VW e-Golf на $299 месечен лизинг в щатите

Електромобили
В този блог: Новият Volkswagen e-Golf стартира от $36,265 в САЩ, но това е цена за топ нивото.

Решението на Volkswagen да предлага e-Golf само в най-добре оборудвания SEL вариант отвъд океана малко ни изненадва, защото другите производители имат както обикновено по няколко предложения. Това лишава e-Golf от едно важно конкурентно предимство, каквото е цената...

Изглежда това не притеснява VW USA, въпреки наличието на доста по-ниски предложения като базовия Nissan LEAF, чиято цена стартира от $28,980. Топ изпълнението на LEAF обаче е близо по цена до e-Golf, стартирайки от $35,020. В Германия VW позиционира e-Golf с €50 по-надолу като базова цена от BMW i3 – отколешната битка да си с едни гърди напред не стихва.

В щатите e-Golf се предлага доста по-евтино отколкото в Европа и въпреки че това не ни успокоява никак по въпроса, поне не е нещо ново – колите в САЩ са винаги по-евтини. Иначе казано, ако не ти харесва скъпотията в Европа, пренасяй се на другия бряг.

И вече, да речем, че си купуваш e-Golf отвъд океана за примерно $38,500, като сложиш някой и друг пакет или екстра, от тях имаш право на $7,500 правителствена отстъпка. Не е като във Франция, обаче. Тези $7,500 са данъчен кредит, който ти се приспада от данъците за следващата година. Ако са $10,000, плащаш само $2,500. Ако обаче са $4,000, не плащаш тези $4,000, но и не се възползваш от пълния размер на субсидията.

Така, цената на твоя e-Golf пада на $31,000 и ако си го купил малко преди плащане на данъци, през февруари например, взимаш отстъпката бързо (още през март или април).

Но това не е всичко. В някои щати има допълнителен стимул от няколко хиляди долара, с което цената на твоя e-Golf може да падне на $26,000. Разбира се, има изисквания, за да получиш тази субсидия. В Калифорния, например, това е да имаш лизингов договор за мин. 36 месеца, през който период нямаш право да продаваш колата, като агенцията отпускаща стимулите периодично проверява в местния КАТ да не си кривнал от пътя.

Лизинговата вноска за e-Golf определено е атрактивна. Към тези $299 вероятно се добавя по някой и друг "скрит" долар при подписване на договор, но са си около 450 лв наши пари, което на този етап е супер прилична сума за електромобил като месечна вноска.

И понеже ще трябва да си го зареждаш с ток новия e-Golf, VW USA е подписала договор с най-голямата зарядна мрежа в щатите, ChargePoint – с 18,000 зарядни станции просто нямаш никакви притеснения със заряда. У нас също има ChargePoint станции в София, Добрич и Стара Загора, монтирани от Фулчарджър България. Скоро трябва да бъдат монтирани няколко и в Пловдив.

Това, което не се задава като "монтиране", са продажбите на VW e-Golf у нас. През пролетта разговарях с представител на компанията от Porsche София Юг, от когото разбрах, че централата се е отказала засега да предлага e-Up! и e-Golf в България. Но затова ние сме тук, за да продължаваме ефективно напред и да покажем на автопроизводителите, че трябва по-скоро да докарат своите електромобили в България. Че Tesla пак ни (ги) изненада – през 2015 ще си имаме Supercharger зарядни в България и току виж започнали да предлагат Model S преди BMW и VW.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения