В този блог: Типично в негов стил, Арни ангажиран с яко возило, но вече на ток.
След като направиха електро версия на Porsche Panamera, австрийците от Kreisel Electric вкарват под капака и панелите на Mercedes G-Class две от своите компактни батерии (общо 80 кВтч) за пробег от 300 км с едно зареждане...
Новите батерии на Kreisel са компактни и позволяват зареждане с до 150 кВт. На 150 кВт DC зареждачка двете батерии на електрическия G-Class се пълнят за 20 минути до 80 процента.
При конверсията диференциалът е премахнат и към раздатъчната кутия са свързани директно електромотори с редуктори. Общата мощност е 360 кВт (490 кс), максималната скорост 183 км/ч и ускорението от 0 до 100 км/ч за 5.6 секунди, без никакво ограничение в офроуд възможностите.
Вътре във вече електрическия G-Class единствената промяна е само в уредите на арматурното табло, което сега показва данните от електрическата задвижваща система. Явно е с доста впечатляващи възможности, че да накара Арни да попита: "Това изумително офроуд возило чисто като бърза електро кола? Направо е сбъдната мечта!"
Скоро Шварценегер ще тества прототипа в Лос Анджелис и ще работи заедно с екип на Kreisel Electric за подобряване и отстраняване на проблеми. След като дълги години руши какво ли не на кино екрана, ето го сега бате Арни в една съвсем друга роля.
Kreisel Electric GmbH е основана преди две години от братята Kreisel и вече изпълнява поръчки на автопроизводители, като доставя задвижващи системи за конверсия, разработва литиево-йонни батерии и прави прототипи като този G-Class:
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин