В този блог: VW увеличава пробега на електрическия голф, с нова базова цена €35,900 (в Германия).
Капацитетът на батерията е увеличен от 24.2 кВтч на 35.8 кВтч, за 200 км (или повече при икономично шофиране) реален пробег...
Освен батерията има промяна и в задвижването – електромоторът вече е с мощност 100 кВт/136 кс, което е с 15 кВт/20 кс повече от първия модел. Ускорението от 0 до 100 км/ч е 9.6 сек.
Като опция в новия модел се предлага Активен инфо екран (дигитални инструменти) и стандартната 9.2-inch Discover Pro infotainment система, която се управлява с жестове. С Car-Net 'e-Remote' приложението може да се пуска и спира климатика или зареждането на батерията. Приложението показва на картата и последното място, на което колата е паркирала.
Като цяло моделът си е същия (7-ма серия голф), с малко оптични модификации отпред и отзад, най-вече под формата на LED фарове и стопове.
Както и в други електромобили и при e-Golf отоплението е от електрическа термо помпа, която циркулира топъл въздух от силовите агрегати. Това пести енергия и допринася за увеличаване на пробега.
Подобрението е факт и е логично във вече съществуващ модел да направят подобно, а не по-осезаемо. Очакваме следващото голф поколение (или други нови електро модели на VW) вече да е конкурентно на излизащия сега на пазара Opel Ampera-e, с 380 км реален пробег. През тази година идва и Tesla Model 3 и от 2018-се заформя повече конкуренция при масовите електромобили.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин