Проблеми с бързото зареждане започнаха да отказват клиенти от резервация на Leaf 2018

Електромобили

В този блог: Проблеми с мощността на бързото зареждане започнаха да отказват потенциални купувачи от Nissan Leaf 2018.

В началото на миналия месец Nissan гордо обяви по време на автомобилното изложение в Женева, че вече има направени около 19,000 резервации за новият модел на LEAF...

Тогава от компанията казаха, че един LEAF 2018 се "продава" на всеки 12 минути в Европа и това го прави най-бързо продаващият се електромобил в региона.

Някои от първите собственици обаче забелязаха, че рекламираното бързо зареждане всъщност не е толкова бързо и в някои случаи то е ограничено до 22 кВт мощност.

Информацията естествено плъзна бързо по мрежата и редица потенциални купувачи започнаха да се отказават от резервациите си.

В опит да потуши скоростното отказване на резервации, Nissan увеличи цената на електромобила в Англия и Португалия в опит да накара хората направили предварителна резервация да почувстват, че са спестили някое и друго евро.

В Португалия увеличението на цените на четирите разновидности на LEAF варираше от 150 до 450 Eвро, но някои хора в Англия писаха по мрежата, че цената на резервирания от тях модел е скочила с близо £1,700.

Първи за проблема с бързото зареждане сигнализира търговец на електромобили от Англия, който често пътува на дълги разстояния от 1,000+ километра и редовно зарежда на бързи станции всякакви видове електромобили.

Проблемът, който той откри е, че при третото бързо зареждане след изминати около 900 км колата вече не можеше да се зарежда с 50 кВт мощност, а максимум с 22 кВт, което увеличава значително времето за зареждане.

Не е особено приятно когато тази информация ти идва като изненада по време на път и от Nissan не са те предупредили предварително, че след определен брой бързи зареждания с 50 кВт мощност се случва това ограничение.

Като основа причина за това се спряга факта, че Nissan не вгради система за охлаждане на батерията в модела с 40 кВтч батерия и затова след определен брой бързи зареждания системата ограничава мощността, за да предпазва батерията от прекалено нагряване.

Това вероятно се прави с цел да се удължи живота на батерията тъй като доста собственици на предишния модел се оплакваха през годините от бързо деградираща батерия.

Дори това да е така, обаче, не прави чест на Nissan, че не споделя с клиентите си подобна информация предварително.

Дали това е частичен проблем с батериите само на някои модели все още не е ясно и очакваме скоро Nissan да излезе с официално обяснение на ситуацията, защото тя вече циркулира из мрежата от три седмици, а такова продължава да липсва.

Очевидно има хора, които не са имали същите проблеми и споделят, че са зареждали по 4-5 пъти на ден без ограничение в скоростта, но докато Nissan не каже каква всъщност е причината, вероятно ще продължи да губи от предварителните резервации на LEAF 2018.

Повече подробна информация по темата от различни потребители може да намериш в YouTube.

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Ех лисане лисане, към отпадане от класацията вървиш! С тая проблемна батерия и тоя разход, този електромобил върви стремглаво към ... кофата.

Георги
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Интересното е, че въпреки тази случка колата продължава да регистрира все повече продажби от миналия месец насам. Очевидно не всички имат този проблем със зареждането, но е странно защо все още не казват нищо от Нисан.

Стефан Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения