В този блог: Завишен процент на инциденти по време на работа във фабриката на Тесла активизира Елон Мъск в търсенето на решение на проблема чрез съвместна работа с потърпевшите.
След скорошните твърдения за увеличение на средния процент на наранявания в завода във Фримонт на Тесла, главният изпълнителен директор Елон Мъск се ангажира лично да насърчи работниците да докладват веднага всеки инцидент директно на него.
Елон Мъск също така сподели, че планира да изпълнява същите задачи като работниците на Tesla, които се нараняват по време на работа във фабриката.
В имейл до всичките си служители тази седмица, Mъск написа:
"Няма думи, с които да опиша колко съм загрижен за вашата безопасност и благополучие. Когато някой пострада докато работи за бъдещето на компанията това ме наранява дълбоко и ще направя всичко по силите си това да се случва колкото се може по-рядко.
От сега нататък искам всеки един инцидент по време на работа да се докладва директно на мен. Всяка седмица се срещам с екипа по безопасност и искам занапред да започна и срещи с всеки един служител, който е пострадал, за да стигнем заедно до най-доброто решение, което да увеличи нивото на безопасност по време на работа във фабриката. Ще искам от всеки да ми обясни как точно е станал инцидентът, след което аз ще сляза на поточната линия и ще изпълня същата задача."
Това би било доста сериозна задача, която вероятно ще натовари още Мъск, защото въпреки намаленото нивото на трудови увреждания във фабриката и претенцията на Tesla за най-ниската степен на нараняване в отрасъла, в завода все пак работят над 10,000 души и макар и рядко тези случаи вероятно ще бъдат неизбежни.
На ниво мениджмънт този имейл отразява нещо, което Мъск отдавна подчертава – че мениджърите трябва да се включат по-пряко в работата на своя екип. Това е нещо, което Мъск се опитваше да внуши в "Grohmann Engineering" след като компанията беше придобита ването на Тесла например.
Тогава той написа следния имейл до всички служители на компанията пише в имейл по това време:
"Всеки ще има равен достъп до паркинг, ще ядат на едни и същи маси и няма да има управленски офиси. Убеден съм, че мениджърите трябва да работят на преден план, в същата работна среда като целия екип. Въпреки че аз управлявам компанията сама, все още нямам свой офис и често ми се налага да местя работното си място в най-предизвикателната зона в завода и да спя във фабриката, когато имаме напечена ситуация. Мениджърите винаги трябва да се грижат за своя екип, преди да се погрижат за себе си - надзорникът е там, за да служи на отбора си, а не обратното".
А от друга гледна точка, този имейл може би е също и един опит Tesla да задържи реномето си на "hardcore startup" компания, която продължава да се развива със сериозни темпове благодарение на различния модел на управление и комуникация между служителите и ръководството на компанията.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин