В този блог: Maske Fleet започна да предлага на лизинг електрическия Maxus EV80 ван на китайската компания SAIC.
Доставките на първите изцяло електрически микробуси Maxus EV80 вече започнаха в Европа като немската фирма Maske Fleet беше сред първите, които получиха възможността да ги тестват, преди официалния старт на продажбите през 2019 г...
Вече стана масова практика различни компании да тестват електрически микробуси, камиони и други тежкотоварни превозни средства преди официалното им пускане в продажба, за да добият опит с тях и да разберат колко точно биха спестили от подмяната на своя флот с електрически.
Maske Fleet сега е една от първите лизингови компании в Европа, които предлагат използването на изцяло електрически ванове с голям обем на своите клиенти, сред които е и куриерска компания базирана в Хамбург.
Maxus EV80 е продукт на базираната в Китай SAIC (чрез SAIC Mobility Europe) и към момента представлява почти единствената реална възможност за голям, изцяло електрически ван преди появата на Renault Master ZE, който се задава на хоризонта скоро.
Първоначалните доставки бяха направени за клиенти в Германия, Австрия и Франция, но се очаква скоро да започнат доставки и в други страни от Европа.
Електрическият ван има дължина на товарното пространство 3,300 мм, ширина 1,770 мм и височина 1,710 мм, което води до общ обем от 10,2 м3, достъпен през широко отварящи се задни и странични врати. Максималният полезен товар е 950 кг.
Maxus EV80 може да измине до 200 км разстояние на един дъх, а времето за което може да бъде зареден е 2 часа. И двата модела на електрическия ван предлагат конкурентни нива на стандартна спецификация, а в зависимост от варианта има и опция за сензори за паркиране, климатик и отопляеми, електрически регулируеми странични огледала.
По предварителни данни от сайта на ChinaAutoWeb цената на Maxus EV80 ще започва от 22,000 евро за базовата версия.
Китайският електромобилен сектор продължава да се развива стремглаво и то не само на родна земя, но както вече виждаме все повече превозни средства като автобуси, микробуси и малки електромобили започват да се предлагат в Европа и САЩ.