Tesla натиска здраво за оптимизиране на производството на Model 3

Електромобили

В този блог: Tesla търсят начини да подобрят производството за Model 3.

Компанията е намерила подизпълнители за сглобяване на част от електромобилите и специалисти, които да автоматизират производството...

Въпреки скептичното отношение към плановете на Елон Мъск да произведе 100 000 Tesla Model 3 през втората половина на 2017-та, анализаторът Дженифър Лианг от китайската фирма KGI казва, че това е напълно възможно. Проведените от фирмата проверки показват, че Tesla търси фирми занимаващи се с интеграция на системи и автоматизиране на процесите.

При производството на Model S и X почти всички части и компоненти се изпращат до фабриката във Фремонт, Калифорния, където биват сглобени. Сега обаче са включени два подизпълнителя в Тайланд и Китай, които ще се сглобяват част от електромобилите. Друга голяма стъпка към осъществяването на целта е купуването на Grohmann Engineering (DE) - специалист в автоматизиране на производството.

Според Лианг доставките на Model 3 ще се забавят през 2017-та, но направените поръчки за 400 000 Model 3 дават яснота на Tesla как да планира своята верига за доставки. Освен това с разширяването на пазара за електромобили, общите поръчки за Model S и X са се увеличили с над 50%. Това определено осигурява водещо място за Tesla.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (4)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Всъщност някой знае ли каква част от колите на Tesla се произвеждат в Щатите? Не знаех, че толкова много части идват от други краища на света.

Иван Войков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Тесла май няма производство извън сащ. Tesla model s suppliers може да провериш в гуугъл и видиш доставчиците на части.

Атанас Дечев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

За модели S,и X , мисля , че много голяма част си е от САЩ. В същност много от компонентите са inhouse, демек правени от самите Тесла. Преди време Илайн Мъск беше казал, че учудващо много европейски подизпълнители са предложили по-ниски цени от китайски такива. Явно в Китай е евтино само ако е нискокачествено. За модел 3 определено ще има доста повече части произведени от външни доставчици. Иначе компютъра пак ще бъде от NVIDIA.

Веселин
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Оптимизация му е майката. Все повече роботи и все по-малко хора заети в производството...

Стефан
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари