв. Това, че се е спукало докато все още е бил негов и при негово управление си е само негов проблем и отговорност.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Но това с документите ми дойде в повече. То кофтито е , че и аз не съм много запознат какви документи ми трябват в КАТ и се доверих на човека, който каза че бил продал много коли така и досега нямало проблеми. Надявам се сега с фактура и договор нещата да се оправят, иначе трябва да връщаме колата до Варна , за да я регистрира там и после нов договор и след това аз да отида в КАТ Пловдив да я регистрирам.
И така вече 2 дена стои в гаража, а аз нямам търпение да я карам
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Или пък пререгистриране на колат, защото ти е паднал/или откраднат/ регистрационният номер... пълна бюрокрация и отново загуба на време!!!
Дано се наредят нещата бързо при теб!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Бях си поръчал ОДБ2 четец в1.5, но се оказва че пак не успявам да се свържа с компютъра. Дава някаква грешка в комуникацията. Пробвах няколко пъти не ще и не ще. Ако някой има такoвa устройство , с което успява да прочете ще съм благодарен да ме насочи, за да си взема и аз такова.
Другото, което ме притенява е , че като вдигна над 60-65 сякаш се чува нещо като виене ( може и да е нормално, но като че ли досега не ми беше правило впечатление ), тук ще се радвам , ако има и друг колега от форума с Лийф наблизо, ако може да направим едно сравнение, за да потвърди/отрече дали има нещо ненормално.
Като цяло колата много ме радва, харесва ми как се изстрелва (дори и в Еко режим). Още свиквам с габаритите - паркирам на половин метър от тротоара. Идва ми малко нисичка, все пак почти 5г карам СУВ и въпреки че седалката изглежда висока си има разлика. Днес успях да направя около 40км , което в проценти излезна 23% ( сутринта преди да нулирам беше на 76%, а сега остана на 53% ). Съседите много се изкефиха на безшумния бял лебед .
Като за край 1-2 снимки, въобще не се сетих да направя повече, но утре ще гледам да поснимам .
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Вече 2 дена ходя с колата на работа. Супер голям кеф ми е. Отивам си на време и си паркирам на синя зона. Много ме радва и как бързо се затопля купето. Пускам парното на 25-26 градуса, подгряване на седалката и волана и след буквално минута вътре е супер приятно топло. Удоволствие е да се шофира този електромобил. Относно виенето все още си мисля, че го има. Може би така си работи електромотора, знам ли, но не съм бил в Омникар за диагностика, а го обмислям . Днес бях до Кобра, за да попитам за стъкло. Оказа се , че имат една последна бройка, даже се зарадваха, че имам датчици, защото само такова стъкло имали. Твърдят че това е оригиналното за Нисан( Saint Gobain ), акустично и ще ми стррува 514лв . Иначе вчера се обадих и в Омникар, за да питам и при тях как стоят нещата. Дадох им вин номера и по него ми дадоха цена от 704лв , но без монтаж. Като казаха, че монтажа го извършва външна фирма, Кобра най-вероятно или аз да си реша кой. Само че нямат налични бройки и трябвало да се поръча от Амстердам и щяло да дойде до няколко седмици. Умувах и в крайна сметка реших да закупя и монтирам това от Кобра. Дадоха ми час за сряда. Малко ми е притеснено дали ще успеят да го монтират без проблеми, защото прочетох кофти коментари из интернет за техните монтажи, но конкретно за сервиза в Пловдив не намерих оплаквания. Вчера ходих до Кауфланд, имах желание да тествам как зарежда на "Бързо зарядно". За 32мин 40сек заредих точно 50% ( от 30 до 80 процента ) или общо10,31 КВч . Не мисля това да ми е основния начин на зареждане, просто ми беше адски интересно как става. Закупих си и електронна винетка с начална дата утре и обмислям уикенда да направя една разходка до вилата. Надявам се да няма някакви кофти изненади. Обмислям да махна отметката за зареждане до 80%, за да напълня батерията на 100% през нощта и тогава да потегля.
Днес пробвах да активирам круиз контрола, но нещо не ми се получи. Видях че имам опция да задам скорост, както и максимална скорост ( ако правилно съм разбрал ), но като пусна газта и скоростта намаля, а не остава тази, която съм избрал. Много интересно, уж нещо елементарно, а не можах да се справя
Ето и малко снимки като за накрая
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
mmihailov писа:
peposhi писа:
mmihailov писа:
peposhi писа:
mmihailov писа: ... да, но пробега повече от 60-65 км мисля, че няма да мина
Хмм, това е страшно малко за Лийф от 2015 с навъртени само 30 хил км...
На жената е 15-ка, СВЕ и е с пробег към 40 хил километра - 100-те километра пробег от батерия си ги прави без проблем...
Можеш ли да пуснеш снимка на SOH?
Привет колега това е от сутринта след откачане на зарядното без парно
И с включена парно
И след 12 км шофиране с не повече от една точка на D/Eko
Бях до Омникар. Според тях колата е в отлично състояние като ходова част. SoH е с 2 чертички по-малко но според тях било нормално за тези изминати километри. Дадоха ми един смешен лист с 10 чертички на него и това бил рапорта от колата.
Относно софтуера не можело според тях да се променя на американките. На “нашите”, каквото и до значи това, можело срещу 300 лв.
Скоро забелязах, че плюсовата клема на акумулатора е здраво окислена. Това от какво може да се получава и може ли са разкача акумулатора за да я почистя. От сервиза казаха, че не било желателно защото щяло да се появи някаква грешка?!
Благодаря предварително!
Колега, за 14-ка със само 30х км навъртени да има 2 загубени секции е доста странно. Не казвам, че колата не е наред, просто е изненадващо бърза деградация. На жената е 15-ка и има близо 40х км вече и си е с всеички секции... при напълно заредена кола сутрин нормално показва между 136 и 145км “постижим” пробег... С първият ни Лийф, през 2015 съм постигал и 181км на дисплея след внимателно каране предния ден... хмм... Каза, че колата е американка... да не би да е била карана във Флорида или друг щат с високи температури. Навремето Нисан са имали доста проблеми с първата генерация на Лийф в щатите с високи средни температури и има случаи на батерии подновени/сменени под гаранция заради бърза деградация. Затова и толкова скоро е променен химичният състав и генерация 1.5 е пусната в продажба...
Какво значи нежелателно да се разкачи клема и каква грешка са ти споменали? Нещо, което те не могат да оправят?!?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Касъклиев писа: Здравейте,
Вече 2 дена ходя с колата на работа. Супер голям кеф ми е. Отивам си на време и си паркирам на синя зона. Много ме радва и как бързо се затопля купето. Пускам парното на 25-26 градуса, подгряване на седалката и волана и след буквално минута вътре е супер приятно топло. Удоволствие е да се шофира този електромобил. Относно виенето все още си мисля, че го има. Може би така си работи електромотора, знам ли, но не съм бил в Омникар за диагностика, а го обмислям . Днес бях до Кобра, за да попитам за стъкло. Оказа се , че имат една последна бройка, даже се зарадваха, че имам датчици, защото само такова стъкло имали. Твърдят че това е оригиналното за Нисан( Saint Gobain ), акустично и ще ми стррува 514лв . Иначе вчера се обадих и в Омникар, за да питам и при тях как стоят нещата. Дадох им вин номера и по него ми дадоха цена от 704лв , но без монтаж. Като казаха, че монтажа го извършва външна фирма, Кобра най-вероятно или аз да си реша кой. Само че нямат налични бройки и трябвало да се поръча от Амстердам и щяло да дойде до няколко седмици. Умувах и в крайна сметка реших да закупя и монтирам това от Кобра. Дадоха ми час за сряда. Малко ми е притеснено дали ще успеят да го монтират без проблеми, защото прочетох кофти коментари из интернет за техните монтажи, но конкретно за сервиза в Пловдив не намерих оплаквания. Вчера ходих до Кауфланд, имах желание да тествам как зарежда на "Бързо зарядно". За 32мин 40сек заредих точно 50% ( от 30 до 80 процента ) или общо10,31 КВч . Не мисля това да ми е основния начин на зареждане, просто ми беше адски интересно как става. Закупих си и електронна винетка с начална дата утре и обмислям уикенда да направя една разходка до вилата. Надявам се да няма някакви кофти изненади. Обмислям да махна отметката за зареждане до 80%, за да напълня батерията на 100% през нощта и тогава да потегля.
Днес пробвах да активирам круиз контрола, но нещо не ми се получи. Видях че имам опция да задам скорост, както и максимална скорост ( ако правилно съм разбрал ), но като пусна газта и скоростта намаля, а не остава тази, която съм избрал. Много интересно, уж нещо елементарно, а не можах да се справя
Ето и малко снимки като за накрая
Чудесно! Страхотно е да си безшумен Колите ни са паркирани зад къщата и на две крачки от спалнята - съпругата досега не ме е усетила как се изнизвам за работа сутрин рано хахаха....
За круз контрола - как го активираш? При натискане на лявата част на бутона на кормилото се включва опцията за максимална скорост и колкото и да даваш “газ” колата ще е с електронно ограничение при зададена максимална скорост. Като натиснеш дясната част на бутона - активираш круз контрола, но трябва да натиснеш надолу малката перка над бутона, за да зададеш желаната скорост. След това съвсем спокойно можеш да контролираш скоростта с натискане на перката нагоре и надолу съответно за увеличаване и намаляне на скоростта. На магистралата и на дълъг път си е супер джаджа. При скорост под 40км/ч се самоизключва.
Сложи си Osram Nightbreaker + крушки, ще осветяват пътя доста по-добре от стандартните...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Касъклиев писа: Здравейте,
Вече 2 дена ходя с колата на работа. Супер голям кеф ми е. Отивам си на време и си паркирам на синя зона. Много ме радва и как бързо се затопля купето. Пускам парното на 25-26 градуса, подгряване на седалката и волана и след буквално минута вътре е супер приятно топло. Удоволствие е да се шофира този електромобил. Относно виенето все още си мисля, че го има. Може би така си работи електромотора, знам ли, но не съм бил в Омникар за диагностика, а го обмислям . Днес бях до Кобра, за да попитам за стъкло. Оказа се , че имат една последна бройка, даже се зарадваха, че имам датчици, защото само такова стъкло имали. Твърдят че това е оригиналното за Нисан( Saint Gobain ), акустично и ще ми стррува 514лв . Иначе вчера се обадих и в Омникар, за да питам и при тях как стоят нещата. Дадох им вин номера и по него ми дадоха цена от 704лв , но без монтаж. Като казаха, че монтажа го извършва външна фирма, Кобра най-вероятно или аз да си реша кой. Само че нямат налични бройки и трябвало да се поръча от Амстердам и щяло да дойде до няколко седмици. Умувах и в крайна сметка реших да закупя и монтирам това от Кобра. Дадоха ми час за сряда. Малко ми е притеснено дали ще успеят да го монтират без проблеми, защото прочетох кофти коментари из интернет за техните монтажи, но конкретно за сервиза в Пловдив не намерих оплаквания. Вчера ходих до Кауфланд, имах желание да тествам как зарежда на "Бързо зарядно". За 32мин 40сек заредих точно 50% ( от 30 до 80 процента ) или общо10,31 КВч . Не мисля това да ми е основния начин на зареждане, просто ми беше адски интересно как става. Закупих си и електронна винетка с начална дата утре и обмислям уикенда да направя една разходка до вилата. Надявам се да няма някакви кофти изненади. Обмислям да махна отметката за зареждане до 80%, за да напълня батерията на 100% през нощта и тогава да потегля.
Днес пробвах да активирам круиз контрола, но нещо не ми се получи. Видях че имам опция да задам скорост, както и максимална скорост ( ако правилно съм разбрал ), но като пусна газта и скоростта намаля, а не остава тази, която съм избрал. Много интересно, уж нещо елементарно, а не можах да се справя
Ето и малко снимки като за накрая
Чудесно! Страхотно е да си безшумен Колите ни са паркирани зад къщата и на две крачки от спалнята - съпругата досега не ме е усетила как се изнизвам за работа сутрин рано хахаха....
За круз контрола - как го активираш? При натискане на лявата част на бутона на кормилото се включва опцията за максимална скорост и колкото и да даваш “газ” колата ще е с електронно ограничение при зададена максимална скорост. Като натиснеш дясната част на бутона - активираш круз контрола, но трябва да натиснеш надолу малката перка над бутона, за да зададеш желаната скорост. След това съвсем спокойно можеш да контролираш скоростта с натискане на перката нагоре и надолу съответно за увеличаване и намаляне на скоростта. На магистралата и на дълъг път си е супер джаджа. При скорост под 40км/ч се самоизключва.
Сложи си Osram Nightbreaker + крушки, ще осветяват пътя доста по-добре от стандартните...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Касъклиев писа: Здравейте,
Вече 2 дена ходя с колата на работа. Супер голям кеф ми е. Отивам си на време и си паркирам на синя зона. Много ме радва и как бързо се затопля купето. Пускам парното на 25-26 градуса, подгряване на седалката и волана и след буквално минута вътре е супер приятно топло. Удоволствие е да се шофира този електромобил. Относно виенето все още си мисля, че го има. Може би така си работи електромотора, знам ли, но не съм бил в Омникар за диагностика, а го обмислям . Днес бях до Кобра, за да попитам за стъкло. Оказа се , че имат една последна бройка, даже се зарадваха, че имам датчици, защото само такова стъкло имали. Твърдят че това е оригиналното за Нисан( Saint Gobain ), акустично и ще ми стррува 514лв . Иначе вчера се обадих и в Омникар, за да питам и при тях как стоят нещата. Дадох им вин номера и по него ми дадоха цена от 704лв , но без монтаж. Като казаха, че монтажа го извършва външна фирма, Кобра най-вероятно или аз да си реша кой. Само че нямат налични бройки и трябвало да се поръча от Амстердам и щяло да дойде до няколко седмици. Умувах и в крайна сметка реших да закупя и монтирам това от Кобра. Дадоха ми час за сряда. Малко ми е притеснено дали ще успеят да го монтират без проблеми, защото прочетох кофти коментари из интернет за техните монтажи, но конкретно за сервиза в Пловдив не намерих оплаквания. Вчера ходих до Кауфланд, имах желание да тествам как зарежда на "Бързо зарядно". За 32мин 40сек заредих точно 50% ( от 30 до 80 процента ) или общо10,31 КВч . Не мисля това да ми е основния начин на зареждане, просто ми беше адски интересно как става. Закупих си и електронна винетка с начална дата утре и обмислям уикенда да направя една разходка до вилата. Надявам се да няма някакви кофти изненади. Обмислям да махна отметката за зареждане до 80%, за да напълня батерията на 100% през нощта и тогава да потегля.
Днес пробвах да активирам круиз контрола, но нещо не ми се получи. Видях че имам опция да задам скорост, както и максимална скорост ( ако правилно съм разбрал ), но като пусна газта и скоростта намаля, а не остава тази, която съм избрал. Много интересно, уж нещо елементарно, а не можах да се справя
Ето и малко снимки като за накрая
Чудесно! Страхотно е да си безшумен Колите ни са паркирани зад къщата и на две крачки от спалнята - съпругата досега не ме е усетила как се изнизвам за работа сутрин рано хахаха....
За круз контрола - как го активираш? При натискане на лявата част на бутона на кормилото се включва опцията за максимална скорост и колкото и да даваш “газ” колата ще е с електронно ограничение при зададена максимална скорост. Като натиснеш дясната част на бутона - активираш круз контрола, но трябва да натиснеш надолу малката перка над бутона, за да зададеш желаната скорост. След това съвсем спокойно можеш да контролираш скоростта с натискане на перката нагоре и надолу съответно за увеличаване и намаляне на скоростта. На магистралата и на дълъг път си е супер джаджа. При скорост под 40км/ч се самоизключва.
Сложи си Osram Nightbreaker + крушки, ще осветяват пътя доста по-добре от стандартните...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Не знам защо вчера не успях да активирам круиз контрола, но днес повторих всичко и си сработи, много странно. Относно виенето наистина се увеличава с увеличаването на скоростта, но пък напълно изчезва под 40-45км/ч. Обмислям да закарам колата в Омникар, за да погледнат и те. Но първо ще подменя предното стъкло и тогава. Днес повозих един приятел с мен , като бях изключил Еко бутона . Предложи ми бартер за Туарег-а му . Много се изкефи как се изстрелва . Да попитам на вас какъв ви е средният разход на електроенергия. На мен в момента ми показва 18,1кВч/100км. Отложих пътуването до вилата за утре, така че тогава ще разбера как се държи колата на по-дълго пътуване. Оставих я сега в гаража с включен кабел за зареждане, но настроих самото зареждане да започне в 22:30. Вече изминах 200км с нея и се радвам все повече и повече
Благодаря на колегата за съвета за крушките. На другата кола съм с лед фарове и тук при Нисана ми се струва супер слаба светлината.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
За 46 хиляди километра с първия ни Лийф /еСВи модел, като твоя/ имахме при смесено каране 15.5/100 среден разход в деня, в който се разделихме с него. Това обхваща период от две години, така че е усреднено и като сезони. Имай на предвид, че тогава доста се стараех да постигна икономичност при шофирането. Също така съпругата ми го караше често, а тя кара само на ЕКО.
Сега, със еСВиИ моделът, имам среден разход 18.5/100. Първо, вече не е ограничавам и изпитвам колата, а си карам както си ми е кеф и второ гумите са 17-ки Дънлоп и не са икономични като 16-ките Мишелин Енерджи Сейвър-а на стария Лийф. Съпругата ми кара със същите гуми и размер, но при нея е под 16/100, защото тя продължава да си кара на ЕКО и без да влиза в завоите с надута риза...
Според мен, при теб 15/100 зимата и 13.5/100 лятото са напълно реални за шофиране в града. Работата е там, че в България зимата е доста студена и лятото е горещо - ще използваш климатик често...
Да, фаровете са доста слаби. Единственото решение, което намерих бе горепосочените крушки на Осрам. Халогените на СВИ са супер, ако ти се удаде възможност да замениш целите фарове...
Как мина първото "дълго" пътуване? Надявам се всичко е минало нормално.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mmihailov
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 7
- Харесвания: 3
peposhi писа:
Привет колега, не знам от кой щат е докарана колата. Мойта е с 24 kW батерия, твойта да не е с 30 и затова да имаш повече пробег. В момента като я дръпна от зарядното, без да са включени светлини, парно или каквото и да е на B Eko показва 100% батерия и 108 км пробег. Като тръгна процентите падат доста бързо на 97-98 % и после горе-долу пада с 1% на км. Не съм доволен от Омникар. Както споменах дадоха ми един лист с 10 чертички за рипорт на колата за 115 лв., толкова е диагностиката и преглед на ходова част. Не обърнаха внимание на окислената клема, казаха да карам така докато пали още. Смених я тази клема, нищо не стана само се нулира таймера за зареждане и парното, не знам дали компютъра не пази някава грешка при разкачането на акумулатора. Дали има вече хора, които се занимават със софтуерите на американките?mmihailov писа:
peposhi писа:
mmihailov писа:
peposhi писа:
mmihailov писа: ... да, но пробега повече от 60-65 км мисля, че няма да мина
Хмм, това е страшно малко за Лийф от 2015 с навъртени само 30 хил км...
На жената е 15-ка, СВЕ и е с пробег към 40 хил километра - 100-те километра пробег от батерия си ги прави без проблем...
Можеш ли да пуснеш снимка на SOH?
Привет колега това е от сутринта след откачане на зарядното без парно
И с включена парно
И след 12 км шофиране с не повече от една точка на D/Eko
Бях до Омникар. Според тях колата е в отлично състояние като ходова част. SoH е с 2 чертички по-малко но според тях било нормално за тези изминати километри. Дадоха ми един смешен лист с 10 чертички на него и това бил рапорта от колата.
Относно софтуера не можело според тях да се променя на американките. На “нашите”, каквото и до значи това, можело срещу 300 лв.
Скоро забелязах, че плюсовата клема на акумулатора е здраво окислена. Това от какво може да се получава и може ли са разкача акумулатора за да я почистя. От сервиза казаха, че не било желателно защото щяло да се появи някаква грешка?!
Благодаря предварително!
Колега, за 14-ка със само 30х км навъртени да има 2 загубени секции е доста странно. Не казвам, че колата не е наред, просто е изненадващо бърза деградация. На жената е 15-ка и има близо 40х км вече и си е с всеички секции... при напълно заредена кола сутрин нормално показва между 136 и 145км “постижим” пробег... С първият ни Лийф, през 2015 съм постигал и 181км на дисплея след внимателно каране предния ден... хмм... Каза, че колата е американка... да не би да е била карана във Флорида или друг щат с високи температури. Навремето Нисан са имали доста проблеми с първата генерация на Лийф в щатите с високи средни температури и има случаи на батерии подновени/сменени под гаранция заради бърза деградация. Затова и толкова скоро е променен химичният състав и генерация 1.5 е пусната в продажба...
Какво значи нежелателно да се разкачи клема и каква грешка са ти споменали? Нещо, което те не могат да оправят?!?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
peposhi писа: Колега, ако караш внимателно, може да свалищ разхода до 12квтч/100км, че и по-надолу, но това си е гавра с другите шофьори, защото баба със Запорожец ще е по-бърза от теб...
За 46 хиляди километра с първия ни Лийф /еСВи модел, като твоя/ имахме при смесено каране 15.5/100 среден разход в деня, в който се разделихме с него. Това обхваща период от две години, така че е усреднено и като сезони. Имай на предвид, че тогава доста се стараех да постигна икономичност при шофирането. Също така съпругата ми го караше често, а тя кара само на ЕКО.
Сега, със еСВиИ моделът, имам среден разход 18.5/100. Първо, вече не е ограничавам и изпитвам колата, а си карам както си ми е кеф и второ гумите са 17-ки Дънлоп и не са икономични като 16-ките Мишелин Енерджи Сейвър-а на стария Лийф. Съпругата ми кара със същите гуми и размер, но при нея е под 16/100, защото тя продължава да си кара на ЕКО и без да влиза в завоите с надута риза...
Според мен, при теб 15/100 зимата и 13.5/100 лятото са напълно реални за шофиране в града. Работата е там, че в България зимата е доста студена и лятото е горещо - ще използваш климатик често...
Да, фаровете са доста слаби. Единственото решение, което намерих бе горепосочените крушки на Осрам. Халогените на СВИ са супер, ако ти се удаде възможност да замениш целите фарове...
Как мина първото "дълго" пътуване? Надявам се всичко е минало нормално.
Здравейте, не писах за първото "дълго" пътуване, защото не знам дали не ви досаждам с тия мои писания.
Реално такова се състоя в неделя. Бях заредил батерията на 100%, за да ми е по-спокойно. Оказа се , че е нямало за какво да се притеснявам , но все пак ... . Пътувах на автопилот с 92км/ч . Явно скоростомера не е много точен или на другата ми кола показва по-малка от реалната скорост ( с нея карам с 95км/ч ) , защото този път доста коли се бяха наредили зад мен . НО успях да издържа до край да не превишавам над тази скорост. При пристигането на вилата имах остатък от 55% от батерията , след като бях изминал 62км. За всеки случай включих малко в тока за да се позареди батерията. На връщане отново карах с подобна скорост. Даже ходих и до Джъмбо и чак тогава заряда падна под 20% и ми светна лампата за намаляващ заряд.
Много съм доволен от цялото пътуване, може би с другата ми кола ми е малко по-удобно, тъй като съм 196см висок и в нисана ми е леко неудобно по-дългото пътуване. След като преместих столчето на малката, тя заключи че Нисана е малка кола и тясна
Прилагам и малко снимки
И едно видео
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- murry
- Извън линия
- Основател
- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Аз така лятото прекарвам доста време в Банско. Местните първо ми се чудеха "що връзвам колата за дървото", после взеха много да й се кефят.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
murry писа: Ама е голям кеф да отидеш на вилата и да можеш да си заредиш колата, а?
Аз така лятото прекарвам доста време в Банско. Местните първо ми се чудеха "що връзвам колата за дървото", после взеха много да й се кефят.
Да, наистина е много яко Съседите веднага се събраха, за да видят електричката ( аз им бях казал още преди месеци, че обмислям покупката на електромобил ). Като цяло навсякъде хората гледат с доста голям интерес. Особено като съм спрял на зарядната станция на Кауфланд. Идват разни хора и питат какво точно правя там, питат колко километра се минава с едно зареждане и разни такива неща .
Иначе вече повозих няколко приятели и всички много харесаха колата, като всеобщо мнение е , че с един тест-драйв много хора биха се решили на покупка на електричка.
Сутрината закарах колата до "Кобра" , казаха ми към 14-14:30 да отида да си я взема вече с ново стъкло , дано всичко мине успешно.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.