В този блог: Едно Model S пътуване София-Пловдив-София – 320 км пробег и 60 км остатък в батерията.
Подобни пътувания вече със сигурност са правени доста пъти. Сега се случи приятел да разкаже с повече подробности и ние да споделим в блога...
Наскоро в България пристигна първият Tesla Model S P90D с новата предна маска или както сме свикнали да казваме – фейслифт. Преди подробностите за пътуването, ето малко повече за колата.
Тя е собственост на Георги от София, с когото се запознахме в началото на лятото. В тази кола определено има подобрения спрямо първите екземпляри, които видяхме в Мюнхен през 2013 г.
Първо за въпросната предна маска. Поне на нас ни харесва много повече, но и фаровете си ги бива с контура от специална светодиодна подсветка. С изработката на такава се занимаваме вече от месеци за зарядните станции на ЕЛЕКТРОМОБИЛИ БГ. Още малко търпение за тях.
Отвътре веднага прави впечатление супер приятния на докосване алкантара таван. Има алкантара ивица и отгоре на таблото. Колата е и с новата централна конзола с автоматично отварящи се отделения, в които Георги си е наредил куп неща. Много удобно – нямаше го в първите коли. Супер функционално подобрение.
Сега за пътуването. На тръгване колата е с почти пълна батерия и показва прогнозен пробег 395 км. При друго зареждане (до 100%) е показвала 425 км. Тук е важно да кажем, че колата се напасва към стила на шофиране. Ако няколко дена караш бавно или умерено ще започне след пълно зареждане на показва повече пробег. Може да е и над 450 или 460 км. Ако пък е карана екстремно ще показва по-малко.
По магистралата Георги кара нормално, на места с максимума на позволената скорост – 140 км/ч. Като цяло си поддържа магистрална скорост и кара на Автопилот с включен климатик. На пристигане в Пловдив има 235 км оставащ пробег.
В града върти по задачи, без да зарежда и на връщане карането е пак като на отиване. Пристига в София с остатък около за около 60 км.
Общото изминато разстояние е около 320 км и вместо 75 км остатък накрая компютърът е показвал 60 км. Това е супер малка "загуба" (или разминаване от 15-ина километра в прогнозния пробег) предвид карането по магистрала.
И всичкото това за нещо от сорта на няма и 10 лв разход за енергия (при зареждане на нощна тарифа).
След пътуването Георги си поръча от нас чисто нов комплект адаптери за монофазно и трифазно зареждане, които изработихме за него и които скоро ще влязат в новия ни онлайн магазин за зарядни станции, електромобилни компоненти и аксесоари. Ето ги:
Ако искаш да пишем и за твоето електромобилно пътуване просто сподели във форума, драсни ни мейлче на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. или звънни по телефона (ще го намериш в контакти). Така се трупат ценни впечатления за всички!
Специални благодарности на Георги Димитров за споделеното преживяване.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин