Двата най-големи електро ферибота в света с 4.16 мегават часа батерии

Електромобили

В този блог: Два ферибота на ток ще превозват над 7 милиона пътници между Дания и Швеция.

Това ще са двата най-големи електрически ферибота в света, собственост на Scandlines ferries и ще работят по линията между Хелзингборг, Дания и Хелзингьор, Швеция...

XALT Energy е спечелила търга за доставка на батерии за двата кораба, с по 4.16 мегават часа капацитет на батериите за всеки от съдовете.

Системата за съхранение на енергия е разработена от Plan B Energy Storage (PBES) и включва специална охладителна система, която поддържа оптимална вътрешна температура за максимално удължаване на живота на доставените от XALT литиеви клетки. Причината в PBES да изберат клетки от XALT е в това, че те могат да се разреждат повече и имат по-добра производителност от клетките на други компании.

Според разписанието двата електро ферибота трябва да превозват над 7.4 милиона пътници и 1.9 милиона превозни средства годишно и всичко това без изхвърляне на никакви вредни емисии в движение.

Клетките за двете гигантски батерийни системи ще се произвеждат в завода на XALT в Мидланд, Мичиган. Изпълнителната агенция за иновации на Евросъюза INEA подкрепя проекта с €12.5 милиона.

PBES системи за съхранение на енергия с XALT клетки се използват и в различни други морски съдове, като такива за поддръжка на вятърни генератори, влекачи, яхти и др.

Ако с car sharing услугите електрическата мобилност стига до много хора, ей на това му викаме ние несравнимо по-голяма ефективност – два електро(водо)мобила да вършат работа на милиони. Това просто е един супер як ferry sharing.

От: Charged EVs


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Това е случаят, когато теглото и размера на батериите нямат значение.

Гюркан
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари