С доплащане батерията на Tesla Model S се увеличава софтуерно

Електромобили

В този блог: Tesla Model S 70D става на 75D с доплащане и софтуерно отключване.

След като обяви новата 75 кВтч батерия за Model S, Tesla Motors потвърди, че ще продължи да предлага и 70 кВтч версия с опция да си я ъпгрейдваме срещу доплащане...

Официално компанията вече произвежда само 75 и 90 кВтч батерии, макар че на европейския сайт за Model S все още седи предишното 70D предложение. В конфигуратора 70 кВтч батерията е избрана по подразбиране и малко по-надолу има пакет за увеличаване на пробега – срещу €2,800 ти отключват допълнителните 5 кВтч за общо 75 кВтч. Първоначално цената на този пакет беше €3,400, но изглежда са осъзнали, че е скъпо и сега предложението е за €2,800.

Ново е като подход и е ясно, че в него има доза маркетинг и погъделичване, че ти предлагат да си увеличаваш пробега. По-интересното в тази стратегия като че ли е друго – възможността вече не само постоянно да обновяват софтуера на колата ти и да добавят функции, а и да получаваш повече енергия.

Дори се замислям дали в бъдеще биха добавили още опции, като да взимаш Tesla електромобил по-евтино и да си доплащаш за краткосрочен достъп до повече капацитет от батерията, когато ти е нужно за дълъг път, например.

Вероятно би било атрактивно предложение, което пък да роди още нови идеи за отключване и на други полезни добавки, само когато са ти нужни, за да не ти товарят излишно бюджета. Нещо като с мобилните приложения или софтуера – имаш безплатна версия, но и платена с повече опции.

'Екстрите' започват да придобиват нов смисъл.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

В този клип много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $...), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се...

В този клип много добре се изяснява новосъздалата се ситуация. Според мен тук се заформя нещо грандиозно. Да продаваш вече вграден хардуер чрез софтуерен ъпдейт е нещо наистина визионерско. Де факто тези скрити 5Kw не надхвърлят 60кг и с нищо не натоварват колата, а могат да се използват винаги, когато ти потрябват: на месечна база (например този месец правиш по-дълъг трип и си ги запазваш за скромната сума от $...), като демо версия (за да видиш, дали въобще ще са ти полезни) и това се отнася до всичко - ludicrous mode, автопилот и други опции. Има вероятност за Тесла да излиза по-евтино да доставят колите с еднакво хардуерно оборудване и след това просто да пускат и спират отделните опции, отколкото да пренастройват производствените машини за 30 различни версии на колата.

Виж още
Ivan
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде "отключена" ще се "възползват" от тази "възможност". За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова...

Според мене това не е толкова добра инициатива и смятам, че малко от хората на които Теслата може да бъде "отключена" ще се "възползват" от тази "възможност". За $3000 е по-добре да се вземе Autopilot, много е по-ценен като приложение. Като пропорция и като количество тези 5 кВтч са незначими, особено когато има развита мрежа за зареждане. Като явление показва че компанията Тесла се нуждае от пари и е готова да прави дивотийки за да ги събере и че вече не третират клиентите си толкова добре. Не смятам че 75 кВтч батерия струва повече на Тесла от колкото 70 кВтч.

Виж още
Влади Иванов
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари