В този блог: Нова Live Chat функция на MyTesla потребителската страница.
Заради очакването на значително по-голям брой отзиви и потребителски мнения около предстоящия Model 3, Tesla отваря чат прозорец в MyTesla уеб портала...
Чат полето прилича на мобилната Tesla Ranger услуга, която компанията предлага на притежатели на Tesla електромобили. С тази услуга се осигурява достъп до персонално съдействие от Tesla техник, който отговаря на въпроси и съдейства за решаване на проблеми по-ефективно, без да създава неудобства.
Друго си е да имаш директен чат, нещо като персонален Skype или Viber за Tesla обслужване и определено идва навреме преди да започне производството на Model 3.
Вече започнаха да се появяват и потребителски прогнози за цените на екстрите и опциите на Model 3 и като цяло едва ли е имало по-чакана кола от тази. За да стане такава, в Tesla изиграха и продължават да играят много изкусна игра, но и предизвикателството е огромно.
Tesla вече потвърди, че сглобява тестови Model 3 коли, както и че подизпълнителите са готови да започнат едрови доставки на компоненти за старта на производството през лятото.
От: Teslarati
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин