В този блог: I-PACE с нов червен цвят на автосалона в Женева.
Jaguar показва пред-производствена версия на компактния I-PACE електро SUV, който излиза на пазара през 2018 г. и може да изпревари отдавна анонсирания подобен модел на Audi (e-tron)...
Инженерите и дизайнерите на Jaguar са изработили изцяло нова архитектура за I-PACE, изградена около електрическото задвижване.
Добрата новина определено е, че не говорим просто за поредната електро концепция, а за модел, който само след година вече ще може да се купи.
I-PACE има два електромотора с обща мощност 295 кВт (400 кс) и макс. въртящ момент 700 Нм. Реалният пробег е около 350 км с едно зареждане, което на 50 кВт DC зарядна станция ще отнема час и половина от 0 до 80% и около 2 часа за пълно зареждане.
Това си е доста време за "бърза" зарядна станция, но те 50-киловатовите зареждачки до 2 години ще бъдат вече в сянката на новите 100-, 150 кВт или по-мощни устройства. Причината за не особено бързото зареждане от 50 кВТ DC станция е в това, че капацитетът на батерията на I-PACE е 90 кВтч, колкото на Tesla Model S и X (като не броим 100 кВтч версията).
Батерията е с течно охлаждане, като системата работи в два режима. При умерени външни температури батерията разчита на радиатор за отвеждане на топлината от клетките, а при по-високи температури охладител свързан с климатичната система спомага за поддържане на оптималната температура на батерията.
Както и при други нови електро модели, купето на I-PACE се отоплява с ефикасна термо помпа също интегрирана в климатичната система. Благодарение на тази помпа се осигуряват допълнителни 50 км пробег – с конвенционално отопление пробегът щеше да е 300 км с едно зареждане.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин