В този блог: Доста по-тежкият Model X Ludicrous набира като Model S.
Има едни хора във Флорида, които са си нарекли сайта Drag Times и редовно правят опити с Tesla машини. Последният от тези опити е сравнение на ускорението между Tesla Model X P90DL и Tesla Model S P90DL, (L за Ludicrous), което разкрива интересни неща за мощността на Model X...
Тестът е направен на Palm Beach International Raceway, където Model X P90DL е набрал до 187 км/ч за 11.6 секунди, срещу 11.3 секунди за Model S P90DL.
Изглежда противоречиво спрямо заглавието, но си има обяснение. Model X Ludicrous е с цели 300 кг по-тежък от Model S. При началното набиране е с няколко десети по-бавен, но след това върви наравно с Model S. Как става, като е с 300 кила по-тежък, а моторите, батериите и мощността на X и S са еднакви?
За да установят, в Drag Times са използвали PowerTools приложението, за да запишат данните от колите на iPhone при ускорение от 0 до 200 км/ч. След теста приложението показало 491 кВт за Model X и 451 кВт за Model S . И двете всички са с Ludicrous опцията за макс. ускорение), заредени до 100% и с включен Max Battery Power режим преди теста.
След този тест се появяват и догадки дали Model X вече е със 100 кВтч батерия, която просто е ограничена до 90 кВтч, но това още не е тествано или потвърдено. Засега остава само това, че Model X е показал значително повече мощност (40 кВт) при теста.
Вече има и други отзиви по мрежата, според които най-новите Model S P90D коли с Ludicrous и последния фърмуер показват мощност 501 кВт и в Drag Times очакват с някоя от предстоящите версии на софтуера Model S да прави горния тест за под 11 секунди.
Докъде ще стигне това не знаем – 2.8 сек до 100 км/ч не са ли супер постижение та да търсим още повече бързина?
От: Cleantechnica, Drag Times
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин