В този блог: Целта на Tesla Motors е задвижването на Model S никога да не се износва.
Супер цел са си поставили и след като скорошна анкета на Consumer Reports показа, че според потребителите надеждността на Model S е посредствена, по време на последния отчет за дейността на компанията ИД на Tesla Елон Мъск контрира, че "докато първите задвижващи модули имаха различни проблеми, повечето от тях вече са отстранени"...
Всъщност, Мъск определи излизащите от поточната линия сега компоненти на задвижващата система като отлични. Според него екипът е много доволен от качеството на задвижващуя модул и целта вече не е издръжливост от около 300,000 км, а над милион и половина километра.
Ето един конкретен пример за подобрение: "Преминахме към автоматично впръскване на грес върху шлиците на вала в големия задвижващ модул. Преди количеството грес върху вала варираше и ако не беше достатъчно се получаваше преждевременно износване."
Отстраняването на механични проблеми като този са много важни, предвид високите обороти на въртене на електромоторите и редукторите. Във видеото отдолу можеш да видиш как се прави и колко просто е задвижването на Model S, но здравината и надеждността си остават приоритет. Явно в Tesla имат прогрес в това направление, но предстои да видим какви са подобренията в издръжливостта след някоя и друга година, когато вече ще има потребителски отзиви за сега излизащите от завода коли.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин