В този блог: От 1 юли Nissan LEAF се предлага в нова Acenta+ версия с полезни добавки в стандартното оборудване.Засега предложението тръгва от Англия, където е базирано европейското производство на Nissan LEAF. С увеличаващата се конкуренция сред електромобилите очакваме все повече такива освежаващи оферти...
Новият Acenta+ е позициониран между средното Acenta ниво и топ изпълнението Tekna и най-важно ни се струва това, че Acenta+ се предлага стандартно с 6.6 кВт бордово зарядно като на Tekna модела. Тези 6.6 кВт означават зареждане за около 4 часа от монофазен източник на 32А.
https://ecars.bg/blogs/elektromobili-1/1112-nissan-leaf-accenta-plus#sigProIdb03548a739
За да е възможно това зареждане в оборудването на Acenta+ е включен и 7-пинов кабел за монофазно зареждане като на снимката. Предназначен е за включване към стенно зарядно, което може да се монтира в гараж и за което е нужно 32А монофазно захранване. Тези 32А правят възможно зареждането за 4 часа. От битов контакт на 16А зареждането отнема 6-7 часа на 3.3 кВт или 10 часа на 2 кВт (10А).
Това е ценна добавка в стандартното оборудване, но е "скрита". Има обаче друга, която се вижда и придава по-атрактивен вид на LEAF – нови Autech 17" джанти със сини акценти.
Цената на Acenta+ е с 1,150 паунда повече от тази на Acenta.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.