Арнолд Шварценегер тества електрически G-Class от Kreisel Electric

Електромобили

В този блог: Типично в негов стил, Арни ангажиран с яко возило, но вече на ток.

След като направиха електро версия на Porsche Panamera, австрийците от Kreisel Electric вкарват под капака и панелите на Mercedes G-Class две от своите компактни батерии (общо 80 кВтч) за пробег от 300 км с едно зареждане...

Новите батерии на Kreisel са компактни и позволяват зареждане с до 150 кВт. На 150 кВт DC зареждачка двете батерии на електрическия G-Class се пълнят за 20 минути до 80 процента.

При конверсията диференциалът е премахнат и към раздатъчната кутия са свързани директно електромотори с редуктори. Общата мощност е 360 кВт (490 кс), максималната скорост 183 км/ч и ускорението от 0 до 100 км/ч за 5.6 секунди, без никакво ограничение в офроуд възможностите.

Вътре във вече електрическия G-Class единствената промяна е само в уредите на арматурното табло, което сега показва данните от електрическата задвижваща система. Явно е с доста впечатляващи възможности, че да накара Арни да попита: "Това изумително офроуд возило чисто като бърза електро кола? Направо е сбъдната мечта!"

electric-G-Class_4

Скоро Шварценегер ще тества прототипа в Лос Анджелис и ще работи заедно с екип на Kreisel Electric за подобряване и отстраняване на проблеми. След като дълги години руши какво ли не на кино екрана, ето го сега бате Арни в една съвсем друга роля.

Kreisel Electric GmbH е основана преди две години от братята Kreisel и вече изпълнява поръчки на автопроизводители, като доставя задвижващи системи за конверсия, разработва литиево-йонни батерии и прави прототипи като този G-Class:


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (4)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Арни има и електрически Хамер с range extender Фен е.

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Като губернатор на Калифорния, той помогна много и на Тесла в най-трудните моменти.
На истина е голям ФЕН

Последно редактиран Преди 7 години от ПЕТЪР ПЕТРОВ ПЕТЪР ПЕТРОВ
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Брях тези юнаци - твърдят че имат най-леката батерия на пазара - 4.1кг на кВч. 85кВч батерия би тежала около 350кг. в сравнение 85кВч-овата батерия на Тесла тежи според Уикипедия 540 кг.
Много интересни са и другите им проекти.

Последно редактиран Преди 7 години от Rumen Velinov Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Обаче за батерията на Поршето им, която също е 85кВч, пише:
"The weight of the battery pack including the casing, BMS and electronics is 510 kg".

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения