В този блог: Професионално преоборудванa германска класика живее нов електро живот.Да видиш възродена класика, при това на ток, е чудесно. Поредната е VW костенурка с гръмкото име ZelectricBug...
ZelectricBug e костенурка от 66-та, изцяло реставрирана до предишния й блясък, но с модерна електро задвижваща система. Като я гледаме така изглежда дори по-добре отколкото вероятно е била в оригинал.
Колата от известно време циркулира из събори за класически коли в Калифорния на различни етапи от нейното развитие, но сега е в завършен вид.
С някогашния си бензинов двигател едва ли е имала настоящата динамика – върви си спокойно и с над 150 км/ч по магистралата, а според създателите й батерията ще изкара над 200,000 км (12-15 години) и лесно може да се смени в бъдеще.
Капацитетът й е 22 кВтч, от тип LiFePO4, но обратно на другите, които доскоро криеха данните за батериите си, хората създали ZelectricBug не казват много за електромотора, освен че има 150 Нм моментален въртящ момент. Моторът все пак най-вероятно е HPEVS AC-50, като този в RedBug#1 Zelectric прототипа – първата "костенуркова" конверсия на фирмата.
На сайта на Zelectric Motors пише, че електромобилът тежи 500 кг по-малко от Nissan LEAF и се зарежда през Тип 1 J1772 заряден порт.
И традиционно за накрая остана цената, която e фиксирана на... $45,000.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.