- Коментари: 243
- Харесвания: 35
Покупка на Nissan Leaf
- murry
- Извън линия
- Основател
Дано Марто организират масов тест драйв някъде пролетта или лятото
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Вече съм убеден, че деградацията при твоя Лийф с много ускорена. Не знам как от Омникар ти казват, че за петгодишна кола деградация от 30% е ОК. Ако все още не си минал петата година - батерията ти е в международна гаранция и, ако падне под 75% SOH (state of health) или иначе казано, ако зарядът падне до под 75%, Нисан трябва да отремонтират захабените клетки и да ги сменят частично или цялата батерия. Кола от 2014 със само 30 хиляди километра пробег да е загубила толкова заряд не е нормално! Ето какво пише един колега в един от ирландските сайтове:
“Have 9 bars on my 2011 Leaf.
Passed the 180k km mark the other day.
SOH on LeafSpy is saying 67.6%.
After giving her a full charge, LeafSpy says the SOC is 94.5%.
Using LeafSpy to read SOC (as opposed to the GOM), I can comfortably get 60km between charges. If I'm a bit careful, I can get 70km.”
Тоя пич е с 2011 година кола със 180 хил пробег и 67% заряд...
Омникар се ослушват в този случай... или пък не знаят гаранционните клаузи!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Относно километража - всички Лийфове дават сериозно отклонение. Например при показана скорост от 160кч/ч реалната е 144км/ч или окол 10% разминаване. Или реалната ти скорост при 92км/ч показани е 83-84... неслучайно са се наредили коли зад теб
По принцип това не е толкова лошо, защото помага, ако те засечат с радар Ти си мислиш, че си карал по-бързо отколкото в действителност
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Не знам дали не трябваше да си направя отделна тема, в която да споделям какво се случва с моят бял лебед
Да се похваля вече съм с ново предно стъкло, Saint Gobain е , същото като оригиналното. Акустично. Изглежда монтажа е направен доста добре, поне на пръв поглед нямам никакви оплаквания. Нямаше парчета от старото по седалките ( това го бях чел като оплакване в БМВ форума от човек, който си беше сменял стъклото в Кобра ), както и никакви следи или други боклуци. Изглежда доста професионално направено.
Другото, за което искам да се похваля е, че най-после си закупих ОБД 2 диагностика, с която успях да се вържа към Leafspy. Нямах търпение за този момент. Ето и резултата :
Мисля че за 5 годишен Leaf състоянието на батерията е доста добро. Надявам се и за в бъдеще процента деградация годишно да не се увеличи
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
Та, като си говорехме за среден разход... аз настъпвам както си искам. Особено сутрин рано при разреден трафик.
Колите са една и съща модификация. Моята е с нови обувки от началото на ноември, но и на съпругата не са толкова изтъркани, че да оказват влияние...
Задкормилното устройство е най-важно!!!
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- peposhi
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 74
- Харесвания: 12
И това е зимата!... явно много я галиш
Лятото ще я свалиш до поне 12/100 с такова каране.
Досега, за 4 години с електрички само веднъж съм имал 11.9/100 - задръстване 10км и после 2 часа само градско хаха
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
peposhi писа: Хохооо, чудесно!
И това е зимата!... явно много я галиш
Лятото ще я свалиш до поне 12/100 с такова каране.
Досега, за 4 години с електрички само веднъж съм имал 11.9/100 - задръстване 10км и после 2 часа само градско хаха
Като цяло се старая да карам икономично без да преча на трафика. Движа си се с 50-55 км/ч в града. Гледам да не шофирам на газ-спирачка. Ускорявам плавно, както и отпускам газта като видя , че светофара е червен , а не да давам газ и точно преди светофара да набия спирачки. А и като цяло маршрута ми от нас до работа ( и особено на връщане ) е идеален за по-икономично шофиране. Реално имам само 2 светофара за около 10-11км на отиване и (!)нито един на връщане . Надявам се като стане по-топло да успея да сваля още малко потреблението на електроенергия
Закупих си ПРО версията на Leaf spy и ще мога да наблюдавам по време на пътуване как се движат данните.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Честито на колегата, 90% е супер здраве, дано да се задържи там, защото има безскрупулни индивиди, БМС се резетира и след 10-20 зареждания батерията си идва на правилните %, и новия собственик заплюва електричките.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Lubo
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 2
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Минчев
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 2
- Харесвания: 0
www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=...0997672&slink=9yec6u
www.cars.bg/offer/c2960390 - странно защо на тази няма снимки от вътре!
www.cars.bg/offer/c2943278
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Минчев писа: Здравейте, може ли малко помощ. Наскоро взех да се ровя из нета за кола и бях се спрял на тойота приус 2008, но сега взех да се чудя за електричка. И понеже по харесвам японските си мислех за нисана. Та дали може да ми дадете съвет за коя от тия двете е по разумна и ще ми върши работа за не много голям град като димитровград. Не езадължително да е нисана но моля за мнения. Да попитам също дали някоя от тия ще са добри и надежни :
www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=...0997672&slink=9yec6u
www.cars.bg/offer/c2960390 - странно защо на тази няма снимки от вътре!
www.cars.bg/offer/c2943278
Здравей,
Аз от скоро карам Нисан Лийф, но доста време оглеждах и събирах информация за модела , из нета най-вече. И 3-те ми се струват , че са от 1-во поколение, за 1 и 3 съм сигурен , само за белият не мога да кажа на 100%, но все пак ако датата на производство е вярна предполагам че и той е ( следващото поколение, 1.5, според източници от гугъл започват да се произвеждат след юли 2013).
Реално снимки на таблото, за да се види малко повече информация има само на първият - вижда се някакъв километраж и това че има 12 чертички налични за батерията ( което може и да е един вид "натъкмено" - наскоро четох в американски форум ,как човек си купил Нисан Лийф с 12 чертички и само след няколко стотин км и по-малко от месец загубил 2 чертички ). Не знам дали и с Leaf spy може да се хване, ако евентуално е имало заигравка .
А за тези, които не показват снимки вътре все си мисля, че крият нещо. Аз бях звънял по едно време на почти всички продавачи на Лийф-ове. Оказа се, че на тези които нямаха снимки на таблото им липсваха по 2 чертички от батерията.
Като цяло пак според информацията , която имам от разни форуми, се препоръчва покупка на поне т.нар. версия 1.5. За последният се казва, че е по-оптимизиран и олекотен, както и с по-добра система на отопление/охлаждане ( без най-ниското ниво ).
Покупката на такъв автомобил , 2-ра употреба си крие рисковете на покупка на автомобил 2-ра ръка като цяло. Предимството тук е че нямаш съединител(маховик),скоростна кутия, турбина и другите неща, които ги има един автомобил с конвенционален двигател, общо взето скъпи неща, които могат да бъдат "закърпени" колкото за продажба. НО при електромобилите важен/скъп елемент е батерията. Така че ако можеш по някакъв начин да тестваш състоянието на батерията, мисля че е най-важният тест, който трябва да направиш. Относно ходовата част си мисля , че с малко тест-драйв, ако има нещо фрапантно би се чуло.
Като цяло удоволствието да караш електромобил е голямо. Аз имам колата от по-малко от месец и съм много много доволен.
Надявам се поне малко да съм помогнал. Истината е , че при покупка на употребявана кола си трябва и доста късмет. Дано да е на твоя страна. Успех !!!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mmihailov
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 7
- Харесвания: 3
Привет колега, според теб към кой да се обърна за съдействие имам предвид кой може точно да направи диагностика на батерията и евентуално след това може ли да се пише до Нисан, но не Омникар а някой международенpeposhi писа: До колегата с 14ка Лийф:
Вече съм убеден, че деградацията при твоя Лийф с много ускорена. Не знам как от Омникар ти казват, че за петгодишна кола деградация от 30% е ОК. Ако все още не си минал петата година - батерията ти е в международна гаранция и, ако падне под 75% SOH (state of health) или иначе казано, ако зарядът падне до под 75%, Нисан трябва да отремонтират захабените клетки и да ги сменят частично или цялата батерия. Кола от 2014 със само 30 хиляди километра пробег да е загубила толкова заряд не е нормално! Ето какво пише един колега в един от ирландските сайтове:
“Have 9 bars on my 2011 Leaf.
Passed the 180k km mark the other day.
SOH on LeafSpy is saying 67.6%.
After giving her a full charge, LeafSpy says the SOC is 94.5%.
Using LeafSpy to read SOC (as opposed to the GOM), I can comfortably get 60km between charges. If I'm a bit careful, I can get 70km.”
Тоя пич е с 2011 година кола със 180 хил пробег и 67% заряд...
Омникар се ослушват в този случай... или пък не знаят гаранционните клаузи!
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- stealthhack
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 24
- Харесвания: 8
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Минчев
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 2
- Харесвания: 0
Здравейте, някой малко помощ с тази. Главно ме интересува за батерията и дали е удряна. И това че е от оторизиран дилър дали я прави по добра.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Касъклиев
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 46
- Харесвания: 16
Минчев писа: www.cars.bg/offer/c2797679
Здравейте, някой малко помощ с тази. Главно ме интересува за батерията и дали е удряна. И това че е от оторизиран дилър дали я прави по добра.
Здравей,
това беше пъвият нисан, за който се обадих. Продава се от Нисан Русе. Внос е от Америка. Така и не ходих до Русе да го гледам. Предлагаха лизинг . Казаха че бил в много добро състояние. Опитах се да сваля цената, но не се получи, била твърда. Сега няколко месеца по-късно може и да са поразмислили, но тогава не поддаоха. Информацията за батерията, коята ми дадоха беше само , че има 12 чертички. Като цяло мисля че обявата стои от поне 7-8 месеца
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ElectricCarMan
- Извън линия
- Вече ангажиран
- Коментари: 83
- Харесвания: 12
Ако ходиш да я гледаш, има само един сигурен начин да разбереш как е батерията. Поискай да ти я заредят до край и изразходи повече от половината батерия в разходка, като нулираш средния разход преди разходката. След това сметката колко % са изразходени и какъв е разхода може да даде колко горе долу KWh има живи във батерията. Наблягам върху горе долу, но все пак според мен е по-добре от това да се разчита на LeafSpy особено от кола от дилър който разполага с апаратурата да нулира показателите на батерията на 100%.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.