- Коментари: 569
- Харесвания: 47
×
Място за всякакви Renault Twizy теми, коментари и мнения.
Туизито на eCars.bg
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
По-малко
Още
Преди 10 години 4 месеца #1388
от firesword
Ако те хване тока, хвани го и ти
Отговор от firesword по тема Туизито на eCars.bg
Хааа! Жестоко видео, mumojem! Като прибавиме и Prodigy - върхът. Ситуацията в колата ми напомни как се чувствах в Софияленд, когато работеше, имаше една водна пързалка, където като се пуснеш те окъпва целия с вода долу
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 10 години 4 месеца #1389
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Туизито на eCars.bg
Жалко че на телефона батерията нещо изписка и аз викам айде ще го спра и не заснех как минаваме по Оборище над канала, където водата беше много високо, но и това че успяхме да снимаме е супер да се види преживяването
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 10 години 2 месеца - Преди 10 години 2 месеца #1518
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Туизито на eCars.bg
Чисто и просто – КарамЕЛ
Прикачени файлове:
Последна промяна: Преди 10 години 2 месеца от mumojem.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 9 години 1 месец #2030
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Туизито на eCars.bg
Айде бре тоз форум... има ли електромобилисти тука или нема
Така. Туизето навърте 10,000 км в моите ръчъчки (и малко други) и вече е на близо 13,500.
Продължава да предизвиква много внимание по улиците и постоянно летят въпроси отвсякъде.
Имаше една смята на чаркове в редуктора (по гаранция) заради дефектирал семеринг и явно поизтекло масълце. Другото е един сменен предпазител за къси светлини. Това е за година и 3/4.
Продължава да дава кеф на богато!
Така. Туизето навърте 10,000 км в моите ръчъчки (и малко други) и вече е на близо 13,500.
Продължава да предизвиква много внимание по улиците и постоянно летят въпроси отвсякъде.
Имаше една смята на чаркове в редуктора (по гаранция) заради дефектирал семеринг и явно поизтекло масълце. Другото е един сменен предпазител за къси светлини. Това е за година и 3/4.
Продължава да дава кеф на богато!
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
По-малко
Още
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Преди 9 години 1 месец #2031
от firesword
Ако те хване тока, хвани го и ти
Отговор от firesword по тема Туизито на eCars.bg
Ами дано все безпроблемно да е, и да пишеш пак така при 50 000, а защо не и при 100 000
Досега май нито един път не съм го засичал твойто Туизи по улиците, но пък съм виждал няколко други. Продължавай да навърташ километри всеки ден
Досега май нито един път не съм го засичал твойто Туизи по улиците, но пък съм виждал няколко други. Продължавай да навърташ километри всеки ден
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 9 години 2 седмици #2073
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Туизито на eCars.bg
Облекчение - виновникът съм аз, не Туизи!
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната "сесия" ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно "меки са ти гумите, брато".
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се - една черта от батерията И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни "електромобилите искат малко поддръжка" с "електромобилите искат малко внимание".
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде
Напоследък все повече започна да ми прави впечатление, че пробегът намалява. Карам по един и същи 12 км маршрут (6 км в едната посока) всеки ден по два пъти и само на сутрешната "сесия" ми отиват по три черти от батерията.
В добавка, гумите скърцат много, завива по-трудно, иска повече ток (или хайде, газ), за да върви. Чак започнах да се притеснявам дали нещо не става с батерията.
Докато вчера на един светофар отдясно долетя едно "меки са ти гумите, брато".
Не му обърнах много внимание, но после се загледах повече, хем че от известно време нещо ми хващаше погледа там, по колелата.
Отивам на ОМВ да проверя и напомпя и с ужас установявам, че гумите са с по атмосфера и малко, а трябва да са 2.3 предните и 2.0 задните. Помпи, помпи да ти дойде акъла.
И веднага се върна много по-осезаемото дръпване при ускорение, супер лесното маневриране и лесно влизане в завой с висока скорост (не че трябва да се прави).
(Веднага осъзнах и че това, което написах за окачването преди време, не е вярно. А то беше., че в един момент (след 5,000 км шофиране) окачването на Туизи е приятно омекнало. Явно още тогава гумите са започнали да пущат въздух. Туизи пак си вози твърдо, но всичко се подобри значително и съм щастлив.)
А тази сутрин! Отивам до центъра, връщам се - една черта от батерията И през цялото време, както в началото, прогнозният пробег се качваше заради активното рекупериране.
Е, хора, явно вашият електромобилен блогър се е отпуснал дотолкова, че да приравни "електромобилите искат малко поддръжка" с "електромобилите искат малко внимание".
Това преживяване нека да е подсещащо за всеки, че елементарни неща като редовното преглеждане на гумите може да предизвика всичко това, за което става дума отгоре.
Електромобилът си е наред. А душицата ми грейка отвсякъде
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Автор на темата
- Извън линия
- Основател
Преди 9 години 4 дни #2101
от mumojem
Чисто и просто – КарамЕЛ
Отговор от mumojem по тема Туизито на eCars.bg
Чисто и просто – КарамЕЛ
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Marian Atanasov
- Извън линия
- Свежо попълнение
По-малко
Още
- Коментари: 8
- Харесвания: 1
Преди 9 години 4 дни #2103
от Marian Atanasov
Отговор от Marian Atanasov по тема Туизито на eCars.bg
Тази забавна случка още веднъж доказва факта, че няма какво да се човърка и забравяш грижите за мпс-то , когато е електромобил.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.