В този блог: Има индикации, че Renault може да се откаже от модела с наем на батерията на Twizy.
Причината е в желанието за увеличение на продажбите на малкия електромобил и в интервю с френския блог Automobile Propre Гийом Бертие, търговски директор за електромобилите в Renault, споделя, че лизингът на батерията може да е пречка за маркетинга на Twizy...
Тук е важно да уточним, че в България Twizy (и останалите Renault електромобили) се предлага с батерия включена в цената, но това не е така в другите европейски държави с изключение на Норвегия.
На въпрос какво е значението на модела с лизинг на батерията за електромобилите на Renault, Бертие отговаря, че "за Twizy, който често се използва сезонно и прекарва част от времето в годината паркиран, да плащаш наем за батерията всеки месец може да е проблем. Така или иначе, с под 500 продажби през годината във Франция, трябва да намерим маркетинг метод или различен начин на употреба на Twizy, който да доведе до пробив в продажбите."
Звучи като че скоро Renault ще започне да предлага Twizy без наем на батерията. За последните няколко години не един човек е споделял, че наемът на батерията е пречка да си вземе Twizy. По-важното е, че ако това беше направено преди 2-3 години, сега щеше да има много по-раздвижен (международен) пазар на употребявани Twizy-та, а както всички добре знаем пазарът на коли втора употреба е ключов.
Сега ако искаш да си купиш използван Twizy от някоя друга държава не става. Причината е в това, че отказват да прехвърлят договора за наем на батерията. С батерия в цената употребяваните електро мъници бързо ще станат търсена стока, а това винаги раздвижва и "новите" продажби.
Остава да видим кога ще се случи из Европа това, включително и за другите Renault електромобили – ZOE и Kangoo ZE, които, да напомним отново, в България се предлагат с батерия в цената.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин