В този блог: Френският автопроизводител се ориентира и към товарни електро модели.
Renault придоби френската компания PVI (Power Vehicle Innovation), която прави конверсии на конвенционални товарни возила към електрически...
През януари по време на автосалона в Брюксел Renault обяви, че разработва електро версия на Master наречена Z.E., която очакваме на пазара в рамките на 2017 г. Сега с тази новина за придобиването на PVI французите показват, че имат сериозни намерения да добавят малки и средни електро камиони към Z.E. гама.
Master Z.E. ще бъде оборудван с 33 кВтч батерия и ще е подходящ за градски доставки или междуградски на къси разстояния, с очакван реален пробег 120-150 км. Предстои да разберем как ще се отразяват товарът и студеното време на производителността (надяваме се още следващата зима).
От своя страна в момента PVI предлага три изцяло електрически класа возила:
- L: 3.5 – 7.5 тона (Renault Maxity, Gépébus Oréos 2X minibus, Aptinéo Vehixel, DongFeng/Haide 7.5 тона в Китай и др.);
- XL: 12 – 16 тона (Oréos 4X, демо камиони на база Renault Trucks Midlum, DongFeng/Haide 16 тона в Китай и др.); и
- XXL: 18 – 26 тона (PVI C-Less 19 и 26 тона и др.).
С тази сделка Renault получава достъп до опитен екип и малко производство, които ще разшири с едрова доставка на компоненти и масовизиране на производството.
От: Greencarcongress
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин