Понеделник, 12 Август 2013 21:38

BMW i3 тунинг – естествено, въпрос на кеф е!

От
bmw i3 tuning
В този блог: Стига де, това е BMW, тунингът е просто задължителен, а този на електромобили ще е новата мания!

След като най-накрая видяхме как точно ще изглежда BMW i3, беше въпрос на (много малко) време да се появят първите "тунинг спекулации". BMW може и да представя i3 като нова ера – електромобил е, все пак – но фанатичната фен маса на баварската марка е луда на тема тунинг на своите коли. Тази има електромотор вместо двигател! Супер – дори още по-интересно – нека модификациите започнат...

Още като пипнахме за първи път Renault Twizy, веднага хванахме Теди Иванов от A1Eco да провери системата. Екстравагантният електро мъник е оборудван с контролер SevconA1Eco е представител за България. Бърз поглед между зад гумата и, бингоооо, контролерът е с по-голям капацитет – естествено, има ограничение заради батерията. Но шило в торба седи ли, ще го "пипнем" и още как – само да ни падне в ръчичките.

Та, за BMW i3 беше приказката, баварският електромобил ще се продава чак от ноември, но вече има рендери и идеи на тема тунинг. Някой в Bimmerpost форума си е поиграл доста добре с мишката и резултатът се вижда на снимката отгоре. Не компенсира изчезналите стъклени врати, но определено радва окото. Е, в оранжево ни пасва повече, но ще се появят и цветни варианти – тази кола просто моли да се изразяваш чрез нея Smile.

Засега е ясно (BMW потвърди), че на i3 няма да има M буква. То някак и не си пасва – няма ли да е по-гот за електромобилите да си има някакво нова специална серия, например ЕМ (от ЕлектоМобили). М или друга буква, извън всякакво съмнение е, че електромобилите на BMW ще бъдат подложени на тунинг при първа възможност. Най-вероятно и самата компания ще предлага тунинг части и аксесоари.

В BMW със сигурност са наясно, че феновете на марката все още са твърде далеч от еко мотива – нулеви емисии, природосъобразност, тези неща... Ентусиазмът без съмнение се върти около новата електро тръпка, защото карането на BMW определено се свързва с тази дума. Нямаме против електромобилите да станат популярни по този начин – и така ще стане – заради тръпката от карането. Пък на всички ще ни е по-гот, че колите наоколо са тихи, чисти и забавни.

Ако BMW не реагира бързо с i3 Sport версия, тунинг компании бол и едва ли ще се бавят с първите i3 модификации. Че е електромобил въобще не означава, че ще има само оптичен тунинг или модификации в окачване, спирачки и интериор. Жаждата за повече коне и по-малко секунди е твърде силна – спец да прати повече мощност към колелата ще се намери. При i3спокойно може да се постигнат 6 сек. при ускорението от 0-100 км/ч, при това само със софтуерни закачки.

То ще е за сметка на пробега и при 150-160 км да жертваш 20-30 не е малко. Но като ще го даваш спортно това едва ли ще те интересува. Натискаш десния педал и след секунда очите ти са в страничното огледало, а усмивката ти вече е до ушите.

Екото си е там, разбира се, просто емоцията ни владее повече. С времето еко чувството ни ще става все по-силно и все по-вградено. ЕКО и ТУНИНГ – Не е ли супер комбинация!

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Прочетено 3142 пъти Последна корекция Понеделник, 12 Август 2013 23:20
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.